Estella! Skrevet 16. februar 2010 Del Skrevet 16. februar 2010 Så de du har snakket til har sluttet å røyke på den plassen? hæ? er da flere enn ett senter der jeg bor og så og si alle har røkefrie soner der idioter står å koser seg å oser ned de som går inn og ut Du sier at du blir lei av å påminne folk om ting de ikke skulle ha oversett, så jeg lurer på om du har bedt noen av dem om å røyke et annet sted? Eller prater du bare generelt? på å fortelle ikke påminne Lenke til kommentar
€uropa Skrevet 16. februar 2010 Del Skrevet 16. februar 2010 Jeg synes ikke de to ordene har forskjellig betydning i denne sammenhengen, men da har du vel fortalt noen at de ikke skal røyke i røykefrie soner? Lenke til kommentar
Datasmurf Skrevet 16. februar 2010 Del Skrevet 16. februar 2010 At snowboardcross for kvinner er utsatt for øyeblikket på grunn av tåke i Cypress Mountain -_- Når det endelig er noe jeg vil se på på OL, så blir det utsatt. Lenke til kommentar
Estella! Skrevet 16. februar 2010 Del Skrevet 16. februar 2010 (endret) Jeg synes ikke de to ordene har forskjellig betydning i denne sammenhengen, men da har du vel fortalt noen at de ikke skal røyke i røykefrie soner? ja jeg har fortalt opptil flere folk at de ikke skal røyke der(altså på røyke frie soner) Endret 16. februar 2010 av Estella! Lenke til kommentar
Skogsraa Skrevet 16. februar 2010 Del Skrevet 16. februar 2010 Spotify: "Hei, æ la mærke te at du hørt på no skekkelig skrål. Derfor har æ lagd ei spilleliste med det bæste innen trønder-rock. Bare klikk på banneret nede til venstre". Her sitter jeg og hører på Carl Orff, fantastisk musikk, og så kommer trønderjævelen i spotify-reklamen og ser at musikken min er dårlig, jeg bør høre trønder-rock i steden for. Makan! Lenke til kommentar
CypheroN Skrevet 16. februar 2010 Del Skrevet 16. februar 2010 Det verste er jo den nye med Jonathan. "I love to talk. I could talk for houuurs!" Lenke til kommentar
Skogsraa Skrevet 16. februar 2010 Del Skrevet 16. februar 2010 Jeg kan leve med reklame for poker og The Baseballs, men når en trønder forteller meg at musikken min er sørpe og at jeg burde høre mer trønder-rock. Faen, jeg takler det ikke. Om jeg får muligheten skal jeg henge et tonn med DDE-plater rundt foten hans og kaste han i Stillehavet. Lenke til kommentar
Kornfleks Skrevet 16. februar 2010 Del Skrevet 16. februar 2010 Irriterer meg at jeg er verdensmester i prokrastinasjon! Lenke til kommentar
Gjest Bruker-127711 Skrevet 16. februar 2010 Del Skrevet 16. februar 2010 Det verste er jo den nye med Jonathan. "I love to talk. I could talk for houuurs!" Har ikke hørt Jonathan på snart 3 måneder jeg Lenke til kommentar
Lemon Skrevet 16. februar 2010 Del Skrevet 16. februar 2010 Jeg kan leve med reklame for poker og The Baseballs, men når en trønder forteller meg at musikken min er sørpe og at jeg burde høre mer trønder-rock. Faen, jeg takler det ikke. Om jeg får muligheten skal jeg henge et tonn med DDE-plater rundt foten hans og kaste han i Stillehavet. Jeg skal med glede hjelpe deg. Kornfleks: Samme her. Lenke til kommentar
Amberlamps Skrevet 16. februar 2010 Del Skrevet 16. februar 2010 (endret) Noe som irriterer noe så grønnjævlig er den forbanna bomringen her i Stavanger området. Ikke får vi en dritt tilbake heller føler jeg. Eller jo, den sykkelbrotingen i Tjensvollkrysset... Bare innrøm at den nye rundkjøringa (som ikke er blitt noe bedre) med sykkelfelt til 125 mill ikke er å få igjen for kronene vi betaler. lol Endret 16. februar 2010 av DSG Lenke til kommentar
Skogsraa Skrevet 16. februar 2010 Del Skrevet 16. februar 2010 Jeg kan leve med reklame for poker og The Baseballs, men når en trønder forteller meg at musikken min er sørpe og at jeg burde høre mer trønder-rock. Faen, jeg takler det ikke. Om jeg får muligheten skal jeg henge et tonn med DDE-plater rundt foten hans og kaste han i Stillehavet. Jeg skal med glede hjelpe deg. Kornfleks: Samme her. Tusen takk, Oda. Det setter jeg pris på. Jeg mener, jeg kan godta reklame uten noe særlig problem, men når han forteller meg at musikksmaken min er dårlig, og i illegg forteller meg hva som er bra. Da blir jeg forbannet. Lenke til kommentar
dysfunctional Skrevet 16. februar 2010 Del Skrevet 16. februar 2010 Kjøp Spotify premium, eller slutt å klag på den jævla reklamen. Dere får hva dere bruker. Lenke til kommentar
Sitronsaft Skrevet 16. februar 2010 Del Skrevet 16. februar 2010 Dette innlegget. Lenke til kommentar
Herr Brun Skrevet 16. februar 2010 Del Skrevet 16. februar 2010 Kjøp Spotify premium, eller slutt å klag på den jævla reklamen. Dere får hva dere bruker. Enig. Lenke til kommentar
Sitronsaft Skrevet 16. februar 2010 Del Skrevet 16. februar 2010 Jeg er enig jeg også, man får det man betaler for (eller ikke betaler for...). Men det må da være lov å synes at reklamen er irriterende selv om. Om alle skulle sagt "slutt å klag" til de andre i denne tråden ville jo tråden blitt dobbelt så lang over natten. Lenke til kommentar
dysfunctional Skrevet 16. februar 2010 Del Skrevet 16. februar 2010 Jeg er enig jeg også, man får det man betaler for (eller ikke betaler for...). Men det må da være lov å synes at reklamen er irriterende selv om. Om alle skulle sagt "slutt å klag" til de andre i denne tråden ville jo tråden blitt dobbelt så lang over natten. Meget enig - men Spotify-reklame er så mye tatt opp her... Lenke til kommentar
Postkassestativ Skrevet 16. februar 2010 Del Skrevet 16. februar 2010 At eksen gjør alt får å få meg sjalu GET A LIFE!!! Lenke til kommentar
Skogsraa Skrevet 16. februar 2010 Del Skrevet 16. februar 2010 Jeg har ikke noe imot reklamen der, det er bare den med trønderen jeg ikke takler. Lenke til kommentar
toro6 Skrevet 16. februar 2010 Del Skrevet 16. februar 2010 Fy faen. Skal ikke være greit å være funksjonshemmet. Det som irriterer mest er at jeg ikke vet hvem dette er.. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg