MartinF Skrevet 6. mars 2010 Del Skrevet 6. mars 2010 Den helvettes snøen irriterer meg noe inni hamperævva mye. Nå har det vært sol og fint her i et par dager, og nå snør det igjen. Snø i byer er bare det mest unødvendige som finnes! Lenke til kommentar
TheWankership Skrevet 6. mars 2010 Del Skrevet 6. mars 2010 Is på fortauet, for da må jeg gå midt i veien Lenke til kommentar
Gjest Bruker-127711 Skrevet 6. mars 2010 Del Skrevet 6. mars 2010 Statuser på Facebook, har absolutt ingen nytte. Gir meg bare notifications og 90% av de er bare syting og klaging. Like unyttig som Facebook er også egentlig. Lenke til kommentar
NothinDoin™ Skrevet 6. mars 2010 Del Skrevet 6. mars 2010 Isen under snøen i trappa! Skulle ut med bikkja (selfølgelig i t-skjorte), og der lå jeg midt i lufta å tenkte på om det skulle bli vondt å lande. Det ble det. Lenke til kommentar
Getingar Skrevet 6. mars 2010 Del Skrevet 6. mars 2010 Er det feil å benytte seg av ytringsfriheten, kanskje? :mad: Lenke til kommentar
Mchansern Skrevet 6. mars 2010 Del Skrevet 6. mars 2010 -Folk som klager over at de er fulle. -Folk som drikker seg fulle uten å like å være fulle. -Folk som klager over at de ikke klarer å gjøre ting fordi de er fulle. -Folk som sutrer i fylla. -Folk som sier "det her var så jævlig at jeg aldri skal drikke igjen" for så å drikke seg drita uka etter. This. Lenke til kommentar
Mannen med ljåen Skrevet 6. mars 2010 Del Skrevet 6. mars 2010 At bilen min har blitt senka. Helt av seg selv. Alt den trengte var 3 uker i en garasje. Når jeg skulle ut og kjøre, hadde den blitt senka som en rånebil framme. Pokker at jeg ikke fikk bytta støtdemperne samtidig som lageret over støtdemperen ble skiftet. Det hadde vært riktid tid å gjøre det på. Lenke til kommentar
greygenic Skrevet 6. mars 2010 Del Skrevet 6. mars 2010 (endret) Sist helg bestemte jeg meg for å gå meg en tur så jeg kunne tenke over saker og ting. Og på veg ut døra slengte jeg kameraet over skulderen, så jeg kunne knipse noen fine bilder hvis anledningen tilbød seg. Og det gjorde den, og jeg fikk derfor tatt en masse fine flotte perfekte bilder som jeg var kjempefornøyd med. Det rare var at de ble så utrolig gode når jeg hadde kjørt blenderen helt opp i taket.. - på motiv som ikke stod stille.. - når det var så mørkt.. Jeg var virkelig fornøyd med meg selv, og i godt humør, helt til jeg fikk koblet kameraet til Mac-en og jeg tittet på de første bildene på skjermen - for da kom jeg på hva ISOen stod på, noe som gjorde bildene rett og slett grusomme. Arghh. Dette er jo en filleting, men det er så grenseløst irriterende, selv ei uke etterpå. Så ille er det at jeg rett og slett har lyst til å sparke borti noe for å knekke ei tå eller noe, så jeg kan få straffet meg selv litt. Pokker altså. Faen. Endret 6. mars 2010 av greygenic Lenke til kommentar
Hyperio Skrevet 6. mars 2010 Del Skrevet 6. mars 2010 Jeg irriterer meg over nye Merchedeser som legger seg etter meg når jeg skal kjøre forbi noen, bare for å gi meg nervesammenbrudd for at skal være sivilen. Hvorfor kjører du forbi når det er slike biler som du tror kan være sivilpolitiet i nærheten av deg da? Ligger jeg foran eller bak en relativt ny, sort Passat stv. så kjører jeg som en prest. Lå bak en slik i flere mil for ikke lenge siden, og den kjørte irriterende perfekt. Ha øynene åpne. Lenke til kommentar
greygenic Skrevet 7. mars 2010 Del Skrevet 7. mars 2010 (endret) Noe som også irriterer grenseløst, og som gjør en gal: Mongosokker som ikke sitter skikkelig på foten, men som glir ned og dermed gjør at det skrukker seg under hælen, og som man alltid må dra opp igjen, og opp igjen, gang på gang. Faen. Endret 7. mars 2010 av greygenic Lenke til kommentar
Velociraptor Skrevet 7. mars 2010 Del Skrevet 7. mars 2010 ... helt til jeg fikk koblet kameraet til Mac-en og jeg tittet på de første bildene på skjermen - for da kom jeg på hva ISOen stod på, noe som gjorde bildene rett og slett grusomme. Arghh. Enig med deg, mitt kamera har maks iso på 1600 som ikke er så veldig mye, noen har jo 3200 eller 6400. Jeg ble irriter da jeg trodde jeg hadde tatt noen utrolig deilig sommer-regn bilder, men fant ut på pcen at fokusen min var feil og at jeg hadde bevet litt for mye på kameraet! Lenke til kommentar
NothinDoin™ Skrevet 7. mars 2010 Del Skrevet 7. mars 2010 Jeg var virkelig fornøyd med meg selv, og i godt humør, helt til jeg fikk koblet kameraet til Mac-en og jeg tittet på de første bildene på skjermen - for da kom jeg på hva ISOen stod på, noe som gjorde bildene rett og slett grusomme. Arghh. Been there, done that Lenke til kommentar
Catkin Skrevet 7. mars 2010 Del Skrevet 7. mars 2010 Mindre begavede idioter som innehar skremmende lite kunnskaper om hvordan menneskesinnet faktisk fungerer. Det er lite som gjør meg så kvalm. Lenke til kommentar
Kea Skrevet 7. mars 2010 Del Skrevet 7. mars 2010 Det er greit at folk røyker, det har jeg ikke noe imot. Men det går da an å vise litt respekt ovenfor ikke-røykere? Lenke til kommentar
Getingar Skrevet 7. mars 2010 Del Skrevet 7. mars 2010 Det er greit at folk røyker, det har jeg ikke noe imot. Men det går da an å vise litt respekt ovenfor ikke-røykere? Varför då? Lite rök har väl aldrig dödat någon. Lenke til kommentar
Kea Skrevet 7. mars 2010 Del Skrevet 7. mars 2010 Jeg vet ikke om du prøver å være morsom, eller bare provosere... men anyways så er det veldig irriterende for en ikke-røyker når røykere må blåse røyken mer eller mindre rett opp i trynet på en. Lenke til kommentar
WarpX Skrevet 7. mars 2010 Del Skrevet 7. mars 2010 Skiløpere på melkekartongen, burn Lenke til kommentar
Qweeerty Skrevet 7. mars 2010 Del Skrevet 7. mars 2010 (endret) Når jeg oppdager nye brukere her på forumet som har samme avatar som andre respekterte og seriøse brukere, men oppfører seg helt i andre enden av skalaen. Jeg kjenner igjen avatar kombinert med lengde på nick og om det er spesielle tegn der til folk, ikke signatur eller noe annet. Får håpe det ikke gjelder meg, har hatt bruker her ganske lenge, men har bare ikke hatt tid til å bruke den. Jeg blir vel mest irritert av folk som whiner, argh! Endret 7. mars 2010 av Viruskongen Lenke til kommentar
Amberlamps Skrevet 7. mars 2010 Del Skrevet 7. mars 2010 At alle plutselig er blitt så jævla kristne, folk som før bare har herjet og drukket som helvette begynner plutselig å klage på et banneord, hiphop sanger med dårlig språk osv fordi de har "begynt et nytt liv". Dra til helvette. Lenke til kommentar
chokke Skrevet 7. mars 2010 Del Skrevet 7. mars 2010 Får håpe det ikke gjelder meg, har hatt bruker her ganske lenge, men har bare ikke hatt tid til å bruke den. Jeg blir vel mest irritert av folk som whiner, argh! Nei, nei . Tenkte mer generelt, selv om det var et tilfelle som trigget denne og mindte meg på den. Det ødelegger diskusjonen på en måte . Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg