djgudleif Skrevet 10. mars 2010 Del Skrevet 10. mars 2010 Urge Intense = Den beste energidrikken. EOD. Nei, det er den verste. EOD. Lenke til kommentar
Dragen Skrevet 10. mars 2010 Del Skrevet 10. mars 2010 Nå vil politikerne få ned røyking ved å forby 10-pakningen. Med andre ord så vil de tvinge folk til å røyke mindre ved å tvinge de til å kjøpe mer. Å gud som jeg gleder meg til de begynner å gå etter alkoholen. Lenke til kommentar
Inaktivbruker_101125 Skrevet 10. mars 2010 Del Skrevet 10. mars 2010 (endret) Det der er kanskje noe av det bedre jeg har sett politikerne har vurdert i det siste. Jeg er vel ikke akkurat en liberal person, nei. Irriterer meg over at det er snart vår. Snøen smelter vekk og det blir varmere. Endret 10. mars 2010 av The Prophet Lenke til kommentar
Pentumsmart Skrevet 10. mars 2010 Del Skrevet 10. mars 2010 Det irriterer meg at det ikke er en funksjon som gjør at du enkelt og greit høyre klikker på en mappe, "sett passord", ferdig med saken. Istedet for å gå inn i registeret, etc eller ty til dårlig programmer som du må betale etter en dag. Stupid shit. *hint hint, noen som vet om et program som faktisk er gratis og gjør susen?* Lenke til kommentar
Kea Skrevet 10. mars 2010 Del Skrevet 10. mars 2010 Folk som kaller en "bedreviter" for å prøve å hjelpe.. Lenke til kommentar
Dragen Skrevet 10. mars 2010 Del Skrevet 10. mars 2010 Det der er kanskje noe av det bedre jeg har sett politikerne har vurdert i det siste. Jeg er vel ikke akkurat en liberal person, nei. Irriterer meg over at det er snart vår. Snøen smelter vekk og det blir varmere. Åssen kan du mene at et sånt forslag er bra? Når folk har mer, så bruker de mer. Hvis du vil at noen skal slutte med noe, så gir du de ikke mer av det. Tvinger du noen som røyker 10 om dagen fordi det er det en 10-pakning inneholder til å kjøpe 20-pakninger, så vil de også røyke mer fordi de kan. Lenke til kommentar
Inaktivbruker_101125 Skrevet 10. mars 2010 Del Skrevet 10. mars 2010 Det irriterer meg at det ikke er en funksjon som gjør at du enkelt og greit høyre klikker på en mappe, "sett passord", ferdig med saken. Istedet for å gå inn i registeret, etc eller ty til dårlig programmer som du må betale etter en dag. Stupid shit. *hint hint, noen som vet om et program som faktisk er gratis og gjør susen?* Hvilket program er det snakk om? Alstå, som man må betale etter én dag. Lenke til kommentar
Takkformeg Skrevet 10. mars 2010 Del Skrevet 10. mars 2010 Som smaker hestpikk. Kan ikke la vær å spør, men snakker du av erfaring ? Lenke til kommentar
Amberlamps Skrevet 10. mars 2010 Del Skrevet 10. mars 2010 Fikk nettopp vite at min far har "funnet" meg på forumet... det kunne han virkelig holdt for seg selv, jeg har ingen interesse av å vite at han er inne "spionerer" på meg. Virkelig respektløst. Så nå får jeg bare begynne å slette alt av innlegg, bytte navn og/eller skaffe meg en ny konto om jeg får lov til det. Morro Lenke til kommentar
Slimda Skrevet 10. mars 2010 Del Skrevet 10. mars 2010 Fikk nettopp vite at min far har "funnet" meg på forumet... det kunne han virkelig holdt for seg selv, jeg har ingen interesse av å vite at han er inne "spionerer" på meg. Virkelig respektløst. Så nå får jeg bare begynne å slette alt av innlegg, bytte navn og/eller skaffe meg en ny konto om jeg får lov til det. Morro Med andre ord, du tørr ikke å stå for dine meninger og uttalelser når du møter dem i virkeligheten? Lenke til kommentar
medlem-173043 Skrevet 10. mars 2010 Del Skrevet 10. mars 2010 He wants privacy goddamnit! Lenke til kommentar
Pentumsmart Skrevet 10. mars 2010 Del Skrevet 10. mars 2010 Det irriterer meg at det ikke er en funksjon som gjør at du enkelt og greit høyre klikker på en mappe, "sett passord", ferdig med saken. Istedet for å gå inn i registeret, etc eller ty til dårlig programmer som du må betale etter en dag. Stupid shit. *hint hint, noen som vet om et program som faktisk er gratis og gjør susen?* Hvilket program er det snakk om? Alstå, som man må betale etter én dag. Folder Lock er en av dem. Du har 15 ganger på å åpne programmet, etter det må du betale. Lenke til kommentar
Matsemann Skrevet 10. mars 2010 Del Skrevet 10. mars 2010 Jeg har ingen passordbeskytta mapper, så vet ikke helt. Men en idé kan jo være å lage en zip/rar fil som er passordbeskyttet. Bare å pakke ut og taste inn passord. Lenke til kommentar
Sondre Skrevet 10. mars 2010 Del Skrevet 10. mars 2010 Det irriterer meg at det ikke er en funksjon som gjør at du enkelt og greit høyre klikker på en mappe, "sett passord", ferdig med saken. Istedet for å gå inn i registeret, etc eller ty til dårlig programmer som du må betale etter en dag. Stupid shit. *hint hint, noen som vet om et program som faktisk er gratis og gjør susen?* My Lockbox Lenke til kommentar
fiskebollebiff Skrevet 10. mars 2010 Del Skrevet 10. mars 2010 At jeg er sjuk, nå skulle jeg ønske at jeg kunne kommet meg på skolen. Lenke til kommentar
Pentumsmart Skrevet 10. mars 2010 Del Skrevet 10. mars 2010 Jeg har ingen passordbeskytta mapper, så vet ikke helt. Men en idé kan jo være å lage en zip/rar fil som er passordbeskyttet. Bare å pakke ut og taste inn passord. Ganske slitsomt (ikke direkte, men) å pakke ut hver eneste gang man skal inn på mappen. Sondre: Skal testes, takker! Irriterer meg at lillefingern min hovnet opp i dag. Lenke til kommentar
Deadringer Skrevet 10. mars 2010 Del Skrevet 10. mars 2010 Urge Intense = Den beste energidrikken. EOD. Nei, det er den verste. EOD. Hva ved EOD er det du ikke forstår? Lenke til kommentar
Mannen med ljåen Skrevet 10. mars 2010 Del Skrevet 10. mars 2010 Til dere som liker å kryptere harddisken: Prøv Ubuntu Linux. Det er ikke grenser for hvor mange fancy funksjoner du får der. Kryptere hele partisjonen er heller ikke noe problem. http://www.ubuntu.com/ Windows-programmer som gjør samme jobben kjenner jeg ikke til. Jeg benekter ikke at de finnes, men jeg kjenner ikke til noen. Har ikke brukt Windows på mange år. En ting som irriterer meg er at nå som jeg har fri resten av uka, er bilen på verksted, så jeg kan ikke reise til hytta. Lenke til kommentar
Gavekort Skrevet 10. mars 2010 Del Skrevet 10. mars 2010 Urge Intense = Den beste energidrikken. EOD. Nei, det er den verste. EOD. Hva ved EOD er det du ikke forstår? Alt! EOD. Lenke til kommentar
Slimda Skrevet 10. mars 2010 Del Skrevet 10. mars 2010 Smak kan ikke diskuteres. EOD. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg