Gavekort Skrevet 5. mars 2010 Del Skrevet 5. mars 2010 Alla homon som skrive till mig på chatten! TRE stycken på bara två minuter De vet vel hvem de skal prøve seg på! Bare spøker med deg! Lenke til kommentar
ze5400 Skrevet 5. mars 2010 Del Skrevet 5. mars 2010 Jeg irriterer meg over folk som irriterer seg over hver eneste lille ting. Jeg irriterer meg over folk som alltid skal legge skylden på andre. Jeg irriterer meg over folk som ikke klarer eller vil være ansvarlige for egen lykke. Jeg irriterer meg over folk som kjører 70-80 i 90-sonen. Jeg irriterer meg over nye Merchedeser som legger seg etter meg når jeg skal kjøre forbi noen, bare for å gi meg nervesammenbrudd for at skal være sivilen. Jeg irriterer meg over absolutt alt når det går lengre perioder uten noe. Lenke til kommentar
Pentumsmart Skrevet 5. mars 2010 Del Skrevet 5. mars 2010 Kom nettopp hjem til PS3 med YLOD. Woho. Lenke til kommentar
Getingar Skrevet 5. mars 2010 Del Skrevet 5. mars 2010 DU ER SVART. Jeg irriterer meg over slikt folk som skryter over att de er svarte. Lenke til kommentar
Postkassestativ Skrevet 5. mars 2010 Del Skrevet 5. mars 2010 Reklamen for Dotz, utrolig irriterende. Hvem er det som sitter å dypper kjeksen i melk!!!!!! Lenke til kommentar
svelemoe Skrevet 5. mars 2010 Del Skrevet 5. mars 2010 Hvem er det som sitter å dypper kjeksen i melk!!!!!! Hei. Lenke til kommentar
toro6 Skrevet 5. mars 2010 Del Skrevet 5. mars 2010 Vil stoppe taxfree-salg av tobakk og alkohol Dra til helvete, Johansen, og brenn der! Nå har kanskje jeg kjøpt 1 kartong sigaretter tax-free i livet mitt, men faen, da.. Lenke til kommentar
Dragen Skrevet 5. mars 2010 Del Skrevet 5. mars 2010 I SV-leiren har man angivelig mer sans for Johnsens forslag, siden dette vil gjøre det litt mindre lukrativt å reise med fly og ferjer. Så SV er mot kollektivt? Mer bil? Eller mener de at vi skal flappe med armene når vi skal til syden, og svømme til England? Lenke til kommentar
Hyperio Skrevet 5. mars 2010 Del Skrevet 5. mars 2010 Vi skal helst gå, ri på hest eller bruke el-bil. Litt Amish med andre ord. Lenke til kommentar
Dragen Skrevet 5. mars 2010 Del Skrevet 5. mars 2010 Men økt hestebruk vil jo føre til økt hesteavl, som fører til økt hestefjert i atmosfæren, som øker globaloppvarming. Og gåing vil øke forbrenningen til folk, som fører til økt gassdannelse i mage og tarm, som fører til økt menneskefjert i atmosfæren, som øker global oppvarming. Og begge disse to vil føre til økt forbruk av matvarer, som øker produksjonen av CO2, som øker global oppvarming Og elbil vil føre til økt energiforbruk, som vil øke produksjonen av CO2, som vil føre til økingen av global oppvarming. Lenke til kommentar
Hyperio Skrevet 5. mars 2010 Del Skrevet 5. mars 2010 Sant, sant. Paradoksalt nok så er "sosialistene" veldig lite menneskelig til tider. Lenke til kommentar
Applebee Skrevet 5. mars 2010 Del Skrevet 5. mars 2010 Når folk presterer med å forkorte "han" til "hn"... Hva faen liksom? EN bokstav kortere... MASSE energi spart nå, masseeeeeee! Lenke til kommentar
Hyperio Skrevet 5. mars 2010 Del Skrevet 5. mars 2010 Eller per til pr. Like dumt. Lenke til kommentar
Dragen Skrevet 5. mars 2010 Del Skrevet 5. mars 2010 Stortinget er som NAV. Veldig hyggelige og kommer med mange løfter, men hjelper deg kun med å grave hullet du er i dypere. Lenke til kommentar
chokke Skrevet 5. mars 2010 Del Skrevet 5. mars 2010 Sant, sant. Paradoksalt nok så er "sosialistene" veldig lite menneskelig til tider. Likevel så klarer de å le av 'hun dumme' som ikke skjønner hvorfor de slakter dyr når de kan kjøpe kjøtt i butikken. På samme måte så dukker elektrisitet magisk opp i stikkontaktene og elbilene vokser bokstavlig talt på trær. Lenke til kommentar
Gavekort Skrevet 5. mars 2010 Del Skrevet 5. mars 2010 Tror dere forveksler sosialisme med SV. Lenke til kommentar
Dragen Skrevet 5. mars 2010 Del Skrevet 5. mars 2010 Jeg driter i hva de kaller klubbene sine, de er idioter alle mann (og kvinner). Lenke til kommentar
Hyperio Skrevet 5. mars 2010 Del Skrevet 5. mars 2010 Likevel så klarer de å le av 'hun dumme' som ikke skjønner hvorfor de slakter dyr når de kan kjøpe kjøtt i butikken. På samme måte så dukker elektrisitet magisk opp i stikkontaktene og elbilene vokser bokstavlig talt på trær. Det er litt som jenter, litt dummere, men samtidig er det søtt. SV har vel også en større andel kvinnelige stemmere enn menn. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg