Gå til innhold

Ting som irriterer så grenseløst! *LES første post*


Neppe

Anbefalte innlegg

Jeg er enig jeg også, man får det man betaler for (eller ikke betaler for...). Men det må da være lov å synes at reklamen er irriterende selv om. Om alle skulle sagt "slutt å klag" til de andre i denne tråden ville jo tråden blitt dobbelt så lang over natten.

 

Deras givmildhet är inget annat än ett förslöjat sätt att tjäna pengar på annonsintäkter.

Om de så önskar visa annonser är det helt och fullt deras rätt; men inte destomindre de indirekta konsumenternas rätt att så också klaga.

 

Kritik leder till vidareutveckling, och är således önskvärt.

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

Den forbanna diskusjonen om rundkjøringer under Trafikalsk Klagemur-tråden.

Hvorfor skal en så simpel ting være så forbanna vanskelig......

Er så forbanna på de pysene som ikke klarer å kjøre i rundkjøringa uten å måtte blinke i alle retninger.

 

Eller jeg kan utdype det på dialekt.....

 

Der ferbainnja diskusjon om der hællvettes roinnjkjøringa i der trafikalsk klagemur-trån

Koffer ska egentli ein så simpel teng vårrå så innjst innji røde hælvette vanskeli å ferstå!!!!!

Æ bli så lyn hakke ferbainnja på der pittjan som itj klare å kjør i roinnjkjøringa utn å måtta blenk i aillj værdns rætninga. FAAN!!!!

 

Ikke klag på skrivinga, kun folk nord for dovre som skjønner hva det står..

Endret av Fjernsyn
Lenke til kommentar
Dette irriterer meg noe så inn i granskauen!

Greit nok at vi ikke får røyke inne, men nå skal de faen meg ha restriksjoner på hvor vi kan røyke ute også? Gah! ><

Er jo bare å ignorere idiotene. Hvem skal liksom håndheve dette? Lufta er for alle.

Mja, ikke like gøy når det kommer vakter og personale bort til deg og peser om at du ikke kan røyke der og der. :p

Lenke til kommentar
Slutt å røyke, så slipper du alt maset :D

Ikke faen, jeg liker å røyke.

 

Sånn ellers så er det jævlig irriterende at half-pipe kvalik for menn starter så sent og at finalen er i morra tidlig, mtp. at jeg må legge meg fordi jeg skal opp tidlig og komme meg til Oslo.

Jeg får heller ikke sett half-pipe for damer siden jeg er i Oslo. -_-

 

 

Quatermain, kan joine deg på den.

Jeg har snart holdt på i ett år og prøvd å finne ut hva jeg vil jobbe med på bacheloroppgaven om. Forprosjektet skal inn om to uker.

Jeg har en gøy følelse av at den ble utsatt til neste år, så får jeg bare håpe at jeg får spenn fra NAV eller time til psyk.pol. sånn at jeg kan få enda mer lån fra Lånekassen.

 

-_-

Lenke til kommentar
Gjest
Dette emnet er stengt for flere svar.
×
×
  • Opprett ny...