Applebee Skrevet 2. mars 2010 Del Skrevet 2. mars 2010 At jeg ikke får solgt den jævla Trampolina... Skal jo ha meg forsterker Lenke til kommentar
medlem-173043 Skrevet 2. mars 2010 Del Skrevet 2. mars 2010 At jeg ikke får solgt den jævla Trampolina... Skal jo ha meg forsterker Hva slags idiot tror du kjøper en trampoline midt i denne antarktis perioden? Lenke til kommentar
Skjelvgråt Skrevet 2. mars 2010 Del Skrevet 2. mars 2010 Vent til nærmere sommer du Lenke til kommentar
Sinna'gurk Skrevet 2. mars 2010 Del Skrevet 2. mars 2010 han har jo lyst på forsterker NÅ? get that da lissom Lenke til kommentar
SPRCO Skrevet 2. mars 2010 Del Skrevet 2. mars 2010 Folk som stirrer på treningssenteret irriterer meg. Lenke til kommentar
Applebee Skrevet 2. mars 2010 Del Skrevet 2. mars 2010 At jeg ikke får solgt den jævla Trampolina... Skal jo ha meg forsterker Hva slags idiot tror du kjøper en trampoline midt i denne antarktis perioden? Tja, har allerede møtt på 3 "idioter" som ville kjøpe, men ikke hadde penger til det.. Og har vel prøvd å få solgt den helt siden i fjor sommer Lenke til kommentar
Vamos Skrevet 2. mars 2010 Del Skrevet 2. mars 2010 Folk som løper til og fra kondisjonsapparatene på treningsstudio er også ille. Lenke til kommentar
Deadringer Skrevet 2. mars 2010 Del Skrevet 2. mars 2010 At det er lenge til i morra. Lenke til kommentar
VarCon Skrevet 2. mars 2010 Del Skrevet 2. mars 2010 "This video contains content from Sony Music Entertainment. It is no longer available in your country." Forbanna plateindustri og deres bisarre regler. Lenke til kommentar
Puke Nukem Skrevet 2. mars 2010 Del Skrevet 2. mars 2010 (endret) At det er en helt føkkings uke til jeg blir 18 og kan kjøre opp....... Og så irriterer det meg at forumet ikke har en skikkelig deppe-smiley Endret 2. mars 2010 av 900i Lenke til kommentar
Vektarm Skrevet 2. mars 2010 Del Skrevet 2. mars 2010 (endret) jeg hater å være fanget i denne kroppen og på denne planeten når universet er fullt av mysterier som bare venter på å bli oppdaget. i stedet bruker vi penger på piss som kriger og diverse. vi skal ikke til mars engang før om 20 + år. idiotisk i tillegg hater jeg at man ikke kan prate med nesten noen som helst om dypere emner uten å bli gjort narr av. fordømte mentale dverger! hater også at folk flest ser på oss mennesker som kjemiske maskiner som bare lever helt uten mening (vi blir født, lever og dør), når det er åpenbart at vi noe mer komplekse enn som så. hater at folk fortsatt maser om hvordan man skal slanke seg.. SPIS MINDRE OG TREN MER. har jobbet som trener i flere år og jeg må alltid forklare det samme dritet om og om igjen. hater også at fiberrik mat som skal liksom være så sunt gjør at jeg går og fiser konstant Endret 2. mars 2010 av Vektarm Lenke til kommentar
Estella! Skrevet 2. mars 2010 Del Skrevet 2. mars 2010 21 dager il jeg blir 23...lenge jo Lenke til kommentar
Überadri Skrevet 2. mars 2010 Del Skrevet 2. mars 2010 Ahhrrg! Hvor i ******* er ignorer-bruker-knappen?! Dette er første gang jeg har bruk for den og nå finner jeg den ikke. Den er vel forsvunnet i forumoppgraderingen. Før synes jeg DLF var et friskt innslag i kjedelige parti-Norge, men nå er jeg møkk lei et vist forumtroll (ja, han er et troll!). Omg. Lenke til kommentar
CFM Skrevet 3. mars 2010 Del Skrevet 3. mars 2010 Å stå opp tidlig. Jeg vil sove. Lenke til kommentar
Kea Skrevet 3. mars 2010 Del Skrevet 3. mars 2010 Dette irriterer virkelig noe så grenseløst! "This video contains content from Sony Music Entertainment. It is no longer available in your country.". Go to hell! Lenke til kommentar
Zt Skrevet 3. mars 2010 Del Skrevet 3. mars 2010 Ungdommer som står på butikker og nærmest hopper på deg for å spørre ett spørsmål. Lenke til kommentar
GSP<3 Skrevet 3. mars 2010 Del Skrevet 3. mars 2010 Trådløst nett Jævla fitteruter. Lenke til kommentar
Dragen Skrevet 3. mars 2010 Del Skrevet 3. mars 2010 At Radioresepsjonen har siste sending 17. mai. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg