hernil Skrevet 9. mars 2010 Del Skrevet 9. mars 2010 Tre innlegg forsvant sporløst (hvertfall nesten ). Dere vet selv hvilke det var og tilbakemeldinger tas på PM. Lenke til kommentar
Estella! Skrevet 9. mars 2010 Del Skrevet 9. mars 2010 (endret) jaja....forvirrende men IGJEN ....jeg irriterer meg over laggen i wintergrasp + paridise hotell...er det virkelig nøvendig med enda mere programmer om billige folk som ligger med alt og alle? Endret 10. mars 2010 av Estella! Lenke til kommentar
Snublefot Skrevet 10. mars 2010 Del Skrevet 10. mars 2010 At livet er så utrolig monotont og kjedelig for tiden. Men det er vel slik at man får det ikke mer gøy enn man lager selv. Lenke til kommentar
Hyperio Skrevet 10. mars 2010 Del Skrevet 10. mars 2010 Hehe, jeg kjenner den ene kvinnelige deltakeren. Gidder likevel ikke å se på det. Lenke til kommentar
Datasmurf Skrevet 10. mars 2010 Del Skrevet 10. mars 2010 Jeg kjenner også en av de kvinnelige deltakerne. Jeg har absolutt ingen interesse av å se henne skjemme seg ut på TV. Det har jeg sett nok IRL. Uansett, jeg irriterer meg over at det skal være så kronglete å få ut en PDF-fil fra MS Word. Orker ikke bruke OpenOffice når jeg har en lovlig utgave av MS Office heller. Lenke til kommentar
Velociraptor Skrevet 10. mars 2010 Del Skrevet 10. mars 2010 Energidrikk utvalgen i Norge! Ettersom Battery endret på oppskriften så er den ute av bildet, jeg liker ikke Burn noe særlig og Pure Rush er god, men fungerer bedre som en brus! Så da står jeg igjen med Red Bull da, god den, men koster 20 kroner for 250ml! Lenke til kommentar
Pokey Skrevet 10. mars 2010 Del Skrevet 10. mars 2010 (endret) Energidrikk er ikke noe annet enn dyr brus. Urge Intense Endret 10. mars 2010 av ArilC Lenke til kommentar
Kea Skrevet 10. mars 2010 Del Skrevet 10. mars 2010 + paridise hotell...er det virkelig nøvendig med enda mere programmer om billige folk som ligger med alt og alle? Kunne ikke vært mer enig, det er så unødvendig at det skulle ikke vært lov. Lenke til kommentar
Gavekort Skrevet 10. mars 2010 Del Skrevet 10. mars 2010 Har aldri sett på det, og det er jeg stolt av. Lenke til kommentar
Pokey Skrevet 10. mars 2010 Del Skrevet 10. mars 2010 Hadde helt sykt vondt i hodet i går, som førte til at jeg ikke fikk sove og har like vondt i hodet i dag. Gjør så jævlig vondt, tviler på at jeg får gjort noe skolearbeid. Lenke til kommentar
SnittLeif Skrevet 10. mars 2010 Del Skrevet 10. mars 2010 X'dama! Utro hore! Din x eller min? Ble litt usikker her nå Lenke til kommentar
Gavekort Skrevet 10. mars 2010 Del Skrevet 10. mars 2010 X'dama! Utro hore! Din x eller min? Ble litt usikker her nå Min! Lenke til kommentar
Neppe Skrevet 10. mars 2010 Forfatter Del Skrevet 10. mars 2010 Har invistert i nytt anlegg. Allerede klager naboen at jeg spiller for tidlig. Trodde de fleste var oppe klokka 8 iallefall jaja Lenke til kommentar
Pokey Skrevet 10. mars 2010 Del Skrevet 10. mars 2010 Drit i naboen. Eller, det avhenger selvfølgelig av hvilken musikk du hører på. Lenke til kommentar
Getingar Skrevet 10. mars 2010 Del Skrevet 10. mars 2010 Nej, spela på bara. Gärna lite Dödsmetall med bra bas eller högt ljud. Rekommenderar följande: Abhoth - Dormant Reality Hypocrisy - Infant Sacrifices Deicide - Death to jesus Lenke til kommentar
medlem-173043 Skrevet 10. mars 2010 Del Skrevet 10. mars 2010 (endret) jaja....forvirrende men IGJEN ....jeg irriterer meg over laggen i wintergrasp + paridise hotell...er det virkelig nøvendig med enda mere programmer om billige folk som ligger med alt og alle? enig der, hvordan kan noen like å se på at noen ødelegger fremtiden deres. lett å få jobb når du har drukket deg dritings på champagne og gjort diverse andre pinlige ting. Endret 10. mars 2010 av medlem-173043 Lenke til kommentar
Estella! Skrevet 10. mars 2010 Del Skrevet 10. mars 2010 Energidrikk utvalgen i Norge! Ettersom Battery endret på oppskriften så er den ute av bildet, jeg liker ikke Burn noe særlig og Pure Rush er god, men fungerer bedre som en brus! Så da står jeg igjen med Red Bull da, god den, men koster 20 kroner for 250ml! du glemte urge intense Lenke til kommentar
Deadringer Skrevet 10. mars 2010 Del Skrevet 10. mars 2010 Urge Intense = Den beste energidrikken. EOD. Lenke til kommentar
Gjest Slettet+9871234 Skrevet 10. mars 2010 Del Skrevet 10. mars 2010 Når noen sier "Jeg er helt nazi på norsk" (i forhold til rettskriving), og allikevel sier "billig pris". Alle vet jo at en pris ikke kan være billig. En pris kan derimot være lav. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg