MartinF Skrevet 24. februar 2010 Del Skrevet 24. februar 2010 Faens ustabile drittforum! Nå er jeg irritert....!!! Lenke til kommentar
Mannen med ljåen Skrevet 24. februar 2010 Del Skrevet 24. februar 2010 Litt sur fordi avataren min forsvant etter forumoppgraderingen... Og at jeg bare kommer inn på førstesiden av en tråd fra "Mine Innlegg". Lenke til kommentar
svelemoe Skrevet 24. februar 2010 Del Skrevet 24. februar 2010 Ustabilt, elendig forum. Lenke til kommentar
Vertical^ Skrevet 24. februar 2010 Del Skrevet 24. februar 2010 Ustabilt, elendig forum. +1 Irriterer meg sterkt akkurat nå! Lenke til kommentar
WarpX Skrevet 24. februar 2010 Del Skrevet 24. februar 2010 Da må opptil 4 herrer stå i kø, mens to av dametoalettene er ledige. Er bare å gå på dametoalettene da, ser ikke problemet. De ber jo om det. Lenke til kommentar
Analmeth Skrevet 24. februar 2010 Del Skrevet 24. februar 2010 That's the fucking spirit. Lenke til kommentar
Mannen med ljåen Skrevet 24. februar 2010 Del Skrevet 24. februar 2010 Selvsagt er det enkelt å benytte dametoalettet, men det er ikke helt "sosialt akseptert". Doene skulle i utgangspunktet ikke vært merket med kjønn. Både doskålene, dopapiret og vaskene er jo like. Eneste forskjellen er den lille plastposen for tamponger som henger på veggen, men den kan jo menn bare la være å bruke. Lenke til kommentar
Datasmurf Skrevet 24. februar 2010 Del Skrevet 24. februar 2010 At jeg betalte en regning to ganger. Betalt, glemt, en uke senere kom purring, betalt igjen, sjekket i ettertid at hmm, den var betalt før, sendte mail til de det angikk og fikk svar at de har godskrevet beløpet så jeg nå har betalt for i år og året etter. Jeg er absolutt ikke interessert i det og skrev i første mail at jeg ville ha tilbake penga da jeg er fattig student, men neida. Så ble det ny mail om å få tilbake pengene, siden jeg ikke er interessert i nåværende ordning, og går ikke det gjennom, får jeg vel enten true med mutter eller Forbrukerrådet. Lenke til kommentar
Mannen med ljåen Skrevet 24. februar 2010 Del Skrevet 24. februar 2010 Da ville jeg prøvd jussforumet. Krikkert kan sikkert fortelle deg hva du har krav på i denne sammenheng. Lenke til kommentar
Skurupu Skrevet 24. februar 2010 Del Skrevet 24. februar 2010 (endret) møkka folk som ikke vet hvordan de bruker en dass!! -mas vasker nede i skåla etter seg med kosten siden av dass hvis det er noe ekkelt igjen etter man har dratt opp. -man fjerner tisseflekker på do ringen -man bruker IKKE siste delen av toalettpapiret og ikke henter noe nytt -og LUKK IGJEN DET HELVETTES LOKKET..... og ja det er faktisk lov å vaske dassen mere en en gang i året Jeg irrirerer meg over folk som irriterer seg over det der. Hva i HELVETE er vitsen med å lukke lokket etter seg? Det er bare for nestemann å smekke det ned hvis han/hun må sitte. Endret 24. februar 2010 av Skurupu Lenke til kommentar
Hyperio Skrevet 24. februar 2010 Del Skrevet 24. februar 2010 Det er en grunn til at lokket er der. Kan være lett å miste noe i doet f. eks. Lokket er som ei dør, den skal være igjen så lenge den ikke brukes. Lenke til kommentar
djgudleif Skrevet 24. februar 2010 Del Skrevet 24. februar 2010 Og det er disgusting å trekke opp mens lokket er opp. Spruter partikler overalt. Æsj. Lenke til kommentar
Dragen Skrevet 24. februar 2010 Del Skrevet 24. februar 2010 Beføler/slikker du alt av inventar og vegger mens du er på do? Lenke til kommentar
Estella! Skrevet 24. februar 2010 Del Skrevet 24. februar 2010 Siste overskrift i den kidnappingsaken: Fant fotspor på kidnappingsstedet. De fant FOTSPOR på en BUSSHOLDEPLASS i Oslo. Når smeltet realiteten og CSI sammen? du glemte Avtrykkene skal komme fra samme type sko som en av de siktede i saken har. Lenke til kommentar
Sk!ppy Skrevet 24. februar 2010 Del Skrevet 24. februar 2010 oioi, tenk sansyneligheten for det? Lenke til kommentar
chokke Skrevet 24. februar 2010 Del Skrevet 24. februar 2010 Arf. Trodde vi skulle levere oppgaven som et pdf-dokument, så brukte mye tid på å pynte og skrive det, men når jeg skulle levere så viser det seg at det var kryss-av-prøve . Så nå, som jeg vil legge meg, leste jeg spørsmålene ganske kjapt og dermed bommet på noen spørsmål som jeg egentlig visste. Lenke til kommentar
Datasmurf Skrevet 24. februar 2010 Del Skrevet 24. februar 2010 Da ville jeg prøvd jussforumet. Krikkert kan sikkert fortelle deg hva du har krav på i denne sammenheng. Yeah, får snuble innom der om jeg ikke får noe positivt svar i morra. Lenke til kommentar
Kea Skrevet 25. februar 2010 Del Skrevet 25. februar 2010 Det irriterer meg at her klager bestevenninna mi på at jeg aldri er på msn og at jeg ikke vil snakke med henne og blablabla.. og når jeg har sjansen til å være der, og har noe å fortelle henne, er hun ikke der selv Lenke til kommentar
Estella! Skrevet 25. februar 2010 Del Skrevet 25. februar 2010 Det irriterer meg at her klager bestevenninna mi på at jeg aldri er på msn og at jeg ikke vil snakke med henne og blablabla.. og når jeg har sjansen til å være der, og har noe å fortelle henne, er hun ikke der selv telefon? Lenke til kommentar
Postkassestativ Skrevet 25. februar 2010 Del Skrevet 25. februar 2010 At internette var nede i 12 timer helt til nå..... Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg