Estella! Skrevet 4. mars 2010 Del Skrevet 4. mars 2010 folk som prøver å vende på mine meninger "neeeeeida hvis du hadde opplevd utroskap ville du tilgitt" "nei" "joda..alle forjener en ny sjanse" Lenke til kommentar
djgudleif Skrevet 4. mars 2010 Del Skrevet 4. mars 2010 (endret) Ja, jeg er vel rimelig ovenpå. Men det som irriterte meg var at jeg ikke hadde ambisjoner om noe annet enn å stå i det faget. Og læreren klager. Er det ikke lov å være ovenpå for å sette ting på spissen? Det er ikke SÅ lett å uttrykke ting skriftlig, derfor setter man det på spissen / whatever. Endret 4. mars 2010 av bollerbrus Lenke til kommentar
AvidGamer Skrevet 4. mars 2010 Del Skrevet 4. mars 2010 Jeg er så JÆVLIG LEI av disse telefon terror/selger folka som ringer og så straks jeg svarer legger de på!!!!!!!! :mad: Lenke til kommentar
Gjest Bruker-127711 Skrevet 4. mars 2010 Del Skrevet 4. mars 2010 At de jævla idiotene på filmweb.no sender meg en mail der jeg må oppdatere CVen min, og for å logge inn må jeg bruke følgende informasjon. Selvfølgelig så står både brukernavn og passord der, og det er passordet jeg bruker OVERFUCKINGSALT! Var heldighvis ikke mer enn en som så det, men uansett så må jeg bytte passord på ABSOLUTT ALLE steder jeg er registrert på. Jævla forpulte dritt. Lenke til kommentar
Puke Nukem Skrevet 4. mars 2010 Del Skrevet 4. mars 2010 At de jævla idiotene på filmweb.no sender meg en mail der jeg må oppdatere CVen min, og for å logge inn må jeg bruke følgende informasjon. Selvfølgelig så står både brukernavn og passord der, og det er passordet jeg bruker OVERFUCKINGSALT! Var heldighvis ikke mer enn en som så det, men uansett så må jeg bytte passord på ABSOLUTT ALLE steder jeg er registrert på. Jævla forpulte dritt. Det er derfor man bruker forskjellige passord! Lenke til kommentar
Musepeker Skrevet 4. mars 2010 Del Skrevet 4. mars 2010 Jeg er så JÆVLIG LEI av disse telefon terror/selger folka som ringer og så straks jeg svarer legger de på!!!!!!!! :mad: Fikk nettopp en slik selv Lenke til kommentar
iSimen Skrevet 4. mars 2010 Del Skrevet 4. mars 2010 Argumenteringen til noen folk altså... Lenke til kommentar
Jason P. C. Skrevet 4. mars 2010 Del Skrevet 4. mars 2010 Rema 1000 bæreposer! Helsike, er det 90 % papir eller? Revner for ingenting Lenke til kommentar
Gavekort Skrevet 4. mars 2010 Del Skrevet 4. mars 2010 Facebook-politikere og tastatur-tøffinger. Lenke til kommentar
chokke Skrevet 4. mars 2010 Del Skrevet 4. mars 2010 Rema 1000 bæreposer! Helsike, er det 90 % papir eller? Revner for ingenting Haha, enig. Eller bæreposer generelt fra disse kjedebutikkene. Kan ikke bære de i femten min med 1-2-3 kg uten å være redd for at håndtaket skal ryke. Lenke til kommentar
AvidGamer Skrevet 4. mars 2010 Del Skrevet 4. mars 2010 Rema 1000 bæreposer! Helsike, er det 90 % papir eller? Revner for ingenting Haha, enig. Eller bæreposer generelt fra disse kjedebutikkene. Kan ikke bære de i femten min med 1-2-3 kg uten å være redd for at håndtaket skal ryke. Obs! sine er flotte. Store og sterke. Det er Clas Ohlson sine også. Lenke til kommentar
Sondre Skrevet 4. mars 2010 Del Skrevet 4. mars 2010 Kjedebrev på Facebook. Hvordan kan folk seriøst gå på dette? Jeg fatter det bare ikke. Rett og slett. Hei. Facebook har Nylig blitt overfyllt, det er mange medlemmer som har klaget over at Facebook begynner å bli for Treg. Det viser seg at årsaken er at det er for mange ikke-aktive medlemmer og på den andre siden er det også mange nye Facebook-medlemmer. Vi kommer til å Sende denne Meldingen rundt for å se om medlemmene er aktive eller ikke. Om du er aktiv, kan du sende dette til minst 15 andre brukere. Bruk kopier + lim inn for å Sende videre og vis at du er aktiv. De som ikke sender Meldingen innen 2 uker kommer til å bli fjernet fra Facebook for å skape mer plass. Send denne Meldingen til alle dine venner og vis meg at du Fremdeles er aktiv, ellers kommer du til å bli slettet. Grunnlegger av Facebook Mark Zuckerb l Lenke til kommentar
djgudleif Skrevet 4. mars 2010 Del Skrevet 4. mars 2010 Folk som Skriver slik har alltid Irritert meg. Lenke til kommentar
Matsemann Skrevet 4. mars 2010 Del Skrevet 4. mars 2010 Haha, så sjukt med stavefeil. Og dessuten tilsier normal intelligens at inaktive brukere ikke stjeler mye ressurser. Lenke til kommentar
djgudleif Skrevet 4. mars 2010 Del Skrevet 4. mars 2010 (endret) Annotasjoner på youtube. Har folk virkelig lyst til å ødelegge videoene sine sånn? "Rate and subcsribe plzz!!!" Å! Å ! Å ! Å! Jeg gidder ikke å beskrive hvor mye det irriterer meg engang. Men det svekker kvaliteten på filmer, og er BARE i veien. Når filmen i tillegg er lagd i Windows Movie Maker så... Ja. Endret 4. mars 2010 av bollerbrus Lenke til kommentar
Gjest Slettet-T9cKWhDpN0 Skrevet 4. mars 2010 Del Skrevet 4. mars 2010 (endret) hater når folk maser om rating og subscribing på youtube. hater virkelig folk som ikke vet hva blinklys er å bare kjører hit og dit uten å gi tegn til hvor i helvete de skal. vil drepe dem, rive av blinklysbryteren deres å kjøre den inn i ene øyet. så skal de dumpes utenfor politiet elle vegvesenet med lapp om at de ikke kan bruk blinklys. da blir jeg kjent som blinklys morderen og alle vil bruke blinklys etter det. edit: jeg ahter også at jeg vil se denne tråden i mine innlegg i 2 måneder med mindre jeg stiller ned til 1 mnd. 1 mnd er også kjipt og da går jeg glipp av andre tråder. Endret 4. mars 2010 av Slettet-T9cKWhDpN0 Lenke til kommentar
Dragen Skrevet 4. mars 2010 Del Skrevet 4. mars 2010 Lær deg å bruke forumet skikkelig, da vet du. Lenke til kommentar
Postkassestativ Skrevet 4. mars 2010 Del Skrevet 4. mars 2010 Det er jo bare å trykke på administrer på mine innlegg å hake av denne tråden da...... Lenke til kommentar
svelemoe Skrevet 4. mars 2010 Del Skrevet 4. mars 2010 Pakken frå cdon bør kome før helga. Brukar det å kome bekreftelse på at pakken er sendt? Lenke til kommentar
Saft Suse Skrevet 4. mars 2010 Del Skrevet 4. mars 2010 På min siste bestilling fra cdon fikk jeg mail om at de hadde sendt den ja. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg