Gå til innhold

Ting som irriterer så grenseløst! *LES første post*


Neppe

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

For det er jo ingen andre dyreartar som urinerar ute.. For ikkje å snakke om måseskiten overalt. Med mindre du har planar om å bade i snøen, påverkar det deg vel ikkje så mykje?

 

Hvilke andre dyrearter er det som urinerer nokså høyt oppe, og går ved fortauet flere ganger til dagen? Og som det fins mange av.

 

Måseskit over gul snø ANY DAY. Altså, litt urin her og der gjør ikke noe, men når det går maks 2 meter mellom hver urin-"flekk", så blir jeg småkvalm.

Lenke til kommentar

Alt bare går til helvette!

 

Vi fikk solgt bilen på 3 dager, men selvfølgelig så er det stopp med bestillinger på ny bil siden de ikke klarer å produsere mer, noe som gjør at vår bil ikke kommer før i Juni/Juli... og utstillingsbilen vi kunne tatt blir 20 000kr mer enn hva vi sa den ville komme på til "sjefen" hjemme... BALLE!

Endret av DSG
Lenke til kommentar

Og det irriterer meg btw også at jeg selvfølgelig måtte bli sjuk i helga, av alle ting... og det hjelper ikke på irritasjonen over det at jeg fant noe medisin på søndag som hjalp umiddelbart og at hvis jeg hadde tatt det på fredag hadde jeg ikke ligget flat de to dagene :wallbash:

Lenke til kommentar
Gjest
Dette emnet er stengt for flere svar.
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...