Analmeth Skrevet 23. februar 2010 Del Skrevet 23. februar 2010 Det jævla satans fittenettet har vært ustabilt i hele dag. Lenke til kommentar
Gavekort Skrevet 23. februar 2010 Del Skrevet 23. februar 2010 Kanskje du må sjekke minnesnuskene dine og se om noe kræsjer med dem. Lenke til kommentar
djgudleif Skrevet 23. februar 2010 Del Skrevet 23. februar 2010 Ja, det er nok garantert noe jeg har gjort, eller noe jeg ikke har gjort, som gjør at det blir slik. Skal finne ut av det! Lenke til kommentar
Vamos Skrevet 23. februar 2010 Del Skrevet 23. februar 2010 Syns bare TV-reklame er plagsom , idiotisk lydstæy Indeed. Særlig når reklamen har hundre ganger høyere lyd enn det du opprinnelig så på. Lenke til kommentar
GSP<3 Skrevet 23. februar 2010 Del Skrevet 23. februar 2010 For det er jo ingen andre dyreartar som urinerar ute.. For ikkje å snakke om måseskiten overalt. Med mindre du har planar om å bade i snøen, påverkar det deg vel ikkje så mykje? Hvilke andre dyrearter er det som urinerer nokså høyt oppe, og går ved fortauet flere ganger til dagen? Og som det fins mange av. Måseskit over gul snø ANY DAY. Altså, litt urin her og der gjør ikke noe, men når det går maks 2 meter mellom hver urin-"flekk", så blir jeg småkvalm. Lenke til kommentar
Amberlamps Skrevet 23. februar 2010 Del Skrevet 23. februar 2010 (endret) Alt bare går til helvette! Vi fikk solgt bilen på 3 dager, men selvfølgelig så er det stopp med bestillinger på ny bil siden de ikke klarer å produsere mer, noe som gjør at vår bil ikke kommer før i Juni/Juli... og utstillingsbilen vi kunne tatt blir 20 000kr mer enn hva vi sa den ville komme på til "sjefen" hjemme... BALLE! Endret 23. februar 2010 av DSG Lenke til kommentar
Getingar Skrevet 23. februar 2010 Del Skrevet 23. februar 2010 Det jævla satans fittenettet har vært ustabilt i hele dag. Så talar man inte till en kvinna!!? Lenke til kommentar
co2 Skrevet 24. februar 2010 Del Skrevet 24. februar 2010 At jeg skulle bare en liten tur på byen, men ender opp med å slokke en person som står i fyr og flamme! Lenke til kommentar
co2 Skrevet 24. februar 2010 Del Skrevet 24. februar 2010 Brannskader på høyre hånd, men ellers ok. Dasket til flammen uten å tenke meg om. Lenke til kommentar
Coffey Skrevet 24. februar 2010 Del Skrevet 24. februar 2010 Vel, du gjorde ihvertfall en heltedåd da. Lenke til kommentar
co2 Skrevet 24. februar 2010 Del Skrevet 24. februar 2010 Kanskje det, man faen så vondt det gjør nå! Lenke til kommentar
Applebee Skrevet 24. februar 2010 Del Skrevet 24. februar 2010 Folk som diskuterer politikk og slikt på Facebook, men tenker ikke over at de faktisk ikke gjør NOE forskjell her i verden, selv om de tror de kunne gjort alt veldig mye bedre.. "Joo, de skulle heller gjort ditt og datt, da hadde datt og ditt vært så mye bedre". Lenke til kommentar
Datasmurf Skrevet 24. februar 2010 Del Skrevet 24. februar 2010 At jeg ikke er trett. -_- Lenke til kommentar
Kea Skrevet 24. februar 2010 Del Skrevet 24. februar 2010 Og det irriterer meg btw også at jeg selvfølgelig måtte bli sjuk i helga, av alle ting... og det hjelper ikke på irritasjonen over det at jeg fant noe medisin på søndag som hjalp umiddelbart og at hvis jeg hadde tatt det på fredag hadde jeg ikke ligget flat de to dagene Lenke til kommentar
Deadringer Skrevet 24. februar 2010 Del Skrevet 24. februar 2010 Jeg hater folk som utgir seg for å ha gehør, men åpenbart er like tonedøve som sjimpanser med down-syndrom. Lenke til kommentar
Getingar Skrevet 24. februar 2010 Del Skrevet 24. februar 2010 Jeg hater folk som utgir seg for å ha gehør, men åpenbart er like tonedøve som sjimpanser med down-syndrom. Lenke til kommentar
Skjelvgråt Skrevet 24. februar 2010 Del Skrevet 24. februar 2010 At jeg har vært syk siden forrige torsdag. Drittlei av og hoste. Lenke til kommentar
Dragen Skrevet 24. februar 2010 Del Skrevet 24. februar 2010 NAV. Fikk beskjed om at alle løftene de har gitt meg aldri har eksistert. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg