Skosåle Skrevet 8. mars 2010 Del Skrevet 8. mars 2010 (endret) Har begynt å få brystsmerter igjen. Sånn ubehagelig, sviende smerte som best merkes ved innpust eller dersom jeg krummer ryggen. Har hatt dette i noen år nå, det startet i begynnelsen av vgs og har kommet og gått siden den gang. Jeg skjønner ikke riktig helt hva dette kommer av. Legene mente det hele gjaldt en stresset muskel mellom ribbeina som skyldtes for hard trening, men nå har jeg ikke trent på lange tider. Faen... Sånn smerte hadde jeg før også. Legene mente det var fordi jeg akkurat hadde begynt å trene. Noe som jeg tror var riktig, for det gikk over etterhvert. Var noe forbanna vondt tho. Klarte nesten ikke puste til tider, kunne bare ta veldig korte drag. Endret 8. mars 2010 av Kjetil_90 Lenke til kommentar
Matsemann Skrevet 8. mars 2010 Del Skrevet 8. mars 2010 Folk som går til legen for plager som kanskje skyldes ryggen. Lenke til kommentar
kris98 Skrevet 8. mars 2010 Del Skrevet 8. mars 2010 Å måtte vente i 2 timer på at teorikurset skal begynne er mindre gøy. Lenke til kommentar
Applebee Skrevet 8. mars 2010 Del Skrevet 8. mars 2010 Snart kommer väl "Homodagen". Den dagen "vi feirer" homodagen i Norge, flytter jeg til Sverige. Da møtes vi i Sverige da. Lenke til kommentar
GSP<3 Skrevet 8. mars 2010 Del Skrevet 8. mars 2010 (endret) Red Bull was recently re-released in Norway. Edit: Uuuh, the fuck. Vet ikke hvorfor jeg skrev på Engelsk. Endret 8. mars 2010 av SoapyAsHell Lenke til kommentar
Vamos Skrevet 8. mars 2010 Del Skrevet 8. mars 2010 Snø i flere timer før det dreier vind på 20 m/s og striregn. Fuck. Lenke til kommentar
Mannen med ljåen Skrevet 8. mars 2010 Del Skrevet 8. mars 2010 Jeg ønsker dere to god tur til Sverige. Les på 17. mai her: http://no.wikipedia.org/wiki/Liste_over_merkedager Lenke til kommentar
Smågal Skrevet 8. mars 2010 Del Skrevet 8. mars 2010 Snart kommer väl "Homodagen". Den dagen "vi feirer" homodagen i Norge, flytter jeg til Sverige. Da møtes vi i Sverige da. Yey! Jeg vil sitte på. Lenke til kommentar
chokke Skrevet 8. mars 2010 Del Skrevet 8. mars 2010 Når du har gjort en innlevering, så må du likevel bruke et par timer på å skrive det inn i et dokument. Blaaaaaaaaaaah Lenke til kommentar
Jason P. C. Skrevet 8. mars 2010 Del Skrevet 8. mars 2010 At det å ha ryggplager blitt sett på som latskap Lenke til kommentar
Dragen Skrevet 8. mars 2010 Del Skrevet 8. mars 2010 Alle som har det vondt og går til legen for å bli friske, istedet for å gå på NAV og sitte hjemme irriterer meg. Forbanna folk! Nå som skattepengene mine går til noe annet, hva skal jeg nå klage over?! Eh... Ja... Lenke til kommentar
Constanse Skrevet 8. mars 2010 Del Skrevet 8. mars 2010 Jeg er irritert over ironien i det å få mensen på kvinnedagen. Gotta love it! : D Lenke til kommentar
Getingar Skrevet 8. mars 2010 Del Skrevet 8. mars 2010 Jeg er irritert over ironien i det å få mensen på kvinnedagen. Gotta love it! : D Vi killar älskar att höra om er mens! Lenke til kommentar
medlem-173043 Skrevet 8. mars 2010 Del Skrevet 8. mars 2010 Snart kommer väl "Homodagen". Den dagen "vi feirer" homodagen i Norge, flytter jeg til Sverige. Da møtes vi i Sverige da. Yey! Jeg vil sitte på. møtes i Göteborg eller? Lenke til kommentar
Gavekort Skrevet 8. mars 2010 Del Skrevet 8. mars 2010 Er trøtt, men kan ikke sove! Lenke til kommentar
djgudleif Skrevet 8. mars 2010 Del Skrevet 8. mars 2010 At dama mi bruker caps lock som skift-knapp. Altså, hvis hun skal skrive "Per": Capslock på - P - capslock av - e - r Lenke til kommentar
Gavekort Skrevet 8. mars 2010 Del Skrevet 8. mars 2010 Det er jo bare kult! Nesten som å gasse med cruisecontrol. Lenke til kommentar
-Just-Me- Skrevet 8. mars 2010 Del Skrevet 8. mars 2010 Hadde gleda meg sånn til at den nye mobilen som jeg har bestilt skulle komme i dag, men neeei da! Lenke til kommentar
Kaarerekanraadi Skrevet 8. mars 2010 Del Skrevet 8. mars 2010 Nå gir jeg opp de forbanna nettavisene. Det står bare uinteressant dritt der. Skal si opp hele internett. Skulle tro de tok to uker veinterferie og fortsatt var bakfulle. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg