Uderzo Skrevet 16. april 2007 Del Skrevet 16. april 2007 on topic: Imbesile bussjåførere. Hvor vanskelig kan det være å kjøre A til B, og til riktig tid. Det virker som det er uhyre vanskelig her *sukk*. 8391602[/snapback] Dette irriterer meg litt akkurat nå. Faren min kjører buss, og tro det eller ei, timeplanen de får fra buss-selskapet gjør det tilnærmet umulig å holde ruten når det er mye trafikk. Bussen kan ikke brøyte seg gjennom kø heller. Ofte er tidsplnanen lagt opp på enkelte ruter slik at det bare gis ett minutt skingringsmonn, og da sier det seg selv at bussen kommer for sent hvis den må stoppe i alle de rød lysene (de som ikke automatisk skifter til grønt pga en sensor i bussen). utenom rushtiden holder bussene - hvertfall her i Stavanger - tiden så godt som på sekundet. 8395634[/snapback] Her er det lite trafikk. Om morgenen kommer bussen fra et øde sted, til et litt mindre øde sted (der jeg bor). Bussen kjører så gjennom et øde området igjen, deretter følger det litt mer trafikkert område, men ikke en eneste kø. Når det er kaldt om morgenen er bussen garantert forsinket. Og grunnen til det er innmari teit. De som skal klargjøre bussene om morgenen, ta seg av frost/snø, nekter nemlig å begynne 10min tidligere, noe som resulterer i at bussen er forsinket med 10min hver dag. Heldigvis er det blitt varmere i været, men i vinter holdte jeg på å kaldkvele den stakkars bussjåføren. Men som du sier buss selskapene har mye skyld i forsinkelse o.l. Men noen ganger er bussjåførene helt udugelige. Har skjedd flere ganger at bussjåføren ikke en gang kjenner ruta, så vi må fortelle han/hun hvor de skal kjøre. Eller at de kjører alt for sakte, da mener jeg langt under fartgrensa, selv om de har dårlig tid. Virker som de har all tid i verden, da kjenner jeg det begynner koke under topplokket. Spesielt når det er busser og tog jeg må nå. Men beklager hvis du tok mitt frustrasjon utbrudd personlig. Det finnes selvsagt mange bussjåfører som gjør så godt de kan. En bussjåfør, en bussjåfør, det er en mann med...lalala Lenke til kommentar
Olsenhower Skrevet 16. april 2007 Del Skrevet 16. april 2007 (endret) Hehe, nei, tar det ikke personlig, blir bare på hogget siden faren min er bussjåfør. "Ingen skal komme her og snakke stygt om pappa!" Udugelige sjåfører forekommer jo dessverre, spesielt nå som det er så stor mangel på sjåfører. De ansetter hva som helst for tiden, bokstavelig talt, og enkelte er ikke av de kvikkeste. De blir satt til å kjøre kun én rute vanligvis, slik at de ikke får "utfordringen" med å huske flere ruter om gangen. Okei, satt litt på spissen, men bare litt. Endret 16. april 2007 av Olsenhower Lenke til kommentar
-hauken- Skrevet 16. april 2007 Del Skrevet 16. april 2007 Jeg irriterer meg over folk foran meg i kassekøen som ikke kan betale for seg, og bare står og ser dumt på butikkekspeditøren, som om personen får det gratis hvis han/hun bare står der lenge nok. 6167305[/snapback] Ja fy faan, der er irriterente å se hvordan folk reagerer. "Nei jeg må ha glemt igjen penger hjemme" OM FAAN DU HAR, DU ER BLAKK. 6167313[/snapback] :lol: Jeg hater at foreldrene til babyer ikke klarer og få dem til og holde skjeft når man sitter på en 15-timers lang flytur.. Hater læreren min også, når jeg tenker meg om. Dette var mitt første innlegg Lenke til kommentar
Nstin Skrevet 17. april 2007 Del Skrevet 17. april 2007 Mange ganger kortet ikke fungerer da. Kortet mitt har latt være å fungere mange ganger Men kjenner de fleste som jobber i butikkene her, så det er bare å kjøre bort til minibanken å ta ut Noe annet som irriterer meg er når man har dårlig tid å du skal løpe bort til kassa for å kjøpe deg en 20pakk med røyk også kommer det en feit stokkdum kjerring som har med seg drit masse mat, gjerne 70% brus og godis.. fy faen som jeg hater de folka. Og gamle folk som ikke ser forskjellen på en tier og en tjuekroning. som bruker 15år på å bare åpne lommeboka si. Er det mulig! Bruk kort for faen. Unger som leker i veien på boligfelt. På de feltene jeg ikke bor selv så tuter jeg som faen på de, så de blir drit redde.. kanskje neste gang så holder de seg unna veien når en bil kommer. drittunger. Folk som aldri holder kjeft.. jeg hater dem. Men når det gjelder fine jenter jeg kjenner kan de godt prate i en evighet uten at det irriterer meg i det hele tatt. Og feite stygge jenter som kler seg med topper som gjør at magen tyter ut og henger over buksa.. det er en grunn til at dem ikke lager de i XXL!! Du er feit og det ikke meninga at du skal kle deg sånn! skjønn det, idiot. Også hater jeg alle som stirrer og trur de er kule fordi de tørr å stirre. HAH! Dere er ikke så jævla rå når jeg snur å tuter på dere så dere skvetter til etterpå! bitch. Også hater jeg alle som mener at jeg er en tulling siden jeg liker å drekka, råne og gjøre generelt dumme ting som for det meste går utover bare meg selv. Dere kan brenne i helvete for min del. Jeg gjør som jeg vil. Det har jeg alltid gjort. Men det betyr for faen meg ikke at jeg er en dårligere person en dere. Jeg gjør faen meg mye bra for de jeg bryr meg om som jeg ikke forteller dere, fordi jeg ikke vil fremstå som en følsom pekk. Jeg liker ikke at folk jeg ikke kjenner skal få innsikt i hvor snill og hensynsfull jeg er mot de jeg er glad i. Dere får bare vite alt det dumme jeg gjør. Og hvis dere trur at det er det eneste jeg gjør, ja så tar dere feil. Lenke til kommentar
Killer_DT Skrevet 17. april 2007 Del Skrevet 17. april 2007 Jeg hater at foreldrene til babyer ikke klarer og få dem til og holde skjeft når man sitter på en 15-timers lang flytur..Hater læreren min også, når jeg tenker meg om. Dette var mitt første innlegg 8402454[/snapback] Velkommen til forum.hardware.no! 15 timer.... Jeg holdt på å klikke på en 3 timers tur til synden. Måtte døyve sinnet med alkohol! 15-timer klarer jeg ikke å forestille meg. Rart folk kaprer fly? Lenke til kommentar
Neppe Skrevet 17. april 2007 Forfatter Del Skrevet 17. april 2007 Velkommen til forum.hardware.no! 8402836[/snapback] Dette irriterer meg litt. Hvorfor sier alle hw.no ? Jeg ville heller sagt Diskusjon.no. Hardware er HARDWARE delen av forumet. Lenke til kommentar
Skarstard Skrevet 17. april 2007 Del Skrevet 17. april 2007 De som har vært her en stund kjenner vel forumet best som forum.hardware.no. Diskusjon.no er jo splitter nytt. Lenke til kommentar
Neppe Skrevet 17. april 2007 Forfatter Del Skrevet 17. april 2007 De som har vært her en stund kjenner vel forumet best som forum.hardware.no. Diskusjon.no er jo splitter nytt. 8403208[/snapback] Om 2 år i dine øyne er splitter nytt så. Nytt eller ikke, slik er det. Du kommer ikke unna det. Lenke til kommentar
Firesky Skrevet 17. april 2007 Del Skrevet 17. april 2007 Er det hele 2 år siden? Syntes det netopp ble lagt om fra forum.hardware.no til diskusjon.no Lenke til kommentar
svenningen Skrevet 17. april 2007 Del Skrevet 17. april 2007 ting som irriterer, buss sjofører som tror jeg er 16(er 14) Lenke til kommentar
Dragen Skrevet 17. april 2007 Del Skrevet 17. april 2007 At skjermen på 17" begynte å brenne nå. Nå sitter jeg med 15" og 1024x768. Æsj! Og at jeg ikke har råd til ny skjerm. Lenke til kommentar
Killer_DT Skrevet 17. april 2007 Del Skrevet 17. april 2007 Dette irriterer meg litt. Hvorfor sier alle hw.no ? Jeg ville heller sagt Diskusjon.no. Hardware er HARDWARE delen av forumet. 8403193[/snapback] Det irriterer meg at du føler det nødvendig å uttale at DU heller ville sagt diskusjon.no. Jeg driter faen i hva du heller ville sagt. Det hele var ment som en hyggelig gest til et nytt medlem her på forumet, som for oss som har vært her en stund automatisk blir oversatt til forum.hardware.no. Lenke til kommentar
Neppe Skrevet 17. april 2007 Forfatter Del Skrevet 17. april 2007 Det irriterer meg at du føler det nødvendig å uttale at DU heller ville sagt diskusjon.no. Jeg driter faen i hva du heller ville sagt. Det hele var ment som en hyggelig gest til et nytt medlem her på forumet, som for oss som har vært her en stund automatisk blir oversatt til forum.hardware.no. 8404429[/snapback] lol Lenke til kommentar
Laffe Skrevet 17. april 2007 Del Skrevet 17. april 2007 folk som ikke pusser tenna sine... Lenke til kommentar
Toska92 Skrevet 17. april 2007 Del Skrevet 17. april 2007 Folk som ikke dusjer etter gym. Spesielt når de ikke dusjer etter styrketrening eller utholdenhet. Lenke til kommentar
Toska92 Skrevet 17. april 2007 Del Skrevet 17. april 2007 (endret) SlettFolk som ikke dusjer etter gym. Spesielt når de ikke dusjer etter styrketrening eller utholdenhet.Slett Endret 17. april 2007 av Toska92 Lenke til kommentar
Laffe Skrevet 17. april 2007 Del Skrevet 17. april 2007 SlettFolk som ikke dusjer etter gym.Spesielt når de ikke dusjer etter styrketrening eller utholdenhet.Slett 8405041[/snapback] tja det er ikke no særlig vits å dusje når du bor 10m unna skolen:p men kommer an på når du har gym Lenke til kommentar
Toska92 Skrevet 17. april 2007 Del Skrevet 17. april 2007 SlettFolk som ikke dusjer etter gym.Spesielt når de ikke dusjer etter styrketrening eller utholdenhet.Slett 8405041[/snapback] tja det er ikke no særlig vits å dusje når du bor 10m unna skolen:p men kommer an på når du har gym 8405062[/snapback] har aldri gym siste time, og ofte veldig streng gymlærer. 8-min. test i løping og slikt. Det er visse som ikke dusjer etter dette. Lenke til kommentar
Fredrik Skrevet 17. april 2007 Del Skrevet 17. april 2007 Det irriterer meg at du føler det nødvendig å uttale at DU heller ville sagt diskusjon.no. Jeg driter faen i hva du heller ville sagt. Det hele var ment som en hyggelig gest til et nytt medlem her på forumet, som for oss som har vært her en stund automatisk blir oversatt til forum.hardware.no. 8404429[/snapback] lol 8404464[/snapback] Folk er vant med at forumet tidligere gikk under forum.<sett inn nettside i hardware-nettverket her>.no, og dermed kaller man det fortsatt for hardware.no, siden dette er den desidert største (og første) siden i nettverket. Woop woop! Lenke til kommentar
Herpeederpee Skrevet 17. april 2007 Del Skrevet 17. april 2007 SlettFolk som ikke dusjer etter gym.Spesielt når de ikke dusjer etter styrketrening eller utholdenhet.Slett 8405041[/snapback] tja det er ikke no særlig vits å dusje når du bor 10m unna skolen:p men kommer an på når du har gym 8405062[/snapback] Jeg er heldig sånn sett. Har gym i siste økt og bor 150-200 meter unna skolen. <3 =) Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg