Hyperio Skrevet 23. februar 2010 Del Skrevet 23. februar 2010 Hunder + snø Ingen av smileyene på forumet klarer å vise hvor jævlig irritert/sinna jeg blir hver gang jeg går ut. Snakker vi klumper på størrelse med basketballer? Jeg kjenner til det. Lenke til kommentar
Gjest Slettet-D7I5Gr2 Skrevet 23. februar 2010 Del Skrevet 23. februar 2010 Hytter med innlagt dusj er uannsett tåplig. Irriterer meg over at jeg ikke har inpirasjon eller lyst til å gjøre mappeoppgaver i vinterferien min. Lenke til kommentar
Skurupu Skrevet 23. februar 2010 Del Skrevet 23. februar 2010 Glad jeg ikke har en facebook-bruker. Sparer meg for mange irritasjonsmomenter, virker det som. --- Jeg irriterer meg over skuespillere som spiller karakterer som røyker, men som ikke klarer å røyke selv. Ser så idiotisk ut. Lenke til kommentar
Hyperio Skrevet 23. februar 2010 Del Skrevet 23. februar 2010 Har fått spysjuka pluss at jeg ikke får start på bilen. Jeg trenger Cola! Må nok punge ut for et nytt batteri og. Lenke til kommentar
Gavekort Skrevet 23. februar 2010 Del Skrevet 23. februar 2010 Minner meg på å klage på forkjølelsen min! Lenke til kommentar
Deadringer Skrevet 23. februar 2010 Del Skrevet 23. februar 2010 -mas vasker nede i skåla etter seg med kosten siden av dass hvis det er noe ekkelt igjen etter man har dratt opp. -man fjerner tisseflekker på do ringen -man bruker IKKE siste delen av toalettpapiret og ikke henter noe nytt -og LUKK IGJEN DET HELVETTES LOKKET..... Enig i alle punktene bortsett ifra det siste. Kun pmskjærringer som bryr seg. Lenke til kommentar
Jason P. C. Skrevet 23. februar 2010 Del Skrevet 23. februar 2010 At det blir laget remakes av gamle klassikere (film og musikk) Lenke til kommentar
Gavekort Skrevet 23. februar 2010 Del Skrevet 23. februar 2010 Er George Lucas på fote igjen? Lenke til kommentar
Jason P. C. Skrevet 23. februar 2010 Del Skrevet 23. februar 2010 Nei, ny versjon av "children of the corn". Helt forferdelig at de har gjort det. Lenke til kommentar
Gjest Slettet-D7I5Gr2 Skrevet 23. februar 2010 Del Skrevet 23. februar 2010 Da vil du neppe like at Bay skal produsere en ny verson av Nightmare on Elm Street. (uten Robert Engelund,men med Jackie Earl Haley) Lenke til kommentar
Jason P. C. Skrevet 23. februar 2010 Del Skrevet 23. februar 2010 Er det rart det er krig i verden? Lenke til kommentar
AvidGamer Skrevet 23. februar 2010 Del Skrevet 23. februar 2010 Da vil du neppe like at Bay skal produsere en ny verson av Nightmare on Elm Street. (uten Robert Engelund,men med Jackie Earl Haley) Produsere er krafig forskjellig fra å være Director. Jeg er glad han skal produsere, det betyr at filmen har nok fått bra budjet. Lenke til kommentar
Vamos Skrevet 23. februar 2010 Del Skrevet 23. februar 2010 At jeg ikke får opp de jævla skruene på lapopten for å rense CPU-viftam, som tydeligvis også er defekt. Hjelper lite at det er hundre skruer før jeg kommer meg inn til vifta. Lenke til kommentar
GSP<3 Skrevet 23. februar 2010 Del Skrevet 23. februar 2010 (endret) Hunder + snø Ingen av smileyene på forumet klarer å vise hvor jævlig irritert/sinna jeg blir hver gang jeg går ut. Snakker vi klumper på størrelse med basketballer? Jeg kjenner til det. o_O Nei, er heller det at de pisser over faens alt, er vel 2-3 meter maks mellom hver flekk. Blir småkvalm når jeg går til bussen. Håper det snart kommer ny snø eller regn. Edit: And this: Totalkostnad inklusive moms og frakt 2 329,00 kr Endret 23. februar 2010 av SoapyAsHell Lenke til kommentar
Dragen Skrevet 23. februar 2010 Del Skrevet 23. februar 2010 Da vil du neppe like at Bay skal produsere en ny verson av Nightmare on Elm Street. (uten Robert Engelund,men med Jackie Earl Haley) Skal? Den er nå ferdig, den. http://www.imdb.com/title/tt1179056/ Lenke til kommentar
Gjest Slettet+9817324 Skrevet 23. februar 2010 Del Skrevet 23. februar 2010 Syns bare TV-reklame er plagsom , idiotisk lydstæy Lenke til kommentar
Gavekort Skrevet 23. februar 2010 Del Skrevet 23. februar 2010 Hunder er elskbare dyr, men mener at du skal tenke deg nøye om før du skaffer deg en, for du skal kunne være i stand til å gi den den mosjonen den trenger osv. Og du skal svarte meg plukke opp skiten etter hunden din også. Lenke til kommentar
GSP<3 Skrevet 23. februar 2010 Del Skrevet 23. februar 2010 Irriterer meg at hunder har lov å urinere ute, forskjellsbehandling. Lenke til kommentar
svelemoe Skrevet 23. februar 2010 Del Skrevet 23. februar 2010 For det er jo ingen andre dyreartar som urinerar ute.. For ikkje å snakke om måseskiten overalt. Med mindre du har planar om å bade i snøen, påverkar det deg vel ikkje så mykje? Lenke til kommentar
djgudleif Skrevet 23. februar 2010 Del Skrevet 23. februar 2010 Forbanna urin-programmer. uTorrent har begynt å fryse. Så skal jeg hit for å si at det irriterer meg, så jeg åpner firefox. Så begynner firefox også å fryse. Forbanna idiotprogrammer som en gang var så bra, men så kommer de idiotiske oppdateringene som liksom skal være så nødvendige. DE HERPER HELE DRITTEN FFS. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg