Gå til innhold

Ting som irriterer så grenseløst! *LES første post*


Neppe

Anbefalte innlegg

Hunder + snø :no:

 

Ingen av smileyene på forumet klarer å vise hvor jævlig irritert/sinna jeg blir hver gang jeg går ut.

Snakker vi klumper på størrelse med basketballer? Jeg kjenner til det. :D

 

o_O Nei, er heller det at de pisser over faens alt, er vel 2-3 meter maks mellom hver flekk. Blir småkvalm når jeg går til bussen. Håper det snart kommer ny snø eller regn.

 

Edit: And this: Totalkostnad inklusive moms og frakt 2 329,00 kr :cry:

så hvor mener du de skal tisse?? på dass?? :roll:

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

Reklamen(e) for right price tiles-I-dont-care-price går meg på nervene, ikke er de morsom men heller jævla irriterende å høre på.

*Slå hodet i veggen*

 

Syklister som sykler i veien, betaler ikke vi bilister VEIAVGIFT for å kjøre på veien?

Få noen oblater på de jævla syklistene så skal jeg holde kjeft.

Endret av Léon_
Lenke til kommentar

Hunder + snø :no:

 

Ingen av smileyene på forumet klarer å vise hvor jævlig irritert/sinna jeg blir hver gang jeg går ut.

Snakker vi klumper på størrelse med basketballer? Jeg kjenner til det. :D

 

o_O Nei, er heller det at de pisser over faens alt, er vel 2-3 meter maks mellom hver flekk. Blir småkvalm når jeg går til bussen. Håper det snart kommer ny snø eller regn.

 

Edit: And this: Totalkostnad inklusive moms og frakt 2 329,00 kr :cry:

så hvor mener du de skal tisse?? på dass?? :roll:

 

Bleie? :tease:

Lenke til kommentar

Radikale liberalister!

Liberalisme er greit i seg selv, men slike FRP/DLF-holdninger får meg til å spy.

 

Du kan kalle det Facebook- og avis-liberalisme, siden alle de "politisk engasjerte" ikke klarer å argumentere andre plasser.

 

 

Edit: La til Avis-liberalisme og, de har en tendens til å henge på VG og DB.

Endret av Gavekort
Lenke til kommentar

Jeg irriterer meg over offentlige toaletter.

 

Jeg hater slike toalettpapir-dispensere som du ofte finner på offentlige toaletter.

Papiret er hardt og flatt, så man ikke får tørket seg skikkelig uten å bruke tid.

I tillegg roterer rullen så inni hampen tregt at papiret ryker når man drar, og man må stikke hånda langt oppi dispenseren, og snurre på rullen for å finne enden.

 

I tillegg ligger det alltid en hel rull ved siden av dassen, uten plastbeskyttelse.

Vil du tørke rassen med en dorull som har ligget der? Sikkert ikke verdens reneste sted...

 

Jeg tilbringer mye tid på en mannsdominert fagskole. Her er det like mange herretoaletter som kvinnetoaletter.

Hva er vitsen med å dele 50/50 når 80-90% av studentene er menn?

Da må opptil 4 herrer stå i kø, mens to av dametoalettene er ledige.

 

Enten kan det være kjønnsnøytrale toaletter, ellers kan man gjøre to av dametoalettene om til herretoaletter.

 

En annen, helt urelatert ting som irriterer, er panteautomatene.

De er alltid fulle når det er min tur...

 

Og til sist:

At folk som skal spille pengespill har prioritet framfor dem som står i kassakø.

Når det er min tur, og jeg har stått i kø i 10 minutter, så kommer det en jypling ingenstedsfra, uten å stå i kø, og får ekspeditørens fulle oppmerksomhet.

Jeg er blitt fortalt at butikkene har ordre fra Norsk Tipping om å ike la tippekundene vente.

 

Jeg håper Tine Meierier får til en tilsvarende avtale, så jeg også kan snike i køen.

Det er da for pokker viktigere å kjøpe sunn mat enn å spille bort pengene sine.

Lenke til kommentar
Gjest
Dette emnet er stengt for flere svar.
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...