Getingar Skrevet 16. februar 2010 Del Skrevet 16. februar 2010 Jeg er enig jeg også, man får det man betaler for (eller ikke betaler for...). Men det må da være lov å synes at reklamen er irriterende selv om. Om alle skulle sagt "slutt å klag" til de andre i denne tråden ville jo tråden blitt dobbelt så lang over natten. Deras givmildhet är inget annat än ett förslöjat sätt att tjäna pengar på annonsintäkter. Om de så önskar visa annonser är det helt och fullt deras rätt; men inte destomindre de indirekta konsumenternas rätt att så också klaga. Kritik leder till vidareutveckling, och är således önskvärt. Lenke til kommentar
Datasmurf Skrevet 16. februar 2010 Del Skrevet 16. februar 2010 At Helene falt og vi endte på fjerdeplass >< Lenke til kommentar
bruno99 Skrevet 16. februar 2010 Del Skrevet 16. februar 2010 At Helene falt og vi endte på fjerdeplass >< Second that Lenke til kommentar
co2 Skrevet 16. februar 2010 Del Skrevet 16. februar 2010 Fy faen. Skal ikke være greit å være funksjonshemmet. Det som irriterer mest er at jeg ikke vet hvem dette er.. Skaff mannen en tanks. Lenke til kommentar
WarpX Skrevet 17. februar 2010 Del Skrevet 17. februar 2010 Dette irriterer meg noe så inn i granskauen!Greit nok at vi ikke får røyke inne, men nå skal de faen meg ha restriksjoner på hvor vi kan røyke ute også? Gah! >< Er jo bare å ignorere idiotene. Hvem skal liksom håndheve dette? Lufta er for alle. Lenke til kommentar
Postkassestativ Skrevet 17. februar 2010 Del Skrevet 17. februar 2010 (endret) Den forbanna diskusjonen om rundkjøringer under Trafikalsk Klagemur-tråden. Hvorfor skal en så simpel ting være så forbanna vanskelig...... Er så forbanna på de pysene som ikke klarer å kjøre i rundkjøringa uten å måtte blinke i alle retninger. Eller jeg kan utdype det på dialekt..... Der ferbainnja diskusjon om der hællvettes roinnjkjøringa i der trafikalsk klagemur-trån Koffer ska egentli ein så simpel teng vårrå så innjst innji røde hælvette vanskeli å ferstå!!!!! Æ bli så lyn hakke ferbainnja på der pittjan som itj klare å kjør i roinnjkjøringa utn å måtta blenk i aillj værdns rætninga. FAAN!!!! Ikke klag på skrivinga, kun folk nord for dovre som skjønner hva det står.. Endret 17. februar 2010 av Fjernsyn Lenke til kommentar
Gjest Slettet+9817324 Skrevet 17. februar 2010 Del Skrevet 17. februar 2010 Osama truer med terror og Boll truer med dårlige filmer lol Lenke til kommentar
Gjest Slettet+9817324 Skrevet 17. februar 2010 Del Skrevet 17. februar 2010 "Brukernavnet ditt" Triple H : Time to play the game........TIME TO PLAY THE GAME !!!!! > lulz Lenke til kommentar
Amberlamps Skrevet 17. februar 2010 Del Skrevet 17. februar 2010 Den nye skolen... ALT er glass slik at man sitter å ser på hverandre i timene, og ikke kan man henge på facebook, for da ser læreren i det andre klasserommet det. fakk. Nå skal jeg også på til en høring om markedsføring på BI, håper den fakkens firehjulingen starter. For et MAS. Lenke til kommentar
Estella! Skrevet 17. februar 2010 Del Skrevet 17. februar 2010 smerter i magen og brystet :/ Lenke til kommentar
Deadringer Skrevet 17. februar 2010 Del Skrevet 17. februar 2010 Skal ikke være greit å være funksjonshemmet. Det sier seg vel egentlig litt selv det da. Lenke til kommentar
Musepeker Skrevet 17. februar 2010 Del Skrevet 17. februar 2010 Snødd masse i natt... hjem og måke etter jobb Lenke til kommentar
Datasmurf Skrevet 17. februar 2010 Del Skrevet 17. februar 2010 Dette irriterer meg noe så inn i granskauen!Greit nok at vi ikke får røyke inne, men nå skal de faen meg ha restriksjoner på hvor vi kan røyke ute også? Gah! >< Er jo bare å ignorere idiotene. Hvem skal liksom håndheve dette? Lufta er for alle. Mja, ikke like gøy når det kommer vakter og personale bort til deg og peser om at du ikke kan røyke der og der. Lenke til kommentar
Musepeker Skrevet 17. februar 2010 Del Skrevet 17. februar 2010 Slutt å røyke, så slipper du alt maset Lenke til kommentar
Deadringer Skrevet 17. februar 2010 Del Skrevet 17. februar 2010 Mja, ikke like gøy når det kommer vakter og personale bort til deg og peser om at du ikke kan røyke der og der. Be de ta seg ei bolle. Greit å ikke stå forran innganger og smøge riktignok, men bortsett ifra det ser jeg null problem. Ville slutta pga den uhorvelige stanken riktignok. Nei vent. Har gjort det alt. Lenke til kommentar
Isbjørnen Knut Skrevet 17. februar 2010 Del Skrevet 17. februar 2010 (endret) At jeg har konsentrasjonsevne lik null... Skal skrive to semesteroppgaver og har sittet på lesesalen siden kl.10, og alt jeg har so far er overskriften på den ene Endret 17. februar 2010 av Quatermain Lenke til kommentar
Datasmurf Skrevet 17. februar 2010 Del Skrevet 17. februar 2010 Slutt å røyke, så slipper du alt maset Ikke faen, jeg liker å røyke. Sånn ellers så er det jævlig irriterende at half-pipe kvalik for menn starter så sent og at finalen er i morra tidlig, mtp. at jeg må legge meg fordi jeg skal opp tidlig og komme meg til Oslo. Jeg får heller ikke sett half-pipe for damer siden jeg er i Oslo. -_- Quatermain, kan joine deg på den. Jeg har snart holdt på i ett år og prøvd å finne ut hva jeg vil jobbe med på bacheloroppgaven om. Forprosjektet skal inn om to uker. Jeg har en gøy følelse av at den ble utsatt til neste år, så får jeg bare håpe at jeg får spenn fra NAV eller time til psyk.pol. sånn at jeg kan få enda mer lån fra Lånekassen. -_- Lenke til kommentar
djgudleif Skrevet 17. februar 2010 Del Skrevet 17. februar 2010 (endret) Javel firefox, hvis du skal freeze sånn hele tida så får jeg bare slutte å bruke deg. Håper du er fornøyd. Good bye. Og du trenger ikke å si at "Vel, dette er pinlig" hver gang du ikke klarer å gjenopprette tabs. Endret 17. februar 2010 av bollerbrus Lenke til kommentar
Jason P. C. Skrevet 17. februar 2010 Del Skrevet 17. februar 2010 Jeg bruker og firefox. Har som regel 2 vinduer oppe. Og så klikker firefox (som vanlig), og bytter plass på de 2 vinduene. Sinnsykt irriterende Lenke til kommentar
stasomfaen Skrevet 17. februar 2010 Del Skrevet 17. februar 2010 Er så inni helvete stressa at jeg ikke vet hvor jeg skal gjøre av meg! Føler meg som en tidsinnstilt bombe som er i ferd med å eksplodere!!! Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg