Gå til innhold

Ting som irriterer så grenseløst! *LES første post*


Neppe

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

At jeg betalte en regning to ganger.

Betalt, glemt, en uke senere kom purring, betalt igjen, sjekket i ettertid at hmm, den var betalt før, sendte mail til de det angikk og fikk svar at de har godskrevet beløpet så jeg nå har betalt for i år og året etter.

Jeg er absolutt ikke interessert i det og skrev i første mail at jeg ville ha tilbake penga da jeg er fattig student, men neida.

Så ble det ny mail om å få tilbake pengene, siden jeg ikke er interessert i nåværende ordning, og går ikke det gjennom, får jeg vel enten true med mutter eller Forbrukerrådet. :p

Lenke til kommentar

møkka folk som ikke vet hvordan de bruker en dass!!

 

-mas vasker nede i skåla etter seg med kosten siden av dass hvis det er noe ekkelt igjen etter man har dratt opp.

-man fjerner tisseflekker på do ringen

-man bruker IKKE siste delen av toalettpapiret og ikke henter noe nytt

-og LUKK IGJEN DET HELVETTES LOKKET.....

 

og ja det er faktisk lov å vaske dassen mere en en gang i året :cry:

 

Jeg irrirerer meg over folk som irriterer seg over det der. Hva i HELVETE er vitsen med å lukke lokket etter seg? Det er bare for nestemann å smekke det ned hvis han/hun må sitte.

Endret av Skurupu
Lenke til kommentar

Arf. Trodde vi skulle levere oppgaven som et pdf-dokument, så brukte mye tid på å pynte og skrive det, men når jeg skulle levere så viser det seg at det var kryss-av-prøve :( . Så nå, som jeg vil legge meg, leste jeg spørsmålene ganske kjapt og dermed bommet på noen spørsmål som jeg egentlig visste.

Lenke til kommentar
Gjest
Dette emnet er stengt for flere svar.
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...