Gå til innhold

Ting som irriterer så grenseløst! *LES første post*

Neppe

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Den Joggebuksedagen -gruppa på facebook.

"Dette er dagen der alle som har joggebukse skal bruke det, tenk hvor morsomt det er å se alle skolene fulle av joggebuker! :p"

JAHEHE TENK så morsomt...

Hvorfor skulle det være i det minste morsomt?

Lenke til kommentar

Nå skrives mann med to n-er, så MANdag betyr ingenting så lenge du bor i norge. Men ja, resten av året tilhører oss. Det viser litt hvor kua kjærringene er når det blir så takknemlig for å ha en dag i løpet av året. Og det er en dag ingen andre enn feminister og homofile bryr seg om.

Lenke til kommentar

Nå skrives mann med to n-er, så MANdag betyr ingenting så lenge du bor i norge. Men ja, resten av året tilhører oss. Det viser litt hvor kua kjærringene er når det blir så takknemlig for å ha en dag i løpet av året. Og det er en dag ingen andre enn feminister og homofile bryr seg om.

Kvinnfolk synes ikke innse at de kan ha deres frihet og "kvinnodager" kun fordi att mannen tillater det.

Mannen er det kjønnet som har utrettet og opfundet mest gjenom tiden.

Jeg sier ikke att kvinnen sakner intelligens nok for å klare og gjøre samme sak, men hvorfor ikke hylla de mektige i stedet for de svake? :thumbdown:

Lenke til kommentar

Har begynt å få brystsmerter igjen. Sånn ubehagelig, sviende smerte som best merkes ved innpust eller dersom jeg krummer ryggen. :(

Har hatt dette i noen år nå, det startet i begynnelsen av vgs og har kommet og gått siden den gang. Jeg skjønner ikke riktig helt hva dette kommer av. Legene mente det hele gjaldt en stresset muskel mellom ribbeina som skyldtes for hard trening, men nå har jeg ikke trent på lange tider.

Faen...

Endret av SLIguy
Lenke til kommentar
Gjest
Dette emnet er stengt for flere svar.
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...