GSP<3 Skrevet 1. mars 2010 Del Skrevet 1. mars 2010 Irriterer meg at jeg savner badet mitt, senga mi og PCen. Eneste jeg ikke savner er internettet. Lenke til kommentar
Inaktivbruker_101125 Skrevet 1. mars 2010 Del Skrevet 1. mars 2010 For en drittdag allerede. Går til skolen, sklir på trynet minst 10 ganger grunnet is + nysnø. Kommer på skolen og får vite at vi ikke har skole i det hele tatt idag. 'erre mulig. Lenke til kommentar
Datasmurf Skrevet 1. mars 2010 Del Skrevet 1. mars 2010 Ouch. Det suger balle -_- Lenke til kommentar
Musepeker Skrevet 1. mars 2010 Del Skrevet 1. mars 2010 Sovet 3 timer i natt Nok en gang ødelagt døgnrytmen min i ferien... Lenke til kommentar
Sondre Skrevet 1. mars 2010 Del Skrevet 1. mars 2010 Sovet 3 timer i natt Nok en gang ødelagt døgnrytmen min i ferien... Ditto, bare at jeg har sovet 2 timer. Lenke til kommentar
Inaktivbruker_101125 Skrevet 1. mars 2010 Del Skrevet 1. mars 2010 Samme her. Ble sittendes langt på natt mens jeg så på film. Like så greit, egentlig. Lenke til kommentar
Catkin Skrevet 1. mars 2010 Del Skrevet 1. mars 2010 At jeg ikke fikk sove i natt, og at kroppen min er sliten etter lørdagens opplevelser. Samt at gulv er meget ukomfortabelt å slå leir på etter et par timer. Lenke til kommentar
cowboy bob Skrevet 1. mars 2010 Del Skrevet 1. mars 2010 Irriterer meg over at jeg våkner kjempetidlig nå når jeg har ferie. Lenke til kommentar
Getingar Skrevet 1. mars 2010 Del Skrevet 1. mars 2010 Irriterer meg over at jeg våkner kjempetidlig nå når jeg har ferie. Se det å den positiva sidan: du får mer ledig tid över. Lenke til kommentar
Nedward Skrevet 1. mars 2010 Del Skrevet 1. mars 2010 Jeg begynner å bli rimelig lei av folk som ikke skjønner hva hornet på en bil skal brukes til. Jeg har iløpet av mitt ikke så alt for lange liv, enda ikke observert korrekt bruk av bilhornet. Jeg klarer overhodet ikke å skjønne hva som får et voksent menneske til å synst det er greit at 3-åringen deres sitter på fanget å leker med hornet. Til opplysning så er hornet mye mer høylytt utenfor bilen enn det er i bilen. Lenke til kommentar
Snublefot Skrevet 1. mars 2010 Del Skrevet 1. mars 2010 Sjampo i øyet. Pokker så det svir. Lenke til kommentar
Skjelvgråt Skrevet 1. mars 2010 Del Skrevet 1. mars 2010 Altså, bodd her i bodø i 16 år snart. Flystøy kan være irriterende ja, men en overlever. Hvis du ikke liker det så nytter det ikke å klage, annet enn at du får ut frustrasjonen din. Så vil du slippe flystøy, ja så er det bare å flytte Lenke til kommentar
svelemoe Skrevet 1. mars 2010 Del Skrevet 1. mars 2010 Sjampo i øyet. Pokker så det svir. Eg fekk den blå colgate tannkremen med mintkrystallar i auget. Verste svie nokon gong. Lenke til kommentar
Dragen Skrevet 1. mars 2010 Del Skrevet 1. mars 2010 Tannkrem skal i munnen, svelemoe. Lenke til kommentar
svelemoe Skrevet 1. mars 2010 Del Skrevet 1. mars 2010 Tannbørsten funka som ein katapult. Cooling mint flaug over alt. Lenke til kommentar
Amberlamps Skrevet 1. mars 2010 Del Skrevet 1. mars 2010 Noen som forandra litt på navnet mitt på facebook mens jeg var borte 2 sek... er det slik jeg må vente en uke for å tilbakestille? Lenke til kommentar
Eppelsin Skrevet 1. mars 2010 Del Skrevet 1. mars 2010 [bgcolor=#000000] Hvite/lyse bakgrunner på mer eller mindre alt som har med data å gjøre. På nettet (som dette forumet), i windows.. Alt skal liksom være svart på hvitt. Jeg hater det egentlig Linux er litt mer vennlig på mørke temaer syns jeg. Dessuten har man en grei inverter-farger funksjon dersom ikke (<super>-n). Irriterer meg over at Opera (en vansligvis bra browser btw) har en hviiiit blank stoor side mens den laster sider, noe som tar tiid av og til. Arg! Og kom ikke med at man kan ha mørke temaer i windows, som f.eks. svart bakgrunn Det funker ikke. Det blir uansett svart på svart (svart skrift på svart bakgrunn, for eksempel) noen ganger uansett, så må man bytte tema til noe som gjør tingene leselig igjen. Og en haug andre issues. Selv om jeg i lang tid hadde det nettopp sånn (nyinstallert windows nå, så derfor dukket dette opp igjen) Det kan selvsagt ha noe med at jeg stirrer for mye på skjermen å gjøre... Like greit å komme seg litt ut og male snøen svart isteden (Selvsagt virker ikke "bgcolor" taggen...) [/bgcolor] Lenke til kommentar
Datasmurf Skrevet 1. mars 2010 Del Skrevet 1. mars 2010 Ei plombe datt ut tidligere i dag, så nå må jeg til tannlegen. -_- Jeg har ikke råd til sånt. Lenke til kommentar
Saft Suse Skrevet 1. mars 2010 Del Skrevet 1. mars 2010 Amentio har hatt hele dagen på seg og ikke sendt av gårde mobilen min ennå, så da skjer det nok heller ikke i dag. Jeg trenger den før lørdag og bor midt i ingensteds, damnit. Blargh...! Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg