Deadringer Skrevet 8. mars 2010 Del Skrevet 8. mars 2010 Snart kommer väl "Homodagen". Den dagen "vi feirer" homodagen i Norge, flytter jeg til Sverige. Da møtes vi i Sverige da. Yey! Jeg vil sitte på. møtes i Göteborg eller? det gleder meg å se at andre også ville reagere negativt til en homsedag. Lenke til kommentar
Postkassestativ Skrevet 8. mars 2010 Del Skrevet 8. mars 2010 (endret) At det ikke er noe vann i kranen å at det heller ikke er noen som gjør noe med det. Hvor lenge skal jeg være uten vann Endret 8. mars 2010 av Fjernsyn Lenke til kommentar
svelemoe Skrevet 8. mars 2010 Del Skrevet 8. mars 2010 Kvar er mannedagen då? Dagen for ekte mannfolk har eg ikkje hørt mykje om, men kvinnedagen har vi kvart år. Og black history month. Snart må vi ha ein dag for oss kvite menn også. Eller berre kutte ut bullcrappen med dagar for spesielle kjønn/folkegrupper. Lenke til kommentar
SaitekQ Skrevet 8. mars 2010 Del Skrevet 8. mars 2010 At visse jenter skal være helt spetta i hodet, og spesielt på en jævla kvinnedag. Lenke til kommentar
co2 Skrevet 8. mars 2010 Del Skrevet 8. mars 2010 Snart kommer väl "Homodagen". Den dagen "vi feirer" homodagen i Norge, flytter jeg til Sverige. Da møtes vi i Sverige da. Yey! Jeg vil sitte på. møtes i Göteborg eller? det gleder meg å se at andre også ville reagere negativt til en homsedag. Det irriterer meg at folk oppfører seg som om en slik dag skulle måttet bli feriet med tvang. Slutt å oppfør dere som noen drittunger. Lenke til kommentar
Gavekort Skrevet 8. mars 2010 Del Skrevet 8. mars 2010 Nøytralitet er tingen. Ikke feminisme, ikke gaypride osv. Desto større sak de lager ut av det, desto mer skiller de seg selv ut. Lenke til kommentar
Deadringer Skrevet 9. mars 2010 Del Skrevet 9. mars 2010 Det irriterer meg at folk oppfører seg som om en slik dag skulle måttet bli feriet med tvang. Slutt å oppfør dere som noen drittunger. Ingen har sagt noe om at vi må feire en slik dag, men når staten gjør/oppforder til det, blir slikt helt feil i mine øyne. Så ja, da blir jeg svensk fort som faen. Nøytralitet er tingen. Ikke feminisme, ikke gaypride osv. Enig. Lenke til kommentar
Inaktivbruker_101125 Skrevet 9. mars 2010 Del Skrevet 9. mars 2010 "MSN Mann" Er på linje med Se & Hør og all den møkka. Lenke til kommentar
Gavekort Skrevet 9. mars 2010 Del Skrevet 9. mars 2010 "MSN Mann" Er på linje med Se & Hør og all den møkka. Har boikottet slikt møkk. Jeg leser kun Hardware.no, Morgenbladet, NA24, Nettavisen, Gamer.no og Stavanger Aftenblad, alle andre aviser nekter jeg å støtte på grunn av at de er oppspist av reklame og har til et kritisk lavnivå. Lenke til kommentar
Sondre Skrevet 9. mars 2010 Del Skrevet 9. mars 2010 Den nye Facebook-side spammen irriterer meg kraftig. Jeg snakker om sider med navn som "Can you solve the hardest riddle in the world?" og "The funniest picture in the world!", hvor når vi klikker oss inn på den får beskjeden "Become a fan to see it!". Lenke til kommentar
co2 Skrevet 9. mars 2010 Del Skrevet 9. mars 2010 Fikk strømregning i dag. Herre jesus maria. Fullstendig ruin. Lenke til kommentar
fiskebollebiff Skrevet 9. mars 2010 Del Skrevet 9. mars 2010 At jeg er sjuk. fy faan det suger. Lenke til kommentar
Vamos Skrevet 9. mars 2010 Del Skrevet 9. mars 2010 Overfylt treningsstudioer. FYFAEN! Lenke til kommentar
fiskebollebiff Skrevet 9. mars 2010 Del Skrevet 9. mars 2010 Treningsstudioer er ille nok uten mennesker, skauen er det som gjelder Lenke til kommentar
Analmeth Skrevet 9. mars 2010 Del Skrevet 9. mars 2010 Taperkjerringer på Facebook som skal virke intellektuelle når de forteller om dagens horerier, men bare ender opp med et orkester av grammatiske krasj. Spesielt og/å-feiler er frekvente. Lenke til kommentar
svelemoe Skrevet 9. mars 2010 Del Skrevet 9. mars 2010 Det at eg ikkje har nokon måte å betale på nettet med bortsett frå visakortet til mor mi irriterar. Vurderar å kjøpe spendon kort. Lenke til kommentar
iSimen Skrevet 9. mars 2010 Del Skrevet 9. mars 2010 Det at eg ikkje har nokon måte å betale på nettet med bortsett frå visakortet til mor mi irriterar. Vurderar å kjøpe spendon kort. Vent til du blir 18 som oss andre. Lenke til kommentar
svelemoe Skrevet 9. mars 2010 Del Skrevet 9. mars 2010 Ikkje snakk om. Det er ikkje akkurat snakk om nettpoker heller, men diverse dill på DX, spel på steam og andre unødvendige ting eg vil bruke pengar på. Eg får visst bruke pengane på akkurat det eg vil, så lenge ho får bestemme kva eg brukar dei på Lenke til kommentar
Deadringer Skrevet 9. mars 2010 Del Skrevet 9. mars 2010 X'dama! Utro hore! Kondolerer. Utroskap = den ene gangen det burde være okey å slå jenter. Hadde en kamerat dolket en kar i ryggen i tilsvarende grad ville det blitt bråk ut av det med en gang. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg