Getingar Skrevet 21. februar 2010 Del Skrevet 21. februar 2010 Da treet falt ropte jeg ut. Det var så deilig, en enorm befrielse. Dette treet skulle ingen igjen kjøre seg i hjel mot. Samtidig var jeg fly forbanna. Jeg husker at jeg ropte: «Stoltenberg, din jævla morder!» :!: Vilken kul typ. Lenke til kommentar
Bozzeye Skrevet 21. februar 2010 Del Skrevet 21. februar 2010 Lillefingeren. Den er bare i veien. Lenke til kommentar
Stoop kid Skrevet 21. februar 2010 Del Skrevet 21. februar 2010 (endret) Det har blitt for mye forumlesning på meg i det siste, og derfor irriterer jeg meg ekstra over: - Debattanter som absolutt må presisere/rette på at det ikke gjelder for alle. Eks: "Prøver du å si at dette gjelder for alle kvinner/menn?" "Dette er din mening!" "Greit at alle du kjenner og noen gang har snakket med mener x, men det finnes faktisk mennesker der ute som mener y også!" Folk spissformulerer, og i de aller fleste tilfeller er det rimelig åpenbart at verken han som skrev det eller andre lesere tror at eksempelet gjelder for 100% av populasjonen. La det ligge, vær så snill! Endret 21. februar 2010 av Stoop kid Lenke til kommentar
Snublefot Skrevet 21. februar 2010 Del Skrevet 21. februar 2010 At det snør masse i Bergen igjen. Make it stop! Lenke til kommentar
Datasmurf Skrevet 21. februar 2010 Del Skrevet 21. februar 2010 At det ikke er vår enda. Lenke til kommentar
Jason P. C. Skrevet 21. februar 2010 Del Skrevet 21. februar 2010 At det snør masse i Bergen igjen. Make it stop! Det snør jo oppned og sidelengs. Og må ut og måke hele tiden Lenke til kommentar
Sinna'gurk Skrevet 21. februar 2010 Del Skrevet 21. februar 2010 At spotify nicht will funchten Lenke til kommentar
Getingar Skrevet 21. februar 2010 Del Skrevet 21. februar 2010 At spotify nicht will funchten Bist den in offlinen moden? Das henden zu mich undt. Spotify mussen das fixen SCHNELL! Lenke til kommentar
Gavekort Skrevet 21. februar 2010 Del Skrevet 21. februar 2010 Har alltid fungert her. Lenke til kommentar
Jason P. C. Skrevet 21. februar 2010 Del Skrevet 21. februar 2010 Har aldri brukt det her Lenke til kommentar
djgudleif Skrevet 21. februar 2010 Del Skrevet 21. februar 2010 (endret) Britisk humor. Med noen unntak SELVFØLGELIG. Det som irriterer meg er stort sett de humorseriene som går på BBC entertainment. Stort sett bare overdrevet, overspilt og BRITISK. Og fokuset ligger på at karakterene skal være så dumme og sprø som mulig, og ikke på at de skal si f.eks geniale ting / i det hele tatt morsomme ting. Endret 21. februar 2010 av bollerbrus Lenke til kommentar
Estella! Skrevet 21. februar 2010 Del Skrevet 21. februar 2010 faen ass valpen min hadde endelig sovnet så måtte noen bare hilse på hun selv om jeg sa nei. Lenke til kommentar
Dragen Skrevet 21. februar 2010 Del Skrevet 21. februar 2010 Britisk humor på en britisk kanal?! SKANDALE! Lenke til kommentar
Gjest Slettet-D7I5Gr2 Skrevet 21. februar 2010 Del Skrevet 21. februar 2010 Britisk humor. Med noen unntak SELVFØLGELIG. Det som irriterer meg er stort sett de humorseriene som går på BBC entertainment. Stort sett bare overdrevet, overspilt og BRITISK. Og fokuset ligger på at karakterene skal være så dumme og sprø som mulig, og ikke på at de skal si f.eks geniale ting / i det hele tatt morsomme ting. Imotsettning til norsk humor mener du? Eller enda mer steriotypt: amerikansk? Lenke til kommentar
Datasmurf Skrevet 21. februar 2010 Del Skrevet 21. februar 2010 Mens jeg står og vasker opp nå, sprekker faen meg favorittbollen min helt uten videre! Den er over 40 år gammel, men likevel! Så nå har jeg gulvvask i tillegg, for den var selvfølgelig full av glovarmt vann. Merde! Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg