Gå til innhold

Ting som irriterer så grenseløst! *LES første post*


Neppe

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Jeg begynner å bli rimelig lei av folk som ikke skjønner hva hornet på en bil skal brukes til. Jeg har iløpet av mitt ikke så alt for lange liv, enda ikke observert korrekt bruk av bilhornet.

Jeg klarer overhodet ikke å skjønne hva som får et voksent menneske til å synst det er greit at 3-åringen deres sitter på fanget å leker med hornet.

Til opplysning så er hornet mye mer høylytt utenfor bilen enn det er i bilen.

Lenke til kommentar

[bgcolor=#000000]

Hvite/lyse bakgrunner på mer eller mindre alt som har med data å gjøre. På nettet (som dette forumet), i windows.. Alt skal liksom være svart på hvitt. Jeg hater det egentlig :thumbdown: Linux er litt mer vennlig på mørke temaer syns jeg. Dessuten har man en grei inverter-farger funksjon dersom ikke (<super>-n).

Irriterer meg over at Opera (en vansligvis bra browser btw) har en hviiiit blank stoor side mens den laster sider, noe som tar tiid av og til. Arg!

 

Og kom ikke med at man kan ha mørke temaer i windows, som f.eks. svart bakgrunn Det funker ikke. Det blir uansett svart på svart (svart skrift på svart bakgrunn, for eksempel) noen ganger uansett, så må man bytte tema til noe som gjør tingene leselig igjen. Og en haug andre issues. Selv om jeg i lang tid hadde det nettopp sånn (nyinstallert windows nå, så derfor dukket dette opp igjen)

 

Det kan selvsagt ha noe med at jeg stirrer for mye på skjermen å gjøre...

 

Like greit å komme seg litt ut og male snøen svart isteden :p

 

(Selvsagt virker ikke "bgcolor" taggen...)

[/bgcolor]

Lenke til kommentar
Gjest
Dette emnet er stengt for flere svar.
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...