Gå til innhold

Ting som irriterer så grenseløst! *LES første post*


Neppe

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse
Norske butikker har en tendens til å irritere med utvalget i forhold til hvordan det var i statene, men nylig har jeg oppdaget at visse butikker har en avdeling med særamerikanske produkter. Her finner vi Jell-O, Oreos, amerikansk snop og beef jerkey. Herlig herlig.

8368612[/snapback]

haha, 25 spenn for en 0,33 l varm boks ekte cherry coke. Hurra for utvalget i "eksotiske" butikker....

8369452[/snapback]

Du kan kjøle den ned hvis du ønsker. Det er for øvrig et enkelt prinsipp bak prisen, nemlig supply and demand. Øker du etterspørselen så vil prisen synke.

Lenke til kommentar
Ny rutine for betaling av regninger fra 12. april.

Du må heretter godkjenne betalinger med

BankID eller kodekort/DigiPass.

Dette øker sikkerheten ytterligere.

Denne hyggelige meldingen møtte meg nå nettopp.

 

Brukerfiendtligheten til nettbanken tar nok et stort skritt forover. Hvor i hule helvete skal dette ende? Jeg er allerede nede i en kontosjekk per måned, snart tar jeg ut hele jævla studielånet i cash.

Endret av Isbilen
Lenke til kommentar

Folk som tror det er så mye bedre en alle andre. Folk som tror de aldri har gjort feil eller har en dårlig dag. Jenter som sminker seg for å dekke over det stygge trynet sitt. Folk som stjeler dama til kompisen. Folk som ser ut som neger å er egentlig hvite. Folk som voldtar jenter å slipper unna. Folk som tror det er tøft å slosse.

 

Akkurat disse tingene irriterer meg mest akkurat nå

Lenke til kommentar
..når alle begynner å grave og spørre hvorfor jeg drikker alkoholfri-øl eller ikke i det hele tatt på fest. At man nærmest over tid blir presset til å drikke igjen pga. at man blir sett ned på i det skjulte og skvist ut av det sosiale nettverk.

8284510[/snapback]

 

 

Hvorfor drikke alkoholfri øl? Hva med å bare drikke vann da?

Lenke til kommentar

Reklame på TV

Reklame på Internett

Reklame på radioen

Reklame på mobilen

Reklame i avisen

Reklame i postkassen

Reklame de fleste steder jeg går!

 

F...!! :realmad: Godt å få det ut!

 

Edit: Telefonselgere!!

De ringer Lørdags kveld for å selge vitaminer eller hva f... det var. Er det mulig? :nei:

Endret av Bushmills
Lenke til kommentar
Reklame på TV

Reklame på Internett

Reklame på radioen

Reklame på mobilen

Reklame i avisen

Reklame i postkassen

Reklame de fleste steder jeg går!

 

F...!! :realmad: Godt å få det ut!

 

Edit: Telefonselgere!!

De ringer Lørdags kveld for å selge vitaminer eller hva f... det var. Er det mulig?  :nei:

8375664[/snapback]

Jeg selger vitamin K2 for øyeblikket :dontgetit: Men vi har ikke åpent på lørdagskveldene.

Lenke til kommentar
Reklame på TV

Reklame på Internett

Reklame på radioen

Reklame på mobilen

Reklame i avisen

Reklame i postkassen

Reklame de fleste steder jeg går!

 

F...!! :realmad: Godt å få det ut!

 

Edit: Telefonselgere!!

De ringer Lørdags kveld for å selge vitaminer eller hva f... det var. Er det mulig?  :nei:

8375664[/snapback]

Jeg selger vitamin K2 for øyeblikket :dontgetit: Men vi har ikke åpent på lørdagskveldene.

8375763[/snapback]

 

:love: [/ironi]

 

Må jo være en fryktelig fæl jobb, fins neppe noe så utskjelt som telefonselgere.

Lenke til kommentar

Idioten på Platekompaniet på "shoppingsentersaken" på Oslo S.

 

Mother flying fuck!

 

Jeg kjøpte en CD på Platekompaniet og så skulle jeg høre på den, men det var faen meg feil CD.

Jeg kjøpte Seigmen: Monument, inni lå Britney Spears: In the zone.

 

Av alle mulige CDer å ta feil av, må det ha vært den verste.

Pappa kjøpte seg en Dylan-CD som ikke kan spilles av i CD-spillerne våre og som ikke lar seg rippe.

Woo-fuckings-hoo :hrm:

Endret av Datasmurf
Lenke til kommentar
Idioten på Platekompaniet på "shoppingsentersaken" på Oslo S.

 

Mother flying fuck!

 

Jeg kjøpte en CD på Platekompaniet og så skulle jeg høre på den, men det var faen meg feil CD.

Jeg kjøpte Seigmen: Monument, inni lå Britney Spears: In the zone.

 

Av alle mulige CDer å ta feil av, må det ha vært den verste.

Pappa kjøpte seg en Dylan-CD som ikke kan spilles av i CD-spillerne våre og som ikke lar seg rippe.

Woo-fuckings-hoo  :hrm:

8383183[/snapback]

 

 

bytta du tilbake da?

Lenke til kommentar
Gjest Slettet-Axby2kEH
Idioten på Platekompaniet på "shoppingsentersaken" på Oslo S.

 

Mother flying fuck!

 

Jeg kjøpte en CD på Platekompaniet og så skulle jeg høre på den, men det var faen meg feil CD.

Jeg kjøpte Seigmen: Monument, inni lå Britney Spears: In the zone.

 

Av alle mulige CDer å ta feil av, må det ha vært den verste.

Pappa kjøpte seg en Dylan-CD som ikke kan spilles av i CD-spillerne våre og som ikke lar seg rippe.

Woo-fuckings-hoo   :hrm:

8383183[/snapback]

 

Argh, det suger. Husker at jeg kjøpte dobbel DVD med Die Hard 1+2 men at jeg lot den stå i hyllen en stund fordi jeg sparte den til en filmkveld, men da den ble åpnet et par uker senere innså jeg at boksen var uten disker (!?!?!) og kvitteringen fant jeg heller ikke igjen. DVDbokser har sjelden fremprovosert tårer, men der var det faen ikke langt unna.

Endret av Slettet-Axby2kEH
Lenke til kommentar

Ja, har opplevd noe sånt tidligere.

Bestilte Dogma fra play og fikk den uten noe i.

Men der gikk det greit, så etter en 6-7 mailer til og fra, fikk jeg en ny en.

 

Andre ting som for øyeblikket irriterer grenseløst er minstesøss, som går og maser om å få rommet mitt når jeg flytter ut til høsten.

"Ikke faen," sier jeg.

Jeg skal ha det når jeg kommer hjem i helger og ferier og slikt.

Hu har to rom allerede, hu trenger ikke ett til.

Men hu har mast i dagevis om å få det, og i dag har det vært for jævlig.

Hu kom inn til meg og maste på et svært ubeleilig tidspunkt der jeg satt med en helvetes skrivekrampe ang. særemnet, og jeg eksploderte på henne og vrei begge hendene hennes til hu begynte å gråte og kom seg ut i en faderlig fart.

Nå i kveld er jeg hjemme alene med henne, og siden jeg eksploderte på henne tidligere i kveld, får jeg ikke spille høy musikk som kan forstyrre henne, så jeg må sitte med veldig lav lyd og ingen bass på.

Og jeg må gjøre alt for henne osv, og prøver jeg på opprør, ringer hu mamma og pappa og jeg får et helvete når de kommer hjem.

Særlig siden hu legger veldig på ting og i kveld vil de tro alt hu sier.

 

Yee-fuckings-haw!

 

Og, skrur jeg opp lyden likevel og låser døra og ignorerer henne, har hu fått nøkkelen til boden og sikringskapet sånn at hu bare kan ta strømmen min og jeg må være snill storebror.

Lenke til kommentar
Gjest
Dette emnet er stengt for flere svar.
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...