krizkriz Skrevet 1. mars 2010 Del Skrevet 1. mars 2010 Bilister som aldri stopper når jeg skal over et fotgjengerfeltet. Jeg ble påkjørt av en taxi i fotgjengerfeltet da jeg var mindre. Noen burde ikke hatt lappen i det hele tatt. Ting som irriterer meg: Har en kompis som er dårlig taper. Hver gang jeg vinner i Fight Night eller Tekken skal han ha "omkamp" helt til han vinner. Trykker på pause sånn at jeg bommer og starter med handicap når jeg er på dass osv. Lenke til kommentar
Catkin Skrevet 1. mars 2010 Del Skrevet 1. mars 2010 At folk absolutt skal kommentere det jeg har spist/Hva jeg spiser. Lenke til kommentar
itzTheTruth Skrevet 1. mars 2010 Del Skrevet 1. mars 2010 Når folk har med seg fiskekaker fra Søstrene Hagelin i Bergen, med inn på en innestengt buss. All oksygen forsvinner, og man kveles av lukten! Lenke til kommentar
-Just-Me- Skrevet 1. mars 2010 Del Skrevet 1. mars 2010 Små drittunger som er så jævlig frekke i kjeften og at jeg ikke kan banke dem for da får jeg purken på nakken. Lenke til kommentar
Chad Thundercock Skrevet 1. mars 2010 Del Skrevet 1. mars 2010 ^ Hoho. Folk er blåst. Lenke til kommentar
-Just-Me- Skrevet 1. mars 2010 Del Skrevet 1. mars 2010 ^ Hoho. Folk er blåst. Men fra spøk til alvor, ting som irriterer grenseløst er historielæreren. gidder ikke utdype, ingen bryr seg uansett Lenke til kommentar
Analmeth Skrevet 1. mars 2010 Del Skrevet 1. mars 2010 Satt i stuen igår ettermiddag og lyttet på musikk og styrte på pc-en. Hører plutselig et forferdelig bråk oppe med trappegangen, kaster fra meg laptop-en og løper opp. Tror dere faen ikke det står tre små snørrunger der? "Bor Ester her???! Er det her Ester bor, vet du hvor Ester bor?! xD" Hva faen? Frekke satanfaen. Jeg forteller dem at nei, her bor ingen Ester, og jeg ber dem forsvinne fra leiligheten min. De gjør så, og jeg går ned og er forbannet. Kan ikke en stakkar få sitte i stuen sin og slappe av uten at huset skal bli fullt av vilt fremmede treåringer? Jeg hørte ikke ringeklokken, men gir det dem rett til å brase inn i folks hus og hyle? Helvete! Jævla drittunger. Faen, jeg har blitt min far. Lenke til kommentar
Kea Skrevet 2. mars 2010 Del Skrevet 2. mars 2010 GEMA! Forbanna pengeslukende drittsekker! Lenke til kommentar
SnittLeif Skrevet 2. mars 2010 Del Skrevet 2. mars 2010 (endret) Eg fekk den blå colgate tannkremen med mintkrystallar i auget. Verste svie nokon gong. Mulig jeg er dum når jeg spør, svelemoe, men hvordan i søtsvarte satan fikk du til det? Sjampo kan jeg skjønne, i og med at det renner ned fra hodet, men står du på hodet og pusser tenna? Endret 2. mars 2010 av SnittLeif Lenke til kommentar
Applebee Skrevet 2. mars 2010 Del Skrevet 2. mars 2010 Når folk mener utelukkende mener noe er best, uten å kunne begrunne det.. "Det\den er bare best" Lenke til kommentar
Zt Skrevet 2. mars 2010 Del Skrevet 2. mars 2010 At det ikke er noe varmtvann i dusjen. Lenke til kommentar
Puke Nukem Skrevet 2. mars 2010 Del Skrevet 2. mars 2010 (endret) føkk.. skulle jo ikke poste her... skulle trykke på"Forhåndsvis innlegg"! Endret 2. mars 2010 av 900i Lenke til kommentar
Saft Suse Skrevet 2. mars 2010 Del Skrevet 2. mars 2010 Først umulig å få start på bilen pga. kondens i motoren rundt null grader, så når jeg prøver i dag er batteriet helt flatt. Herlig. Lenke til kommentar
Nostalgisk Skrevet 2. mars 2010 Del Skrevet 2. mars 2010 Bestilte en kebabrull tidligere idag, men fikk en kyllingrull i stedet. Det var ingen direkte krise, men litt kjedelig siden mitt hode var totalt innstilt på kebabrullen. Lenke til kommentar
Vamos Skrevet 2. mars 2010 Del Skrevet 2. mars 2010 Var hos tannlegen i dag og boret. Fantastisk at tannleger med så lang utdannelse kan bomme så fælt på bedøvelse. Bedøvelsen funket ikke under boringen. Først på skolen inntraff bedøvelsen. Tre forbanna klokketimer satt jeg med hoven tunge og hele høyresiden av fjeset mitt. Vanskelig å prate var det også. Latterlig tannlege! Lenke til kommentar
svelemoe Skrevet 2. mars 2010 Del Skrevet 2. mars 2010 Introen på Sonny's chance på disney channel. Heile disney channel irriterar, men den grusomme musikken spesielt. Når eg hørte den frå loftstova, (systra er banna frå tv'en nede om ho skal sjå disney) skynde eg meg faktisk å sette på chocolate rain for å sleppe å høre introen. Lenke til kommentar
kris98 Skrevet 2. mars 2010 Del Skrevet 2. mars 2010 (endret) Var hos tannlegen i dag og boret. Fantastisk at tannleger med så lang utdannelse kan bomme så fælt på bedøvelse. Bedøvelsen funket ikke under boringen. Først på skolen inntraff bedøvelsen. Tre forbanna klokketimer satt jeg med hoven tunge og hele høyresiden av fjeset mitt. Vanskelig å prate var det også. Latterlig tannlege! Huff, lite gøy. Selv fikk jeg rotfylling i en tann som de bestemte seg for å trekke en uke senere heller, spesielt gøy når bedøvelsen knapt fungerer noen av gangene. Endret 2. mars 2010 av Mr.Graves Lenke til kommentar
Sinna'gurk Skrevet 2. mars 2010 Del Skrevet 2. mars 2010 facebook grupper som "win a free ipad today" og lignende... Trollegrupper generelt kanskje Lenke til kommentar
Amberlamps Skrevet 2. mars 2010 Del Skrevet 2. mars 2010 Man tar da ikke bedøvelse for å borre... er jo over på 1-2-3. Lenke til kommentar
Vamos Skrevet 2. mars 2010 Del Skrevet 2. mars 2010 Neeeeesten ferdig nå. Neeeesten. Bare litt til. My ass. Hun sa det ti ganger under boringen. Samtidig ble jeg nesten kvalt av den forbanna støvsugeren den halvsovende assistenten prøver å navigere inni kjeften på meg. Lenge til 2011! Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg