Gå til innhold

Ting som irriterer så grenseløst! *LES første post*


Neppe

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Britisk humor.

Med noen unntak SELVFØLGELIG.

 

Det som irriterer meg er stort sett de humorseriene som går på BBC entertainment.

Stort sett bare overdrevet, overspilt og BRITISK.

 

Og fokuset ligger på at karakterene skal være så dumme og sprø som mulig, og ikke på at de skal si f.eks geniale ting / i det hele tatt morsomme ting.

 

ENIG! det meste av britisk humor, og alt som blir vist på britisk tv generelt er totalt søppel. Irriterer meg også med folk som hele tiden skylder på at man bare ikke forstår den. Ja jeg vet det er mye spøk rundt engelsk ord og sånt men det er fortsatt ikke morsomt.

Lenke til kommentar

Helt motsatt med meg. Elsker norsk humor, mens britisk humor misliker jeg totalt. ^^

Ikke overaskende, Mr Winter. Men hvilke norske er det som er så himla morsomme?

Jeg er totalt forelsket i for eksempel Team Antonsen, hver gang jeg ser en episode så får jeg vondt i nakken pga. ekstremt mange latterutbrudd. Skjer hver gang.

 

Også KLM da, de er ikke annet enn elsk.

Lenke til kommentar

Britisk stand up kan vere ganske bra. Norske sketsjar er vel like mykje om å gjere å vere tullete og overspelt, som tidlegare nemnt. Skremmern, montebello, fleksnes, brødrene dal og dynamitt-harry for eksempel.

BBC entertainment har eg ikkje, så eg veit ikkje korleis den noverande situasjonen er. Men både britisk og norsk humor kan vere bra.

Lenke til kommentar

Er enig i at Antonsen og gutta er gode, men de er vel ganske langt unna "classic" norsk humor. Personer som Hege Schøyen, Dagfinn Lyngbø, Øyvind Blunch, Thomas Gjertsen osv synes jeg er svært lite morsomme. Ikke fan av Tore Ryens komedier heller (Mot i Brøstet, Karl og Co). KLM har også hatt sin peridoe, men de hadde jo sin storhetsperiode på 70- og 80-tallet om jeg ikke tar helt feil.

 

Den morsomste norske skjetsen jeg har sett noensinne var faktisk en med Trond Kirkvaag. Han skulle til jobben, og bodde i en stor blokk. Heisen funka ikke, så han hoppa ut av vinduet med hodet først og døde. Teit, men morsomt som fy (OT: Kan noen finne dette klippet?)

 

Men, britisk humor... Du har ikke levd før du har sett Monthy Python.

Klipp fra Life of Brian (1979)

Endret av CypheroN
Lenke til kommentar

Norsk humor klarer ingenting annet enn å skape personer eller parodiere. Team Antonsen er toaletthumor på høyt plan.

 

Skal ikke kritisere norsk humor, men det er ikke noe bedre enn britisk.

 

Liker veldig godt norsk humor. Team Antonsen er så til de grader barnslig ja, men de gjør det med stil, og jeg digger det selv om jeg vanligvis ikke liker sånn type humor. Du har vel ledd en gang du også under en episode?

 

 

OT: Jeg irriterer meg over meg selv som faktisk blir irritert over andres musikksmak. :no:

Endret av sandinista
Lenke til kommentar

Ein på msn har prestert å ha som status i fleire veker: "HELLVETTE FAEN!!!!!!!!!!!!!!!!!!!"

Det verkar som om han klarer å variere banneorda for kvar dag. Når eg spør kva som er gale svarar han at han ikkje veit, han blei berre så forbanna.

Her om dagen slengte han lasermusa inn i veggen fordi den var treig. I ein sofa. Så klagar han over at eg ikkje pratar nok. Kvifor skal eg gidde å konversere med ein ustabil nisse?

Lenke til kommentar

Ein på msn har prestert å ha som status i fleire veker: "HELLVETTE FAEN!!!!!!!!!!!!!!!!!!!"

Det verkar som om han klarer å variere banneorda for kvar dag. Når eg spør kva som er gale svarar han at han ikkje veit, han blei berre så forbanna.

Her om dagen slengte han lasermusa inn i veggen fordi den var treig. I ein sofa. Så klagar han over at eg ikkje pratar nok. Kvifor skal eg gidde å konversere med ein ustabil nisse?

Slike idioter hadde gått rett på ignorelista mi. Hvorfor gjør du ikke det samme? Folk som det er ikke verdt tiden din uansett.

Lenke til kommentar
Gjest
Dette emnet er stengt for flere svar.
×
×
  • Opprett ny...