Gå til innhold

Ting som irriterer så grenseløst! *LES første post*


Neppe

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Fy faen! Blir så sur! :realmad: Fikk bot på t-banen i dag fordi jeg hadde glemt A-kortet mitt, før har de alltid bare ringt opp og sjekket om jeg er registrert som kunde, men det har de plutselig slutta med. De støgge pakkisene påstod at det hadde vært sånn fra 1.februar, men da må Ruter faen meg se å gi beskjed om det til abonnentene sine. Her betaler jeg 300kr i måneden for å reise med et selskap som gir meg 900kr i bot den ene gangen jeg glemmer månedskortet mitt!? Jævelig bra kundeservice!! :angry:

Lenke til kommentar

...

Kan du ikke møte opp på ruters kontor med purringen og månedskoret ditt. Står vel når du kjøpte det?

 

Håper det, skal ringe å spørre i morgen. Har ikke så veldig lyst til å betale en bot når jeg er registrert som kunde og de lett kan finne det i databasen sin... :hrm:

Lenke til kommentar

Det irriterer meg at enkelte ikke aner hvor godt de har det og bare klager over ditt og datt.

Ja, så lenge noen har det verre enn meg, skal ikke jeg få kritisere sidne jeg er å heldig å ha noe å kritisere :roll: .

Hvem sa at jeg snakka om deg? Jeg kjenner noen folk som ikke gjør noe annet enn å klage og syte om alt mulig som har med den norske stat å gjøre. Jeg er så lei av å høre på den sytingen deres. De skulle bo noen år i Tyslkand eller noe, så tenker jeg de hadde holdt kjeft.

Endret av Therawyn
Lenke til kommentar

Um, lol? Tyskland er, etter min mening, langt fra et godt land å bo i. Høye lønninger? Yeah, right.. omtrent 66% (ifølge siste undersøkelse) av befolkningen er arbeidsløse og lever på sosialhjelp (Harz 4). Skolesystemet er til å spy av og man skal være heldig hvis man ikke må sitte i 2 timer+ ekstra for å komme til legen. Du tenker nok på vesten du, det er nesten som et helt annet land.

 

@Dataprob: Ikke vært i Tyskland før? Jeg har bodd her de siste 3 årene :)

Endret av Therawyn
Lenke til kommentar

66 % er arbeidsløse. De tallene må du ha drømt om. Og ja, Tyskland er det eneste landet i verden med høyere lønninger enn i Norge. Kjøpekraften der er også høyere enn i Norge. Vet ikke om jeg skal tro på at du har bodd der i tre år, men utgangspunktet for å ha det bra i Tyskland er absolutt til stede. Det virker som om du, eller noen du kjenner ikke har benyttet deg av det utgangspunktet.

Lenke til kommentar
Um, lol? Tyskland er, etter min mening, langt fra et godt land å bo i.

 

Etter hvilken standard?

Tyskland er er et meget godt land å bo i. Kanskje ikke det beste, men Tyskland har langt flere land under seg enn over seg.

 

Vi som bor i et enda bedre land, ser selvsagt ned på dem. Men jeg ville heller bodd i München enn i Eritrea, for å si det sånn.

Lenke til kommentar

Um, lol? Tyskland er, etter min mening, langt fra et godt land å bo i. Høye lønninger? Yeah, right.. omtrent 66% (ifølge siste undersøkelse) av befolkningen er arbeidsløse og lever på sosialhjelp (Harz 4). Skolesystemet er til å spy av og man skal være heldig hvis man ikke må sitte i 2 timer+ ekstra for å komme til legen. Du tenker nok på vesten du, det er nesten som et helt annet land.

Tyskland er et godt land å bo i. Det er ikke verdens beste land å bo i, men at du skal klage på nordmenn som klager, og så si "de skulle vært en stund i tyskland eller noe er noe av det latterligste jeg har hørt. Å sitte i 2 timer for å komme til legen er da vitterlig standard her til lands også? I England måtte en kompis av meg vente i 6 timer etter at han hadde klart å få armen sin dytta ned i ei frityrgryte på ett eller annet vis. De kunne ikke gi han smertestillende før han hadde sett en lege (de kunne bare gi ham isposer), og det tok nesten 6 timer. Poenget mitt er altså at Tyskland er et bra land å bo i. Du må gjerne mene noe annet, men det får være ditt problem, statistisk sett er det bra.

 

Og hvordan har det seg at du ikke kan tysk etter å ha bodd tre år i tyskland?

Lenke til kommentar
Gjest
Dette emnet er stengt for flere svar.
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...