Gå til innhold

Ting som irriterer så grenseløst! *LES første post*


Neppe

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

 

Ja.

Men uansett om han kommer igjennom eller ikke så provoserer uttalelsen no helt forferdelig. Vet ikke om det var intensjonen hans, men var det det så har han lyktes.

Anyways, glemte å nevne: At små drittunger med trynet fullt av kviser i det hele tatt gidder å leike svære når jeg på eget initativ viser leg når jeg skal kjøpe snus i butikken (jeg ser ung ut for aldern). Hadde da aldri giddi det hvis det var fake. Har flere ganger blitt nødt til å dra opp mastercardet, kollektivkort, donor etc. Tror jeg skal begynne med å bare slenge over hele kortmappa mi med en gang, så skulle det være liten tvil.

(Til info så får jeg lettere kjøpt på polet enn i butikk. Makes no freaking sense.)

Lenke til kommentar

Men din kjære norsklærer kan i hvert fall faget sitt, og hun kan lære bort, selv om hun gir kjedelige oppgaver.

Han er kan ikke en dritt, det vet du jo. ; ) Dessuten tror jeg hjernen min kobler ut når han snakker, for jeg orker ikke høre på det som kommer ut. Svada, alt sammen. Vi brukte 25 min på å komme i gang med timen, kun de 2 siste trengte jeg å høre for å skjønne hva vi skulle. -.-

Lenke til kommentar

Aaaakk, jeg skjønner ikke hvorfor tennene mine stadig gjør opprør mot meg. De får tanntråd hver kveld, munnvann og elektrisk tannbørste som fjerner alt. Jeg drikker brus én gang i uka, og ellers bare melk og vann. Det sureste de blir utsatt for er frukt, og selv da skyller jeg munnen med vann etterpå. Likevel kan jeg ikke gå til tannlegen uten å finne ett eller flere hull, og nå må jeg faen meg rotfylle også. Sånn helt ut av det blå. Jeg blir ruineeeert!

 

Møkkatenner, altså. Vær litt takknemmelige for innsatsen.

Lenke til kommentar
Aaaakk, jeg skjønner ikke hvorfor tennene mine stadig gjør opprør mot meg. De får tanntråd hver kveld, munnvann og elektrisk tannbørste som fjerner alt. Jeg drikker brus én gang i uka, og ellers bare melk og vann. Det sureste de blir utsatt for er frukt, og selv da skyller jeg munnen med vann etterpå. Likevel kan jeg ikke gå til tannlegen uten å finne ett eller flere hull, og nå må jeg faen meg rotfylle også. Sånn helt ut av det blå. Jeg blir ruineeeert!

 

Møkkatenner, altså. Vær litt takknemmelige for innsatsen.

Med meg er det motsatt. :ermm: Jeg drikker en del brus, men jeg pusser jo tennene morgen før jeg skal på skolen, og før jeg legger meg.

Men enda så har jeg aldri hatt hull...

Lenke til kommentar
Gjest
Dette emnet er stengt for flere svar.
×
×
  • Opprett ny...