Postkassestativ Skrevet 17. februar 2010 Del Skrevet 17. februar 2010 Hjertet mitt er blitt revet ut og kastet penger på Mistet den nye dama mi før jeg i det hele tatt fikk treffe henne Huff da........ Lenke til kommentar
McBitch Skrevet 17. februar 2010 Del Skrevet 17. februar 2010 (endret) Vekten er på god vei oppover, treningen går bra, så blir jeg syk. Først problemer med fordøyelsen, så omgangssyke eller hva det er. Set back! Endret 17. februar 2010 av McBitch Lenke til kommentar
Beges Skrevet 17. februar 2010 Del Skrevet 17. februar 2010 Folk som legger ut sanger av andre på youtube MED nedlastingslink i infoboksen. Og nederst i infoboksen står det *All rights belong to [random artist]." Facepalm. Lenke til kommentar
Smågal Skrevet 18. februar 2010 Del Skrevet 18. februar 2010 At det faen ikke er mulig å få lest til prøve i denne jævla tilbakestående klassen, ikke èn fuckings time kan folk holde kjeft. Lenke til kommentar
Takkformeg Skrevet 18. februar 2010 Del Skrevet 18. februar 2010 (endret) At windows finner ut at et program "har sluttet å virke" lenge etter jeg har funnet ut av det... OOG, nå får jeg ikke logget på msn... PISS Endret 18. februar 2010 av TMK9C Lenke til kommentar
Takkformeg Skrevet 18. februar 2010 Del Skrevet 18. februar 2010 Snør i dag og.. +1 Kristiansander i assume ? Lenke til kommentar
Saft Suse Skrevet 18. februar 2010 Del Skrevet 18. februar 2010 Har snødd i ett sett i tre dager her også nå, og jeg skal kjøre fire timer hjem i morgen. Det er så jævlig typisk. Det vil ikke overraske meg om det blir 2 minusgrader og underkjølt regn på morgenen i morgen. Lenke til kommentar
Amberlamps Skrevet 18. februar 2010 Del Skrevet 18. februar 2010 JÆVLA SNØ!!!!!! DU HØRER TIL PÅ FJELLET!!!!!! Lenke til kommentar
Überadri Skrevet 18. februar 2010 Del Skrevet 18. februar 2010 At det ikke går an å fjerne tråder fra mine innlegg dom har ligget der i over en viss tidsperiode (et halvt år ellerno slikt). Det gjør at diverse telletråder jeg svarte i for lenge siden alltid ligger øverst og spammer ned mine innlegg! Ahrg! Lenke til kommentar
Deadringer Skrevet 18. februar 2010 Del Skrevet 18. februar 2010 At det ikke går an å fjerne tråder fra mine innlegg dom har ligget der i over en viss tidsperiode (et halvt år ellerno slikt). Det gjør at diverse telletråder jeg svarte i for lenge siden alltid ligger øverst og spammer ned mine innlegg! Ahrg! Det går. Trykk på administrer knappen inne på mine innlegg Lenke til kommentar
Sondre Skrevet 18. februar 2010 Del Skrevet 18. februar 2010 At det ikke går an å fjerne tråder fra mine innlegg dom har ligget der i over en viss tidsperiode (et halvt år ellerno slikt). Det gjør at diverse telletråder jeg svarte i for lenge siden alltid ligger øverst og spammer ned mine innlegg! Ahrg! Bare en ting å gjøre, og det er å hive deg med på tellingen! Lenke til kommentar
Gjest Bruker-127711 Skrevet 18. februar 2010 Del Skrevet 18. februar 2010 At ingen av House episodene jeg overførte til Macen igår finner jeg ikke, nå som jeg sitter på leksesuppe! Lenke til kommentar
Überadri Skrevet 18. februar 2010 Del Skrevet 18. februar 2010 @Nyhus Fullstendig klar over det, men gamle tråder vises ikke under administrer. Er en bug (feature?). @Sondre Ja, får vel dunke hodet i tastaturet daglig. Få ut irritasjon i samme slengen. Lenke til kommentar
Beges Skrevet 18. februar 2010 Del Skrevet 18. februar 2010 (endret) Beges skifta avatar Hvilken av de sikter du til? Hadde tre forskjellige i går. Irriterer meg på filmviterdouchebags fra universitet som legger ut i det vide og brede om skrekkfilmer fra 30-tallet og annen drit bak meg på bussen! Jævla besserwissere! Endret 18. februar 2010 av Beges Lenke til kommentar
WarpX Skrevet 18. februar 2010 Del Skrevet 18. februar 2010 Fjortisen som dobbeltregistrerte kryddersalami til 30,- i kassa. Lenke til kommentar
CFM Skrevet 18. februar 2010 Del Skrevet 18. februar 2010 At ETT!!! viskerblad til frontlyktene koster 211kr. Lenke til kommentar
svelemoe Skrevet 18. februar 2010 Del Skrevet 18. februar 2010 Det er fysisk UMULIG å sette på enter og shift taste på razer lycosa om ein tek dei av. Lenke til kommentar
-Léon- Skrevet 18. februar 2010 Del Skrevet 18. februar 2010 Virker som mange tråder her inne på forumet, blir skrevet av folk som tydligvis han en pistol rettet mot hodet. Og blir bedt om å skrive posten sin raskt som mennesklig mulig og drite i hvordan den ser, skrivefeil er for pingler! "=#¤)I%ÅPOTAESRÆGPRWPÔg3q¨5t\+35oty+otyr\+ r@@@@ggeeeeiii Lenke til kommentar
€uropa Skrevet 18. februar 2010 Del Skrevet 18. februar 2010 Paradoksalt nok, ja. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg