Gå til innhold

Ting som irriterer så grenseløst! *LES første post*

Neppe

Anbefalte innlegg

SlettFolk som ikke dusjer etter gym.

Spesielt når de ikke dusjer etter styrketrening eller utholdenhet.Slett

8405041[/snapback]

tja det er ikke no særlig vits å dusje når du bor 10m unna skolen:p

men kommer an på når du har gym

8405062[/snapback]

Jeg er heldig sånn sett. Har gym i siste økt og bor 150-200 meter unna skolen. <3 =)

8405220[/snapback]

Da var vi to :)

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse
Gjest Slettet-D7I5Gr2
Folk som sier LOL muntlig, æsj  :sick:

8406848[/snapback]

folk som sier N00b muntlig, eller altj *nerdespråk/dataspråk* muntlig irriterer

Lenke til kommentar
Gjest Slettet-Axby2kEH

"Smarte" drittunger som prøver å lure brusautomater/sjokoladeautomater og liknende ved å legge på penger og å trykke på alle knappene samtidig, og deretter blir forbanna på meg fordi maskinen bare klikker og sluker pengene deres i stedet.

Lenke til kommentar

At jeg brakk tørkestativet i sted da jeg hengte opp klær :hrm: Hvordan skal jeg nå tørke klærne?

Jeg mangler også en skrue på effektpotta på RC bilen min slik at jeg ikke kan kjøre nå, bare pga den lille tingen.

Vindskeive dører! Herregud det irriterer noe helt hinsides forferdelig.

Lenke til kommentar

Fra bloggen min. Emounger i byen.

It is sad to report. Today when we entered the mall, I saw someone had painted “Fallen Hope” so everyone that drives to the mall will see it. Torleif reports local emos run around in the malls not buying anything, smoking and think they are cool. Frankly I am surprised they didn’t put”Fallen Hope, lol” instead. I will see if I can get a picture up here, but it will be a bit suspicious if I take a picture of it and the guards see me. Then they might think I am one of them that are going to do whatever with the picture and brag about it, instead of embarrasing some here. Which reminds me, when is this years smack an emo day?

Lenke til kommentar

8402454[/snapback]

:lol: :lol: :lol:

Jeg hater at foreldrene til babyer ikke klarer og få dem til og holde skjeft når man sitter på en 15-timers lang flytur..

Dette var mitt første innlegg :blush:

8402454[/snapback]

Irriterer meg over folk som har liten forståelse for at babyer gråter. Babyer som gråter har alltid en grunn, det er den eneste måten de kan kommunisere på.

Velkommen til forumet! :)

Endret av Windkin
Lenke til kommentar
Jeg HATER religiøse folk som må dele dette med andre.

6166466[/snapback]

Herregud, så enig.

6166687[/snapback]

Why?

De er også mennesker og kanskje så er de bedre enn deg! :hmm:

8407995[/snapback]

Ok!? Eventuelt så er de verre...

Lenke til kommentar

vent til du får deg barn selv ;) håper seriøst ikke at folk tenker sånn "nei faen barnet vårt er så jævlig skrikete, gidder faen ikke ha han på flyet, møkkababy"

men man kan jo alltid spørre en person om hun/han gidder å passe på babyen :på

Lenke til kommentar

Relgion generelt er irriterende syntes jeg, spesielt han gamle mannen som stadig labber rundt på skolen eller butikken rett ved skolen å begynner å skal jabbe om hvor bra den relgionen er osv.

Relgion er bare vissvass etter min mening,

"gud skal komme ned å drepe de som prøver å ødelegge jorden", *kremt* i de 10 bud står det "man skal ikke drepe" så skal gud selv komme å synde? Enten begynner han gamle mannen å surre, eller så er reglion noe syke greier.

Ikke misforstå, jeg har ingenting i mot at folk tror på en relgion, men så fort dem skal presse det over på meg så er det bare noe i bakhuet mitt som sier 'klikk'.

Lenke til kommentar
Gjest
Dette emnet er stengt for flere svar.
  • Opprett ny...