medlem-173043 Skrevet 3. mars 2010 Del Skrevet 3. mars 2010 At jeg ikke får solgt den jævla Trampolina... Skal jo ha meg forsterker Hva slags idiot tror du kjøper en trampoline midt i denne antarktis perioden? Tja, har allerede møtt på 3 "idioter" som ville kjøpe, men ikke hadde penger til det.. Og har vel prøvd å få solgt den helt siden i fjor sommer Hehe, daså Lenke til kommentar
Analmeth Skrevet 3. mars 2010 Del Skrevet 3. mars 2010 Noen som har sett den siste ringetonereklamen for Wig Wam på Viasat 4? Den...stemmen... Lenke til kommentar
Kea Skrevet 3. mars 2010 Del Skrevet 3. mars 2010 At bilen brøt sammen og at jeg må ta den stygge, stappfulle bussen i morgen. Lenke til kommentar
€uropa Skrevet 3. mars 2010 Del Skrevet 3. mars 2010 Det var typisk at det skulle bli 10 grader kaldere etter at jeg tok håret. Lenke til kommentar
GSP<3 Skrevet 3. mars 2010 Del Skrevet 3. mars 2010 Trådløst nett Jævla fitteruter. Dette er hastigheten jeg burde fått. Men på grunn av den episke trådløse ruteren får jeg 1/1, hvis jeg er heldig. Trådløst er noe jævla dritt. Lenke til kommentar
VarCon Skrevet 3. mars 2010 Del Skrevet 3. mars 2010 (endret) Trådløst nett Jævla fitteruter. Dette er hastigheten jeg burde fått. Men på grunn av den episke trådløse ruteren får jeg 1/1, hvis jeg er heldig. Trådløst er noe jævla dritt. Cable is your friend Det irriterer meg at jeg har mange oppgaver jeg skulle gjort, men lite lyst til å gjøre de. Endret 3. mars 2010 av VarCon Lenke til kommentar
Vamos Skrevet 3. mars 2010 Del Skrevet 3. mars 2010 Som om ikke tannlegen plaget meg nok i går. Fyllingen er tydeligvis ramlet ut. :realmad: Lenke til kommentar
ⅵdar Skrevet 3. mars 2010 Del Skrevet 3. mars 2010 At det er en helt føkkings uke til jeg blir 18 og kan kjøre opp....... Og så irriterer det meg at forumet ikke har en skikkelig deppe-smiley Du kan jo bruke denne: Lenke til kommentar
Martindani Skrevet 3. mars 2010 Del Skrevet 3. mars 2010 Jeg irriterer meg over feminister. Lenke til kommentar
GSP<3 Skrevet 3. mars 2010 Del Skrevet 3. mars 2010 Trådløst nett Jævla fitteruter. Dette er hastigheten jeg burde fått. Men på grunn av den episke trådløse ruteren får jeg 1/1, hvis jeg er heldig. Trådløst er noe jævla dritt. Cable is your friend Det irriterer meg at jeg har mange oppgaver jeg skulle gjort, men lite lyst til å gjøre de. Joda, men nå bor jeg midlertidig over en garasje, reiser igjen på søndag, men skal se om jeg får fikset en kabel opp hit Uff, ikke nevn oppgaver engang, kommer i dårlig humør bare jeg tenker på leksene jeg må gjøre i vinterferien. Lenke til kommentar
Kea Skrevet 4. mars 2010 Del Skrevet 4. mars 2010 For en fin dag dette blir Tilsammen to timer på bussen, så vente ytterligere en og en halv time..yay Lenke til kommentar
Datasmurf Skrevet 4. mars 2010 Del Skrevet 4. mars 2010 At jeg er spyklein nå, på den store dagen, hvor jeg ikke skal gjøre noe som krever at jeg er nervøs, bare vandre rundt og se på andre jobbe og ha det chill. Med et fett party etterpå. Fantastisk! >< Lenke til kommentar
Grand Skrevet 4. mars 2010 Del Skrevet 4. mars 2010 i dag skal jeg ha oppkjøring på bil. I natt fikk jeg omgangssyke, så jeg har ligget over doskåle i hele jævla natta. Lurer på hvordan oppkjøringa blir jeg ... FFFFFFFFFUUUUUUU :wallbash: Lenke til kommentar
Getingar Skrevet 4. mars 2010 Del Skrevet 4. mars 2010 Jag missade bussen till skolan Lenke til kommentar
djgudleif Skrevet 4. mars 2010 Del Skrevet 4. mars 2010 Lærere som skal blande seg inn i hva jeg gjør. "Å, Tony, er du her og? Jeg hadde egentlig gitt opp deg jeg." Javel? Jeg bestemmer da for faen akuratt hva jeg gjør ut av min undervisning i VG3. Sånne kommentarer kan de spare seg. Kjemi interesserer meg MIDT OPPI DET SAFTIGE HÅROMKRANSEDE RÆVHØLET MITT. Måtte jo velge noen fag å fortsette på for å få generell studiekompetanse. Men faen da, jeg skal ikke bli NOE SOM HELST innen kjemi og bør derfor få lov til å fokusere på andre fag i fred og ro. Jeg satser på 2 i kjemi. SCREW THIS. Lenke til kommentar
djgudleif Skrevet 4. mars 2010 Del Skrevet 4. mars 2010 PRØVDE JEG Å VÆRE TØFF?!?!? HÆÆÆ?!?! Lenke til kommentar
Slimda Skrevet 4. mars 2010 Del Skrevet 4. mars 2010 Jepp, definitivt et eksempel av ovenpå ungdom. Med trykk på begge deler av siste ordet. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg