Gå til innhold

Ting som irriterer så grenseløst! *LES første post*

Neppe

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Jeg driter i hva de kaller klubbene sine, de er idioter alle mann (og kvinner).

Sosialisme finner vi i alle norske partier. Sosialisme er det som gjør at du går gratis på skole og NAV for den saks skyld (hører du snakker om dem).

Poenget mitt er at sosialismen i seg selv er et flott styresystem som tar seg av alt fra de svake til de sterke, og likevel gir en mulighet for mennesker å tre frem i samfunnet.

Det er ikke sosialistene som vil at du skal brumme rundt i el-biler eller betale avgift-avgifter, det er SV.

Tror dere forveksler sosialisme med SV.

Same shit, different wrapping.

Nei, det er ikke det. Det er trist at folk tror at all form for sosialisme trenger å være som SV.

Endret av Gavekort
Lenke til kommentar

Jeg driter i hva de kaller klubbene sine, de er idioter alle mann (og kvinner).

Sosialisme finner vi i alle norske partier. Sosialisme er det som gjør at du går gratis på skole og NAV for den saks skyld (hører du snakker om dem).

Poenget mitt er at sosialismen i seg selv er et flott styresystem som tar seg av alt fra de svake til de sterke, og likevel gir en mulighet for mennesker å tre frem i samfunnet.

Det er ikke sosialistene som vil at du skal brumme rundt i el-biler eller betale avgift-avgifter, det er SV.

Tror dere forveksler sosialisme med SV.

Same shit, different wrapping.

Nei, det er ikke det. Det er trist at folk tror at all form for sosialisme trenger å være som SV.

x2

Bra noen informerer.

Lenke til kommentar

-Folk som klager over at de er fulle.

-Folk som drikker seg fulle uten å like å være fulle.

-Folk som klager over at de ikke klarer å gjøre ting fordi de er fulle.

-Folk som sutrer i fylla.

-Folk som sier "det her var så jævlig at jeg aldri skal drikke igjen" for så å drikke seg drita uka etter.

Lenke til kommentar
Gjest Slettet-T9cKWhDpN0

DU ER SVART. Jeg irriterer meg over slikt folk som skryter over att de er svarte.

hva har de å skryte av?

Lenke til kommentar

Fjortisser som kjeder seg og bare henger rundt på forum for å trolle og se om de kan skape reaksjoner mens de selv sitter og ler.

Når de blir konfrontert med sakelige argumenter trekker de som regel "hva mener du?" eller "hva snakker du om?" kortet.

Heldigvis er mange forumbrukere/moderatorer flinke til å gjennomskue slike :)

Lenke til kommentar

Jævla folk i familien! Tanta mi skal 2 uker på ferie sammen med mormor, og da kommer telefonen til henne fra min onkel: "Hei, tantungen din vil ha bilen din når du reiser siden kjæresten må opp tidligere og derfor må han ha hennes bil, hun trenger å sove litt lengre".

Så nå er det full fyr... helvettes bortskjemte drittunger. De har fått hus til 4 millioner, bil til 250 000 og de får sikkert månedlig penger inn på konto. De betaler vel sikkert ikke sine egne regninger engang, og enda er dem ikke fornøyde. Det er mulig å ta buss?

Så nå går det bare i drittsnakk og hun har dumpet bilen i vårt fang siden hun ikke tørr å ha den hjemme hos seg.

Ååh for et jævla styr, det er helg, shut the fuck up.

Endret av DSG
Lenke til kommentar

Når jeg oppdager nye brukere her på forumet som har samme avatar som andre respekterte og seriøse brukere, men oppfører seg helt i andre enden av skalaen. Jeg kjenner igjen avatar kombinert med lengde på nick og om det er spesielle tegn der til folk, ikke signatur eller noe annet.

Lenke til kommentar

Jeg irriterer meg over nye Merchedeser som legger seg etter meg når jeg skal kjøre forbi noen, bare for å gi meg nervesammenbrudd for at skal være sivilen.

Hvorfor kjører du forbi når det er slike biler som du tror kan være sivilpolitiet i nærheten av deg da? :p

Lenke til kommentar
Gjest
Dette emnet er stengt for flere svar.
  • Opprett ny...