Gå til innhold

Ting som irriterer så grenseløst! *LES første post*


Neppe

Anbefalte innlegg

Gjest Slettet-D7I5Gr2
Idioten på Platekompaniet på "shoppingsentersaken" på Oslo S.

 

Mother flying fuck!

 

Jeg kjøpte en CD på Platekompaniet og så skulle jeg høre på den, men det var faen meg feil CD.

Jeg kjøpte Seigmen: Monument, inni lå Britney Spears: In the zone.

 

Av alle mulige CDer å ta feil av, må det ha vært den verste.

Pappa kjøpte seg en Dylan-CD som ikke kan spilles av i CD-spillerne våre og som ikke lar seg rippe.

Woo-fuckings-hoo  :hrm:

8383183[/snapback]

 

 

hahahahahahaha, priceless :!:

(Hva har jeg sakt om oslo-folk,men du liker da vel spears du :tease:

 

orkanger er vel ikke akkurat like ved Trondheim da :p

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse
Ja, har opplevd noe sånt tidligere.

Bestilte Dogma fra play og fikk den uten noe i.

Men der gikk det greit, så etter en 6-7 mailer til og fra, fikk jeg en ny en.

 

Andre ting som for øyeblikket irriterer grenseløst er minstesøss, som går og maser om å få rommet mitt når jeg flytter ut til høsten.

"Ikke faen," sier jeg.

Jeg skal ha det når jeg kommer hjem i helger og ferier og slikt.

Hu har to rom allerede, hu trenger ikke ett til.

Men hu har mast i dagevis om å få det, og i dag har det vært for jævlig.

Hu kom inn til meg og maste på et svært ubeleilig tidspunkt der jeg satt med en helvetes skrivekrampe ang. særemnet, og jeg eksploderte på henne og vrei begge hendene hennes til hu begynte å gråte og kom seg ut i en faderlig fart.

Nå i kveld er jeg hjemme alene med henne, og siden jeg eksploderte på henne tidligere i kveld, får jeg ikke spille høy musikk som kan forstyrre henne, så jeg må sitte med veldig lav lyd og ingen bass på.

Og jeg må gjøre alt for henne osv, og prøver jeg på opprør, ringer hu mamma og pappa og jeg får et helvete når de kommer hjem.

Særlig siden hu legger veldig på ting og i kveld vil de tro alt hu sier.

 

Yee-fuckings-haw!

 

Og, skrur jeg opp lyden likevel og låser døra og ignorerer henne, har hu fått nøkkelen til boden og sikringskapet sånn at hu bare kan ta strømmen min og jeg må være snill storebror.

8383355[/snapback]

 

 

Sukk... jeg føler med deg! Har også en lillesøster. Av og til kan hun være så ille og irriterende at jeg gleeeder meg til å flytte. :hrm:

Lenke til kommentar
En ting som irriterer meg grenseløst er fjortisser som ikke greier å  bruke N i ordet konfirmasjon :roll:

8388482[/snapback]

...samt avarten Kromprins Haakon. :ermm:

8388517[/snapback]

 

Det er da vel ikke så rart.

Sammenlign latin: interesse, infinitiv, imperativ.

 

F og P påvirkerker N til å bli M. Assimilering, tror jeg det kalles. ;)

Lenke til kommentar
At det ennå er 14 dager til jeg komfer meg og blir riiik :p ..

8388450[/snapback]

Jeg syns grådige 14izzer som snylter på slekta si ved hjelp av KONFIRMASJON er gansie irriterende.

8391040[/snapback]

 

 

snylter?, Man krever ikke, man får

8391229[/snapback]

Skal tro hvor vonbroten den gjennomsnittlige konfirmant ville blitt om vedkommende ikke fikk noen penger i det hele tatt?

Er det i realiteten gaver eller er det kulturelle/sosiale krav?

Lenke til kommentar
Skal tro hvor vonbroten den gjennomsnittlige konfirmant ville blitt om vedkommende ikke fikk noen penger i det hele tatt?

Er det i realiteten gaver eller er det kulturelle/sosiale krav?

8391446[/snapback]

Gaver. På samme måte som bursdagsgaver. Selvsagt blir man skuffet hvis man ikke får noe av familien til bursdag/konfen/jul, du må gjerne kalle det sosiale krav hvis du vil. Jeg vet at foreldrene/besteforeldrene/familien min ikke hadde noe imot å gi meg penger til konfen, da dette var et tegn på at jeg var blitt voksen og da trengte jeg penger. Man kan ikke lære verdien av penger uten å først ha litt penger å rutte med.

Lenke til kommentar
Skal tro hvor vonbroten den gjennomsnittlige konfirmant ville blitt om vedkommende ikke fikk noen penger i det hele tatt?

Er det i realiteten gaver eller er det kulturelle/sosiale krav?

8391446[/snapback]

*snip*

 

Man kan ikke lære verdien av penger uten å først ha litt penger å rutte med.

8391478[/snapback]

ehm, man lærer vel ikke akkurat verdien av penger når man bare får dem. Man lærer verdien av penger ved å tjene dem. Man bruker gjerne litt mer tid på å bestemme seg for hva man vil bruke pengene sine til når man har brukt tid og krefter på å skaffe dem.

 

on topic: Imbesile bussjåførere. Hvor vanskelig kan det være å kjøre A til B, og til riktig tid. Det virker som det er uhyre vanskelig her *sukk*.

Lenke til kommentar
ehm, man lærer vel ikke akkurat verdien av penger når man bare får dem.

8391602[/snapback]

Kanskje ikke, men jeg lærte iallfall verdien av penger etter å ha brukt opp masse på tull etter konfirmasjonen. De pengene jobbet jeg ikke så mye for.

Nå sløser jeg uansett ikke så mye

Endret av Redline
Lenke til kommentar
Som 14-åring burde man ikke jobbe, man har mer enn nok tid til å bli voksen når man er voksen.

8391709[/snapback]

Så du sier at unge gutter heller skal få masse penger av foreldrene sine istedet for å tjene noe selv ?

 

Om de som 14 åring vil og kan jobbe et sted, hvorfor ikke ? Fint at unge ser at om de skal de ha penger, så må de tjene dem selv.

Lenke til kommentar
Så du sier at unge gutter heller skal få masse penger av foreldrene sine istedet for å tjene noe selv ?

 

Om de som 14 åring vil og kan jobbe et sted, hvorfor ikke ? Fint at unge ser at  om de skal de ha penger, så må de tjene dem selv.

8391915[/snapback]

 

Enig, selv jobbet jeg i den alderen. Ett år etter hadde jeg to jobber. Så jeg ble mye mer bevisst på hva jeg brukte pengene på, fordi jeg hadde tjent de selv og de betydde mye mer. Jeg ser ikke noe galt i å arbeide litt i 14års alderen. Du får mer arbeidserfaring i tillegg også.

Lenke til kommentar

:mad: Jeg var på kino i dag (Epic Movie). Vi satt oss inn da filmen skulle begynne kl 1600, men kl 1620 satt vi ennå der å så på reklame etter reklame. 25 min. med reklame. Hvorfor i all verden kan de ikke holde tidene og starte filmen 1600 istedenfor 1625 :wallbash::realmad::thumbdown:

 

EDIT: Anbefaler forresten ikke filmen, se heller en av Scary Movie filmene igjen

Endret av Ashol
Lenke til kommentar
Gjest
Dette emnet er stengt for flere svar.
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...