Darkbuster Skrevet 27. februar 2010 Del Skrevet 27. februar 2010 Nei, man kan jo ikke irritere seg over noe. Tenk på alle i Haiti. Lenke til kommentar
Hyperio Skrevet 27. februar 2010 Del Skrevet 27. februar 2010 Begynner å bli lei av at en vei er stengt så jeg må kjøre om. Glemmer det hver gang slik at jeg må snu og kjøre en annen plass. Hvor lang tid kan det ta å åpne bakken, fjerne de gamle jævla rørene og legge nye? Lenke til kommentar
Getingar Skrevet 27. februar 2010 Del Skrevet 27. februar 2010 folk som klager på snøen...pell dere til syden eller flytt fra norge Snö är helt förjävligt. Lenke til kommentar
Hyperio Skrevet 27. februar 2010 Del Skrevet 27. februar 2010 Selv om svensker er dårlige til å utnytte snøen betyr det ikke at det er förjävligt. Lenke til kommentar
Mannen med ljåen Skrevet 27. februar 2010 Del Skrevet 27. februar 2010 Jeg begynner å bli lei av sånne folk som ikke lar meg irritere meg bare fordi noen har det verre i et annet land. Hva slags folk er det som ikke er i stand til å multitaske, og bare kan fokusere på en ting av gangen? Ingen grunn til å bry seg om noe som helst, sålenge noen har det verre i Haiti. Blæh! Lenke til kommentar
Getingar Skrevet 27. februar 2010 Del Skrevet 27. februar 2010 Jeg begynner å bli lei av sånne folk som ikke lar meg irritere meg bare fordi noen har det verre i et annet land. Hva slags folk er det som ikke er i stand til å multitaske, og bare kan fokusere på en ting av gangen? Ingen grunn til å bry seg om noe som helst, sålenge noen har det verre i Haiti. Blæh! Jag håller med dig helt! "Ät din mat! Tänk på barnen i Afrika som inte får någon mat alls" Lenke til kommentar
Hyperio Skrevet 27. februar 2010 Del Skrevet 27. februar 2010 Ingen grunn til å bry seg om noe som helst, sålenge noen har det verre i Haiti. Blæh! Utilitarisme Lenke til kommentar
Mannen med ljåen Skrevet 27. februar 2010 Del Skrevet 27. februar 2010 Har det noen gang vært slik at barna i Afrika sulter mindre om jeg eter min egen mat? Egentlig blir det vel mer mat til overs for dem om jeg spiser mindre? Lenke til kommentar
Darkbuster Skrevet 27. februar 2010 Del Skrevet 27. februar 2010 Jeg begynner å bli lei av sånne folk som ikke lar meg irritere meg bare fordi noen har det verre i et annet land. Hva slags folk er det som ikke er i stand til å multitaske, og bare kan fokusere på en ting av gangen? Ingen grunn til å bry seg om noe som helst, sålenge noen har det verre i Haiti. Blæh! Truth has been spoken. Lenke til kommentar
Saft Suse Skrevet 27. februar 2010 Del Skrevet 27. februar 2010 Mobilen min, som er en "skyvemobil", ble nettopp vanskelig og hard å skyve opp mens den lå i lommen min, og det blir verre for hver gang. Jeg tror den vet at jeg allerede har bestilt en erstatter og gjør alt for å irritere meg nå på slutten... Lenke til kommentar
Estella! Skrevet 27. februar 2010 Del Skrevet 27. februar 2010 Jeg begynner å bli lei av sånne folk som ikke lar meg irritere meg bare fordi noen har det verre i et annet land. Hva slags folk er det som ikke er i stand til å multitaske, og bare kan fokusere på en ting av gangen? Ingen grunn til å bry seg om noe som helst, sålenge noen har det verre i Haiti. Blæh! du lar jo ikke meg irritere meg heller lenge leve dobbeltmoralen Lenke til kommentar
GSP<3 Skrevet 27. februar 2010 Del Skrevet 27. februar 2010 Topic -> At jeg mest sannsynligvis har Scheumanns syndrom (sykdom?). Det eneste positive med det er vel at jeg kanskje slipper militæret. Lenke til kommentar
Gjest Slettet+5132 Skrevet 27. februar 2010 Del Skrevet 27. februar 2010 Snø og kulde, OL-tullet irriterer meg. Jeg kommer aldri til å forstå den syke facinasjonen av å glo på de vinterlekene. Lenke til kommentar
CypheroN Skrevet 27. februar 2010 Del Skrevet 27. februar 2010 Folk som skriver +1. Lenke til kommentar
Laffe Skrevet 28. februar 2010 Del Skrevet 28. februar 2010 (endret) Folk som skriver +1. +1 helt enig Endret 28. februar 2010 av Cpt.Awesome Lenke til kommentar
Gavekort Skrevet 28. februar 2010 Del Skrevet 28. februar 2010 Moderatorer som ninja-moderer meg! Lenke til kommentar
Gjest Bruker-127711 Skrevet 28. februar 2010 Del Skrevet 28. februar 2010 Ord delings feil. Fy faen det er grunn nok til å drepe! Lenke til kommentar
Getingar Skrevet 28. februar 2010 Del Skrevet 28. februar 2010 Ord delings feil. Fy faen det er grunn nok til å drepe! Orddelingsfeil! Lenke til kommentar
Gavekort Skrevet 28. februar 2010 Del Skrevet 28. februar 2010 Tror det var med vilje. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg