Pentumsmart Skrevet 20. februar 2010 Del Skrevet 20. februar 2010 Enig, spesielt fotball trenere på det andre laget. Fy faen. Feber irriterer. *Snufs* Lenke til kommentar
GSP<3 Skrevet 20. februar 2010 Del Skrevet 20. februar 2010 Gymlæreren min irriterer meg. Jævla idiotiske "leker" i gymtimene, faen så uhygieniske! Feks dabbe en basketball mens man håndhilser på hverandre.. *RAGE*. Lenke til kommentar
co2 Skrevet 20. februar 2010 Del Skrevet 20. februar 2010 Jeg hater Sparebanken. Jeg hater deg. Håper alle brenner i helvete og dør. FAEN så forbanna jeg er. Lenke til kommentar
wûst Skrevet 20. februar 2010 Del Skrevet 20. februar 2010 Enig, spesielt fotball trenere på det andre laget. Fy faen. Har en fin kur for det pisset der, sklitakle trenerne. Funket fett i min fotballkarriere. Lenke til kommentar
MartinF Skrevet 20. februar 2010 Del Skrevet 20. februar 2010 At Spotify er nede og at jeg har kun en offline playlist.. FML! Lenke til kommentar
Gavekort Skrevet 20. februar 2010 Del Skrevet 20. februar 2010 (endret) At Spotify fungerer hos meg, sykt irriterende. Egentlig ikke irriterende, men ville friste Martin litt. Endret 20. februar 2010 av Gavekort Lenke til kommentar
Spetz Skrevet 20. februar 2010 Del Skrevet 20. februar 2010 Spotify er nede hos meg også, irritererende! Lenke til kommentar
Sk!ppy Skrevet 20. februar 2010 Del Skrevet 20. februar 2010 Sånne som deg gavekort, som bare skal irriterre! Sånne som deg gavekort, som bare skal irriterre! (funker hos meg) Lenke til kommentar
Gavekort Skrevet 20. februar 2010 Del Skrevet 20. februar 2010 Slike som deg Sk!ppy, som skal ta alt så forbanna seriøst. Lenke til kommentar
co2 Skrevet 20. februar 2010 Del Skrevet 20. februar 2010 http://www.nettavisen.no/nyheter/article2838460.ece Tragisk, men samtidig idiotisk FRP artikkel. Lenke til kommentar
Datasmurf Skrevet 20. februar 2010 Del Skrevet 20. februar 2010 Vannlekasje hos bestemor. Et rør har sprunget og det er -12 og sterk kuling der. Halve huset til mormor er ødelagt Det vil si badet oppe, trappen ned, en gang, halve stua og halve kjelleren. Heldigvis er det ikke noe særlig med møbler som er gått i vei fordi de fleste møblene og sånt er flytta til omsorgsboligen hvor bestemor holder til, men det er nå ille likevel. Og det blir nok ikke billig. Ingen av toalettene fungerer, ei dusjen, så alt sånt må nå gjøres hos naboen. Dritt >< Lenke til kommentar
Mchansern Skrevet 20. februar 2010 Del Skrevet 20. februar 2010 http://www.nettavisen.no/nyheter/article2838460.ece Tragisk, men samtidig idiotisk FRP artikkel. Wat? Leste jeg akkurat det? Sto noe sånn som at "Treet ble eid at statens vegvesen og Stoltenberg eier vegvesenet! Stoltenberg din morder!"? Det er jo utelukkende sjåførens ansvar å ikke kræsje inn i et stillestående tre? Lenke til kommentar
Thakiti Skrevet 20. februar 2010 Del Skrevet 20. februar 2010 Blir så jævla irritert når jeg er i skibakken og jeg ser nybegynnere på snowboard uten hjelm. Snowboard = masse tryning Lenke til kommentar
Gavekort Skrevet 20. februar 2010 Del Skrevet 20. februar 2010 http://www.nettavise...icle2838460.ece Tragisk, men samtidig idiotisk FRP artikkel. Wat? Leste jeg akkurat det? Sto noe sånn som at "Treet ble eid at statens vegvesen og Stoltenberg eier vegvesenet! Stoltenberg din morder!"? Det er jo utelukkende sjåførens ansvar å ikke kræsje inn i et stillestående tre? Latterlig at dette skal i det hele tatt ha noe med politikk å gjøre. FrP hadde bare gjort saken verre ved at de står for høyere fartsgrenser på veien. Jeg blir irritert bare av å si de ordene. Lenke til kommentar
chokke Skrevet 20. februar 2010 Del Skrevet 20. februar 2010 FrP hadde bare gjort saken verre ved at de står for høyere fartsgrenser på veien. Jeg blir irritert bare av å si de ordene. Så ikke si de da . Argh, på forumet her, så virker det som at en andel av innleggene ikke lastes skikkelig, og bare stopper halvveis. I tillegg så ser det ut til at når en trykke på knappen som skal gå til første nye innlegg i en tråd fra mine innlegg, går den til siste innlegget i en post. Lenke til kommentar
Inaktivbruker_101125 Skrevet 20. februar 2010 Del Skrevet 20. februar 2010 @chokke: Skjer med meg også. Faktisk, stoppet loadingen av denne siden (ironisk nok) akkurat nå (hurtigsvar ville ikke åpne seg, ble låst.) Lenke til kommentar
kris98 Skrevet 20. februar 2010 Del Skrevet 20. februar 2010 At No Country For Old Men trolig ikke vil få en oppfølger. Ikke misforstå, filmen er genial og _trenger_ trenger ingen oppfølger, men Anton Chigurh er en for genial film-skurk til å ikke bli sett igjen. Lenke til kommentar
Alastor Skrevet 20. februar 2010 Del Skrevet 20. februar 2010 (endret) Diskusjon og oppfordring til å begå lovbrudd er fjernet fra tråden. Minner om at vi ved forespørsel fra politimyndighet vil utlevere ip-adresser, og ber folk tenke seg LITT om før de skal være tøffe på internett. Send meg en pm om det skulle være noe. Endret 20. februar 2010 av Alastor Lenke til kommentar
Getingar Skrevet 21. februar 2010 Del Skrevet 21. februar 2010 Sidorna visas inte i mina inlägg. Jag vill kunan gå til lden sista sidan av en tråd, även om inte någon har skrivit ett nytt inlägg däri. Lenke til kommentar
d'espresso Skrevet 21. februar 2010 Del Skrevet 21. februar 2010 (endret) http://www.nettavisen.no/nyheter/article2838460.ece Tragisk, men samtidig idiotisk FRP artikkel. Det er jo utelukkende sjåførens ansvar å ikke kræsje inn i et stillestående tre? Det skal da alikevell ikke være et tre to meter unna veikanten? Det sier seg jo selv. Om man er uheldig, uerfaren eller skal tøffe seg, så skal ikke en utforkjøring resultere i døden. Autovern må opp på disse strekningene, hvis ikke kan vi like godt sette opp flere trær et par meter unna veien, også kan vi slenge på noen fjellvegger når vi først er i gang, så er vi i mål. Endret 21. februar 2010 av Haakon* Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg