Sitronsaft Skrevet 13. februar 2010 Del Skrevet 13. februar 2010 Irriterer grenseløst å måtte drite etter man nettopp har sittet på dass eller om man nettopp har dusjet. "HVORFOR IKKE ISTED?!" Lenke til kommentar
Skjelvgråt Skrevet 13. februar 2010 Del Skrevet 13. februar 2010 Enig, det å kjenne at en må på do å drite. Men ikke klare å få noe ut er også fryktelig irriterende. Lenke til kommentar
Hyperio Skrevet 13. februar 2010 Del Skrevet 13. februar 2010 Hva mener du med å sortere? Flytte til andre mapper? Joa, det hadde kanskje vært en ide å starte med det nå. Flytte til andre mapper ja. Lenke til kommentar
Sitronsaft Skrevet 13. februar 2010 Del Skrevet 13. februar 2010 Ja, som du sier, utrolig PAIN IN THE ASS å sitte på dass men faktisk ikke få ut noe, men man VET at det ligger noen brunkledde på lur der som bare venter til du har reist deg og gjerne gått på skolen før de har tenkt å prøveå bryte seg ut. Lenke til kommentar
Lemon Skrevet 13. februar 2010 Del Skrevet 13. februar 2010 Jeg irriterer meg over folk som dyrker utseendet sitt så til de grader at de rett og slett er kjedelige på mange andre områder fordi de bruker så mye tid på å pleie seg selv. Lenke til kommentar
Skjelvgråt Skrevet 13. februar 2010 Del Skrevet 13. februar 2010 (endret) Ja, hater "drite" følelsen. Hater egentlig å måtte på do og drite. Lemon: Med det beskrev du nettopp de aller fleste fjortissjenter in this land. Endret 13. februar 2010 av Quakecry Lenke til kommentar
Herr Brun Skrevet 13. februar 2010 Del Skrevet 13. februar 2010 Jeg irriterer meg over folk som dyrker utseendet sitt så til de grader at de rett og slett er kjedelige på mange andre områder fordi de bruker så mye tid på å pleie seg selv. Bere å være som deg, smellvakker uten å prøve. At jeg ikke har noen å dele valentines day med irriterer meg. Veldig. Lenke til kommentar
Sitronsaft Skrevet 13. februar 2010 Del Skrevet 13. februar 2010 At jeg ikke har noen å dele de fleste kvelder med irriterer meg litt. Av og til er det deilig å være alene men seriøst, ikke så ofte som jeg er. Lenke til kommentar
Lemon Skrevet 13. februar 2010 Del Skrevet 13. februar 2010 Jeg har vel muligheten, men nyter å være aleine mye mer enn jeg burde, for å være ærlig. Lenke til kommentar
GSP<3 Skrevet 13. februar 2010 Del Skrevet 13. februar 2010 At Windows greide å velge feil mappe, så jeg sletta hele uTorrent mappa på rundt 150GB istedenfor en liten tom mappe Prøvd Recuva for eksempel? Lenke til kommentar
MartinF Skrevet 13. februar 2010 Del Skrevet 13. februar 2010 At jeg ikke har noen å dele de fleste kvelder med irriterer meg litt. Av og til er det deilig å være alene men seriøst, ikke så ofte som jeg er. +1 Lenke til kommentar
Getingar Skrevet 14. februar 2010 Del Skrevet 14. februar 2010 Er vel ikke det som er tanken. Er vel heller motivasjonen bak det å publisere bildene. Om det kun er for å provosere er det meningsløst, og ytringsfriheten blir da bare brukt som et skjold. Det finns ett talesätt som går såhär: "Freedom of speech - use it or loose it". Lenke til kommentar
Gjest Bruker-127711 Skrevet 14. februar 2010 Del Skrevet 14. februar 2010 At Windows greide å velge feil mappe, så jeg sletta hele uTorrent mappa på rundt 150GB istedenfor en liten tom mappe Prøvd Recuva for eksempel? Hva er det? Lenke til kommentar
Sinna'gurk Skrevet 14. februar 2010 Del Skrevet 14. februar 2010 De som lager grupper på facebook kun for å få mange medlemmer, selvom det som annonseres i gruppa ikke er sant. (Trollere het det ja) og de som faktisk joiner gruppa da. Lenke til kommentar
GSP<3 Skrevet 14. februar 2010 Del Skrevet 14. februar 2010 (endret) At Windows greide å velge feil mappe, så jeg sletta hele uTorrent mappa på rundt 150GB istedenfor en liten tom mappe Prøvd Recuva for eksempel? Hva er det? Program som kan hente ut slettede filer med mindre de er overskrevne. Laget av CClearner folka. http://www.piriform.com/recuva Endret 14. februar 2010 av SoapyAsHell Lenke til kommentar
Gjest Bruker-127711 Skrevet 14. februar 2010 Del Skrevet 14. februar 2010 (endret) Appropo grupper på facebook.. http://www.facebook.com/?ref=logo#!/gr...8378&ref=nf Endret 14. februar 2010 av Bruker-127711 Lenke til kommentar
Hyperio Skrevet 14. februar 2010 Del Skrevet 14. februar 2010 Jeg kjenner jeg blir så inni helvete irritert på de jævla muslimdemonstrasjonene. En dag kommer det til å toppe seg. Her har vi i den vestlige verden kjempet fram religionsfrihet, ytringsfrihet og frihet til det aller meste. Og Norge har i mange år vært en spydspiss på dette området. Vi har fått stor velstand og vi har i det siste kombinert velstanden vår med vår naturlige gjestfrihet, omsorg og medmenneskelighet til å ta oss av nye landsmenn enten det er asylsøkere, flyktninger eller mer eller mindre vanlige folk som søker et bedre liv i et nytt land. De har kommet hit fordi det rett og slett er bedre å leve her. Ja, Norge har som kjent flere ganger blitt kåret til verdens beste land å bo i. Og det er det på mange måter og. Og land som topper på immigransjonslister er på den andre siden veldig dårlige land å bo i. Hallo, skal vi snart erkjenne at det er bedre her? At vi har vært flinkere på visse områder? Ja, jeg gjør det. Og mange folk kommer med en "bagasje" fra rett og slett dårlige land på essensielle områder. De områdene jeg tenker på er menneskesyn, religion, frihet, vold osv. For dem er mange punkter som vi synes er helt FETTE FORKASTELIG helt FETTE NATURLIG. Kulturkræsj med andre ord. Og hva burde man gjøre da når det er to så store motsetninger med sterke meninger på hver side? Jo, man skal se på fakta. For fakta er at Norge har kommet lengre på alle områder enn de stakkars steinalderlandene mange kommer med meningene og relgionen (ja, jeg tenker på islam) sin fra. Kan vi da tillate at mange av dem vil at vi skal ta flere skritt tilbake ved å gradvis trekke Norge ned i undertrykkings-diktatur-islam-kalifat-helvete? NEI sier jeg. Lenke til kommentar
Gjest Slettet+9817324 Skrevet 14. februar 2010 Del Skrevet 14. februar 2010 (endret) "Everything Ingen mann har alt, og ingen mann vil miste alt" Riddler sez : Sorry Caped Crusader but you failed , correct answer is a lawsuit Riddler er død.......lenge leve gåtenes konge ! Endret 14. februar 2010 av Slettet+9817324 Lenke til kommentar
Getingar Skrevet 14. februar 2010 Del Skrevet 14. februar 2010 Som jag ser det, så bör inte religion överhuvudtaget vara en del av samhällsformen. Islam står för könssegregering och aggressiv antisocialitet. Lenke til kommentar
GSP<3 Skrevet 14. februar 2010 Del Skrevet 14. februar 2010 At pakken fra England ikke har kommet enda, den ble sendt forrige torsdag, wtf? Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg