Kea Skrevet 26. februar 2010 Del Skrevet 26. februar 2010 Irriterer meg grønn av kabler! Lenke til kommentar
Nostalgisk Skrevet 27. februar 2010 Del Skrevet 27. februar 2010 Nå er jeg så jævlig lei av studenthybelen, nå vil jeg bare hjem. Trenger bare å overleve 2 måneder til... Lenke til kommentar
Hyperio Skrevet 27. februar 2010 Del Skrevet 27. februar 2010 Skaff deg privat hybel. Lenke til kommentar
Gavekort Skrevet 27. februar 2010 Del Skrevet 27. februar 2010 At jeg ikke sover nå. Lenke til kommentar
GSP<3 Skrevet 27. februar 2010 Del Skrevet 27. februar 2010 Helvete, jeg må sove snart, flyet mitt går klokken 10 Lenke til kommentar
Nostalgisk Skrevet 27. februar 2010 Del Skrevet 27. februar 2010 Skaff deg privat hybel. Jeg har en privat hybel som jeg kun deler med min bror. Rettere sagt en leilighet, men jeg blir avlikevel lei stedet. Lenke til kommentar
Gjest Slettet+9817324 Skrevet 27. februar 2010 Del Skrevet 27. februar 2010 NSB burde skifte navn til "Horror Express" *storhumrer* Lenke til kommentar
Coffey Skrevet 27. februar 2010 Del Skrevet 27. februar 2010 ARRRRRG, KAN IKKE THE ELDER SCROLLS V KOMME SNART! Lenke til kommentar
Datasmurf Skrevet 27. februar 2010 Del Skrevet 27. februar 2010 Satte på to tørketromler i sted, begge ca halvfulle da jeg har dårlig erfaring med dem, og så kommer jeg tilbake nå, 3 timer senere, og finner ut at jeg nå har varme og våte klær. -_- Og det er fullt på tørkestativet også. >< Lenke til kommentar
Kea Skrevet 27. februar 2010 Del Skrevet 27. februar 2010 Det irriterer meg at jeg ikke klarer å finne en løsning... Lenke til kommentar
svelemoe Skrevet 27. februar 2010 Del Skrevet 27. februar 2010 ARRRRRG, KAN IKKE THE ELDER SCROLLS V KOMME SNART! What he said. Lenke til kommentar
Matsemann Skrevet 27. februar 2010 Del Skrevet 27. februar 2010 At jeg har blødd 7 forskjellige plasser på hendene de siste dagene. Siste dag på jobb i kveld heldigvis, så får hendene mine hvile. Lenke til kommentar
Mannen med ljåen Skrevet 27. februar 2010 Del Skrevet 27. februar 2010 Sitter og tester operativsystemet Haiku. Den gamle, stabile versjonen har nettleser, men ikke driver til trådløst nett. Den blodferske alfaversjonen har trådløsdriver, men ikke nettleser. Men jeg venter bare til neste release... Så jo ut som et lovende alternativ til Windows, om enn ikke helt på Linux-nivå. Lenke til kommentar
WarpX Skrevet 27. februar 2010 Del Skrevet 27. februar 2010 At jeg kan være så jævla tiltaksløs. Bedre å ligge i sofaen og gruble seg ihjæl, not... Lenke til kommentar
Datasmurf Skrevet 27. februar 2010 Del Skrevet 27. februar 2010 At jeg har blødd 7 forskjellige plasser på hendene de siste dagene. Siste dag på jobb i kveld heldigvis, så får hendene mine hvile. Du er ikke slik som jeg var da? Jeg kunne begynne å blø helt random fra forskjellige plasser på kroppen en periode, uten at jeg helt fatter hvorfor. Sånn ellers irriterer det meg at tida går så treigt når man døgner. Lenke til kommentar
iSimen Skrevet 27. februar 2010 Del Skrevet 27. februar 2010 At jeg har blødd 7 forskjellige plasser på hendene de siste dagene. Siste dag på jobb i kveld heldigvis, så får hendene mine hvile. Du er ikke slik som jeg var da? Jeg kunne begynne å blø helt random fra forskjellige plasser på kroppen en periode, uten at jeg helt fatter hvorfor. Sånn ellers irriterer det meg at tida går så treigt når man døgner. Gratulerer med blodkreft Lenke til kommentar
Matsemann Skrevet 27. februar 2010 Del Skrevet 27. februar 2010 At jeg har blødd 7 forskjellige plasser på hendene de siste dagene. Siste dag på jobb i kveld heldigvis, så får hendene mine hvile. Du er ikke slik som jeg var da? Jeg kunne begynne å blø helt random fra forskjellige plasser på kroppen en periode, uten at jeg helt fatter hvorfor. Sikker på at du fikk i deg alle stoffer du trengte, den perioden? Vel, det er ikke noe feil med meg, det er rett og slett kuttskader og lignende jeg har fått på jobb. Masse vann + varme gjenstander + en del skarpe ting. Lenke til kommentar
Mannen med ljåen Skrevet 27. februar 2010 Del Skrevet 27. februar 2010 Jeg HATER når DVD-spilleren nekter å spytte ut plata. Hadde det vært så vanskelig å bare koble knappen direkte til åpnemekanismen? Lenke til kommentar
Smirnoff Skrevet 27. februar 2010 Del Skrevet 27. februar 2010 Den evige idioten i underetasjen som har spilt musikk på flatt jern (fullstendig uten stopp) siden kl. 11 i dag morges. Prøver å sitte og se en film, men jeg blir så distrahert spesielt av dunkingen og duringen av bassen fra høyttalerne som graver seg i gjennom gulvet og plager livet av meg. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg