Kea Skrevet 8. mars 2010 Del Skrevet 8. mars 2010 Jeg vet ikke om det finnes en slik dag i Norge, men i Tyskland har de ihvertfall en såkalt "Männertag", som beleilig nok er på kristihimmelsfarsdag Lenke til kommentar
Mannen med ljåen Skrevet 8. mars 2010 Del Skrevet 8. mars 2010 Resten av året er vårt. I tillegg så har den første dagen i hver uke blitt kalt MANdag. Tor har også en egen dag. Også. sønnene våre har fått en egen dag. Lenke til kommentar
Applebee Skrevet 8. mars 2010 Del Skrevet 8. mars 2010 Den Joggebuksedagen -gruppa på facebook. "Dette er dagen der alle som har joggebukse skal bruke det, tenk hvor morsomt det er å se alle skolene fulle av joggebuker! " JAHEHE TENK så morsomt... Hvorfor skulle det være i det minste morsomt? Lenke til kommentar
Inaktivbruker_101125 Skrevet 8. mars 2010 Del Skrevet 8. mars 2010 Jeg hater folk som det. Virkelig. Idiotisk! Lenke til kommentar
Matsemann Skrevet 8. mars 2010 Del Skrevet 8. mars 2010 Resten av året er vårt. I tillegg så har den første dagen i hver uke blitt kalt MANdag. Tor har også en egen dag. Også. sønnene våre har fått en egen dag. SUNday. Morfar sa også at resten av året var våres. Lenke til kommentar
Getingar Skrevet 8. mars 2010 Del Skrevet 8. mars 2010 (endret) Semmeldagen/fettisdagen/fastelavnsbollerdagen är bra i alle fall. Endret 8. mars 2010 av fjärilsfränd Lenke til kommentar
Deadringer Skrevet 8. mars 2010 Del Skrevet 8. mars 2010 Nå skrives mann med to n-er, så MANdag betyr ingenting så lenge du bor i norge. Men ja, resten av året tilhører oss. Det viser litt hvor kua kjærringene er når det blir så takknemlig for å ha en dag i løpet av året. Og det er en dag ingen andre enn feminister og homofile bryr seg om. Lenke til kommentar
Getingar Skrevet 8. mars 2010 Del Skrevet 8. mars 2010 Nå skrives mann med to n-er, så MANdag betyr ingenting så lenge du bor i norge. Men ja, resten av året tilhører oss. Det viser litt hvor kua kjærringene er når det blir så takknemlig for å ha en dag i løpet av året. Og det er en dag ingen andre enn feminister og homofile bryr seg om. Kvinnfolk synes ikke innse at de kan ha deres frihet og "kvinnodager" kun fordi att mannen tillater det. Mannen er det kjønnet som har utrettet og opfundet mest gjenom tiden. Jeg sier ikke att kvinnen sakner intelligens nok for å klare og gjøre samme sak, men hvorfor ikke hylla de mektige i stedet for de svake? Lenke til kommentar
Deadringer Skrevet 8. mars 2010 Del Skrevet 8. mars 2010 For at de svake skal føle seg mektige selvfølgelig. Lenke til kommentar
Slimda Skrevet 8. mars 2010 Del Skrevet 8. mars 2010 Mandag kommer fra "Månens dag" gutter, latinsk opphav. Søndag kommer fra "Soldagen", norrønt opphav. Lite "mann" det snakk om med andre ord. Men det er som det sies. Kvinner har 1 dag i året, vi menn har resten av året. Lenke til kommentar
Getingar Skrevet 8. mars 2010 Del Skrevet 8. mars 2010 Snart kommer väl "Homodagen". Lenke til kommentar
Slimda Skrevet 8. mars 2010 Del Skrevet 8. mars 2010 Snart kommer väl "Homodagen". IDAHO. 17 Mai. Lenke til kommentar
Deadringer Skrevet 8. mars 2010 Del Skrevet 8. mars 2010 Snart kommer väl "Homodagen". Den dagen "vi feirer" homodagen i Norge, flytter jeg til Sverige. Lenke til kommentar
Bosch Skrevet 8. mars 2010 Del Skrevet 8. mars 2010 Apple er bedre enn Windows... Den diskusjonene.... Lenke til kommentar
Deadringer Skrevet 8. mars 2010 Del Skrevet 8. mars 2010 Diskusjonen må i så fall være "apple er bedre enn microsoft" eller "OS X er bedre enn Windows". Uansett er diskusjonen unødvendig. Selvfølgelig er OSet/firmaet som lager OSet som kan brukes til alt best. Mao Windows/MS <3 Lenke til kommentar
FrankBjarne Skrevet 8. mars 2010 Del Skrevet 8. mars 2010 Iphone var først på alt innen mobil. Dette irriterer meg så langt inn i granskauen... Lenke til kommentar
Lemon Skrevet 8. mars 2010 Del Skrevet 8. mars 2010 Å måtte sitte i et klasserom uten lærer eller vikar for ikke å få fravær irriterer meg. Lenke til kommentar
Catkin Skrevet 8. mars 2010 Del Skrevet 8. mars 2010 Å ha hodepine irriterer meg. Lenke til kommentar
Nostalgisk Skrevet 8. mars 2010 Del Skrevet 8. mars 2010 (endret) Har begynt å få brystsmerter igjen. Sånn ubehagelig, sviende smerte som best merkes ved innpust eller dersom jeg krummer ryggen. Har hatt dette i noen år nå, det startet i begynnelsen av vgs og har kommet og gått siden den gang. Jeg skjønner ikke riktig helt hva dette kommer av. Legene mente det hele gjaldt en stresset muskel mellom ribbeina som skyldtes for hard trening, men nå har jeg ikke trent på lange tider. Faen... Endret 8. mars 2010 av SLIguy Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg