Hyperio Skrevet 14. februar 2010 Del Skrevet 14. februar 2010 Hmm. Tror det kalles livet. Men det kan indeed være for jævlig. Lenke til kommentar
iSimen Skrevet 14. februar 2010 Del Skrevet 14. februar 2010 Noen brukere her på forumet. Lenke til kommentar
djgudleif Skrevet 15. februar 2010 Del Skrevet 15. februar 2010 (endret) Irriterer meg over folk som starter setninger på "men" gjentatte ganger. "Men er uten nett for øyeblikket. Men har mobilt bredbånd." Endret 15. februar 2010 av bollerbrus Lenke til kommentar
WarpX Skrevet 15. februar 2010 Del Skrevet 15. februar 2010 Avataren til JerkenovDecoq Lenke til kommentar
MartinF Skrevet 15. februar 2010 Del Skrevet 15. februar 2010 http://www.dagbladet.no/2010/02/14/nyheter...upant/10394647/ - Dørene stod oppe, så vi ruslet rett inn Er det sånn det fungerer? Når døren er åpen, så kan du bare gå inn? Lenke til kommentar
Dragen Skrevet 15. februar 2010 Del Skrevet 15. februar 2010 "Vi er ikke fra Hausmania. Det er trist at folk blir kastet ut fra hjemmene sine, men utenom det har ikke vi noe med det å gjøre, sier gruppens talsmann Harald Giæver Sundøy (18)." Hjemme sine? De har okkupert et bygg, det er ikke deres. For faen. Lenke til kommentar
iSimen Skrevet 15. februar 2010 Del Skrevet 15. februar 2010 Det der er jo definisjonen på hippier. Lenke til kommentar
Big Tone Skrevet 15. februar 2010 Del Skrevet 15. februar 2010 Bestilte proteiner fra proteinfabrikken på fredag, problemet er at jeg fant ut at 500kr per beholder ble litt stiv pris, når jeg kan kjøpe akkurat samme produkt for 350 per beholder på treningsenteret. Jeg sendte inn enn mail for å avbestille ordren, men siden de ikke var tilstede i helgen pga en messe eller noe sånt noe, fikk jeg ikke svar før nå. Nå kan jeg ikke angre uten å måtte betale omtrent samme pris uansett, ettersom de ikke tar tilbake oppkravssendelser. Lenke til kommentar
iSimen Skrevet 15. februar 2010 Del Skrevet 15. februar 2010 http://www.vg.no/iphone/article.php?artid=587228 håper han blir tatt til fange og sodomert. Har sagt det mange ganger før: hippier er det verste jeg vet... Lenke til kommentar
Sitronsaft Skrevet 15. februar 2010 Del Skrevet 15. februar 2010 Irriterer meg at det kommer flere og flere "Er ensom - hva skal jeg gjøre?"-tråder i samlivskategorien. Blir ikke irritert på disse trådene og menneskene som har skrevet dem i seg selv, men at det tilsynelatende fins så mange ensomme folk der ute. Gjør meg trist Lenke til kommentar
-Léon- Skrevet 15. februar 2010 Del Skrevet 15. februar 2010 Det slår faen ete meg aldri feil. Jeg er snill med noen andre, hjelper de med dill og dall OOOGG selvfølgelig slår det tilbake på meg senere, ved at jeg gjorde noe feil med å hjelpe DE med sitt dill og dall. Skal faen meg bli det rasshølet og ikke hjelpe en jævel lengre. Lenke til kommentar
Saft Suse Skrevet 15. februar 2010 Del Skrevet 15. februar 2010 Å gå så langt ned på skalaen tror jeg er like ille, Léon_. Trikset er å finne en god balanse mellom å være snill og en ren jævel mot andre. Å bare være snill fungerer heller dårlig for meg også, men mentale sperrer fraråder meg å være en dust mot andre samtidig. Faen ta folk, rett og slett. Lenke til kommentar
kris98 Skrevet 15. februar 2010 Del Skrevet 15. februar 2010 Biologi og tom mage. Kommer vel ikke hjem før sent i 4-tiden, om ikke i 5-tiden, alt ettersom bussen føler for å komme på tiden. Lenke til kommentar
Caree Skrevet 15. februar 2010 Del Skrevet 15. februar 2010 Hodepinen som har invandert hode mitt. Lenke til kommentar
Sitronsaft Skrevet 15. februar 2010 Del Skrevet 15. februar 2010 Matteprøve på onsdag. Eller, egentlig mer det at jeg må sitte resten av dagen å gjøre oppgaver om jeg skal ha noe håp om å gjøre det bra på prøven. Lenke til kommentar
Datasmurf Skrevet 15. februar 2010 Del Skrevet 15. februar 2010 Bestilte en film i oktober i fjor hos playx og den står fortsatt som "Under behandling" >< Lenke til kommentar
Sitronsaft Skrevet 15. februar 2010 Del Skrevet 15. februar 2010 Sovet lenge til en forandring og er trøttere enn jeg pleier. It never gets right.. Lenke til kommentar
MartinF Skrevet 15. februar 2010 Del Skrevet 15. februar 2010 Bestilte en film i oktober i fjor hos playx og den står fortsatt som "Under behandling" >< Bestilte en bok på Play.com i 2. desember, den er heller ikke behandlet enda Lenke til kommentar
Myst Skrevet 15. februar 2010 Del Skrevet 15. februar 2010 Faens falske kvinnfolk! Sykt irriterende når de ombestemmer seg i ettertid! Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg