WarpX Skrevet 16. februar 2010 Del Skrevet 16. februar 2010 Mohyeldeen Mohammad. Fyren burde lobotomeres. OH WAIT... Lenke til kommentar
Old Game Skrevet 16. februar 2010 Del Skrevet 16. februar 2010 Horekanalen TV2 har kjøpt rettighetene til PL Brenn i helvette jævla Davy Whatne, Mini, Hoff og co. Håper al qaida bomber lokalene deres.... Lenke til kommentar
Gjest Bruker-127711 Skrevet 16. februar 2010 Del Skrevet 16. februar 2010 Horekanalen TV2 har kjøpt rettighetene til PL Brenn i helvette jævla Davy Whatne, Mini, Hoff og co. Håper al qaida bomber lokalene deres.... Brukernavnet ditt Lenke til kommentar
Old Game Skrevet 16. februar 2010 Del Skrevet 16. februar 2010 (endret) Har noen stjålet smokken din kiddo? The Game er/betyr så mangt, det er sikkert ikke hva du tror. Endret 16. februar 2010 av The Game Lenke til kommentar
TheMartine Skrevet 16. februar 2010 Del Skrevet 16. februar 2010 Med meg er det motsatt. Jeg drikker en del brus, men jeg pusser jo tennene morgen før jeg skal på skolen, og før jeg legger meg.Men enda så har jeg aldri hatt hull... Damn you! Helt alvorlig, vær jævlig glad for at du har så sterke tenner. Det sparer deg for enorme utgifter og en god del smerte. Jeg er bare 24, men har sikkert brukt 15.000 på tannlegereginger etter at jeg ble for gammel for skoleordningen. Lenke til kommentar
Gjest Bruker-127711 Skrevet 16. februar 2010 Del Skrevet 16. februar 2010 Har noen stjålet smokken din kiddo? The Game er/betyr så mangt, det er sikkert ikke hva du tror. Jeg tapte uansett hva det betyr eller ikke. Lenke til kommentar
Gavekort Skrevet 16. februar 2010 Del Skrevet 16. februar 2010 Har noen stjålet smokken din kiddo? The Game er/betyr så mangt, det er sikkert ikke hva du tror. Jeg tapte uansett hva det betyr eller ikke. Lenke til kommentar
Datasmurf Skrevet 16. februar 2010 Del Skrevet 16. februar 2010 Dette irriterer meg noe så inn i granskauen! Greit nok at vi ikke får røyke inne, men nå skal de faen meg ha restriksjoner på hvor vi kan røyke ute også? Gah! >< Lenke til kommentar
Estella! Skrevet 16. februar 2010 Del Skrevet 16. februar 2010 ja og jeg irriterer meg over de amøbene som står på RØYKFIRESONER og røyker.....er det så jævlig vannskelig å holde seg litt unna folk? så noen i stad på vei inn på sentret...der sto de å røyka ned alle kundene som gikk inn og ut....under ett stort fint skilt RØYKFRISONE Lenke til kommentar
Chad Thundercock Skrevet 16. februar 2010 Del Skrevet 16. februar 2010 ja og jeg irriterer meg over de amøbene som står på RØYKFIRESONER og røyker.....er det så jævlig vannskelig å holde seg litt unna folk? så noen i stad på vei inn på sentret...der sto de å røyka ned alle kundene som gikk inn og ut....under ett stort fint skilt RØYKFRISONE Gi beskjed? Lenke til kommentar
Estella! Skrevet 16. februar 2010 Del Skrevet 16. februar 2010 ja og jeg irriterer meg over de amøbene som står på RØYKFIRESONER og røyker.....er det så jævlig vannskelig å holde seg litt unna folk? så noen i stad på vei inn på sentret...der sto de å røyka ned alle kundene som gikk inn og ut....under ett stort fint skilt RØYKFRISONE Gi beskjed? man blir lei av å fortelle folk ting som umulig kan ha oversett Lenke til kommentar
€uropa Skrevet 16. februar 2010 Del Skrevet 16. februar 2010 (endret) Mohyeldeen Mohammad. Fyren burde lobotomeres. OH WAIT... Heldigvis er det ingen formell lov mot lobotomering i Norge. man blir lei av å fortelle folk ting som umulig kan ha oversett Så du har snakket til de samme menneskene før? Endret 16. februar 2010 av Zarac Lenke til kommentar
Estella! Skrevet 16. februar 2010 Del Skrevet 16. februar 2010 Mohyeldeen Mohammad. Fyren burde lobotomeres. OH WAIT... Heldigvis er det ingen formell lov mot lobotomering i Norge. man blir lei av å fortelle folk ting som umulig kan ha oversett Så du har snakket til de samme menneskene før? nei men er ikke bare ett menneske jeg har sett jøre dette.er vell ca hver gang jeg er på ett senter Lenke til kommentar
€uropa Skrevet 16. februar 2010 Del Skrevet 16. februar 2010 Så de du har snakket til har sluttet å røyke på den plassen? Lenke til kommentar
Estella! Skrevet 16. februar 2010 Del Skrevet 16. februar 2010 Så de du har snakket til har sluttet å røyke på den plassen? hæ? er da flere enn ett senter der jeg bor og så og si alle har røkefrie soner der idioter står å koser seg å oser ned de som går inn og ut Lenke til kommentar
Getingar Skrevet 16. februar 2010 Del Skrevet 16. februar 2010 Mohyeldeen Mohammad. Fyren burde lobotomeres. OH WAIT... För att han säger att Homofiler bör stenas till döds? Mången muslimer själva är homofiler. Men de har en annan syn på homofili än vad vi har här i västvärlden. Lenke til kommentar
iSimen Skrevet 16. februar 2010 Del Skrevet 16. februar 2010 Mohyeldeen Mohammad. Fyren burde lobotomeres. OH WAIT... För att han säger att Homofiler bör stenas till döds? Mången muslimer själva är homofiler. Men de har en annan syn på homofili än vad vi har här i västvärlden. Du forsvarer virkelig ikke påstandene deres om at homofile bør stenes til døde? Lenke til kommentar
Getingar Skrevet 16. februar 2010 Del Skrevet 16. februar 2010 Mohyeldeen Mohammad. Fyren burde lobotomeres. OH WAIT... För att han säger att Homofiler bör stenas till döds? Mången muslimer själva är homofiler. Men de har en annan syn på homofili än vad vi har här i västvärlden. Du forsvarer virkelig ikke påstandene deres om at homofile bør stenes til døde? Nej. Alla bör få ha vilken sexualitet de så önskar. Lenke til kommentar
€uropa Skrevet 16. februar 2010 Del Skrevet 16. februar 2010 Så de du har snakket til har sluttet å røyke på den plassen? hæ? er da flere enn ett senter der jeg bor og så og si alle har røkefrie soner der idioter står å koser seg å oser ned de som går inn og ut Du sier at du blir lei av å påminne folk om ting de ikke skulle ha oversett, så jeg lurer på om du har bedt noen av dem om å røyke et annet sted? Eller prater du bare generelt? Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg