Gå til innhold

Ting som irriterer så grenseløst! *LES første post*

Neppe

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Jeg kjenner også en av de kvinnelige deltakerne. Jeg har absolutt ingen interesse av å se henne skjemme seg ut på TV. Det har jeg sett nok IRL.

Uansett, jeg irriterer meg over at det skal være så kronglete å få ut en PDF-fil fra MS Word.

Orker ikke bruke OpenOffice når jeg har en lovlig utgave av MS Office heller. :p

Lenke til kommentar

jaja....forvirrende :hmm:

men IGJEN ....jeg irriterer meg over laggen i wintergrasp

+ paridise hotell...er det virkelig nøvendig med enda mere programmer om billige folk som ligger med alt og alle?

enig der, hvordan kan noen like å se på at noen ødelegger fremtiden deres. lett å få jobb når du har drukket deg dritings på champagne og gjort diverse andre pinlige ting.

Endret av medlem-173043
Lenke til kommentar

Energidrikk utvalgen i Norge! Ettersom Battery endret på oppskriften så er den ute av bildet, jeg liker ikke Burn noe særlig og Pure Rush er god, men fungerer bedre som en brus! Så da står jeg igjen med Red Bull da, god den, men koster 20 kroner for 250ml!

:mad:

du glemte urge intense

Lenke til kommentar
Gjest Slettet+9871234

Når noen sier "Jeg er helt nazi på norsk" (i forhold til rettskriving), og allikevel sier "billig pris". Alle vet jo at en pris ikke kan være billig. En pris kan derimot være lav.

Lenke til kommentar
Gjest
Dette emnet er stengt for flere svar.
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...