Toast Is Pimp! Skrevet 13. februar 2010 Del Skrevet 13. februar 2010 Har youtube byrja med sensur av musikk no? Syns å huske at der skulle vere eit ord som ikkje er der lenger... Åh please. Lady Gaga... It's a trap! Sellout dame. Til saken: Hvilket ord er det? Hva er sensurert? Lenke til kommentar
Coffey Skrevet 13. februar 2010 Del Skrevet 13. februar 2010 Det som irriterer meg noe vilt, er at folk tar seg tid til å lage en så negativ tråd som dette.Å snakke om negative ting sprer jo bare negative tanker og følelser. Vær litt positiv, a RMI = Riktig Mental Innstilling Positive tanker gir som regel muligheter Negative tanker gir uten unntak begrensninger Du irriterer meg. Lenke til kommentar
Getingar Skrevet 13. februar 2010 Del Skrevet 13. februar 2010 Nya Windows Moviemaker i Windows 7. Den är krånglig och knepig. Jag gjorde en film som hette Sven och Hedvigs bullkalas. När jag skulle spara den som 720p, så stod det "Resursfiler saknas" eller något liknande. Lenke til kommentar
Sk!ppy Skrevet 13. februar 2010 Del Skrevet 13. februar 2010 "BRUK ET SPØRSMÅLSTEGN FOR FAEN" Riddle me this : What is it that no man wants to have but no man wants to lose? best rgds from The Riddler? Everything Ingen mann har alt, og ingen mann vil miste alt Lenke til kommentar
-Léon- Skrevet 13. februar 2010 Del Skrevet 13. februar 2010 Helt fantastisk tragisk, tirsdag informerer de billister (antar eg) om at det blir satt opp kollektivfelt/sambruskfelt(elns hva de kalles). Og onsdag håvet poliet inn 105 000 kr i bøter, på noen timer. Ja, folk burde være så våken at de ser et "stor" blått skilt med +2. Men når folka kjører der dagligdags så kan ting bli oversett, og få 4200 i bot er helt hinsides. (og nei, jeg var ikke en av de som fikk bot;P) 1000 kr max, selv det er mye for å være uheldig å bruke kollektivefelte. Virker som poliet er mer opptatt av å få inn penger enn å oppklarere krim saker. Kanskje det er nokså obvious. Lenke til kommentar
Jason P. C. Skrevet 13. februar 2010 Del Skrevet 13. februar 2010 Våknet kl 6 i natt, full panikk, trodde jeg hadde forsovet meg til jobben. Jeg tror jeg skal henge opp en stor plakat på rommet mitt: "Det er helg, du kan sove videre!" Lenke til kommentar
iSimen Skrevet 13. februar 2010 Del Skrevet 13. februar 2010 Hahaha huffda, kjenner til den Lenke til kommentar
svelemoe Skrevet 13. februar 2010 Del Skrevet 13. februar 2010 Har youtube byrja med sensur av musikk no? Syns å huske at der skulle vere eit ord som ikkje er der lenger... Åh please. Lady Gaga... It's a trap! Sellout dame. Til saken: Hvilket ord er det? Hva er sensurert? Gaga irriterar også, men eg har songen på hjerna... "shit" er sensurert. Lenke til kommentar
Jason P. C. Skrevet 13. februar 2010 Del Skrevet 13. februar 2010 Så nettopp den nye "we are the world" videoen. Fysj for noe piss, de har ødelagt sangen totalt. Og de måtte jo pjåte inn noe rap drit der og. Lenke til kommentar
Grand Skrevet 13. februar 2010 Del Skrevet 13. februar 2010 Det som irriterer meg noe vilt, er at folk tar seg tid til å lage en så negativ tråd som dette.Å snakke om negative ting sprer jo bare negative tanker og følelser. Vær litt positiv, a RMI = Riktig Mental Innstilling Positive tanker gir som regel muligheter Negative tanker gir uten unntak begrensninger Du irriterer meg. han gjorde meg glad. Lenke til kommentar
McBitch Skrevet 13. februar 2010 Del Skrevet 13. februar 2010 Dette. Man har da et personlig ansvar. Og det at disse automatene bare er å finne i spillokaler burde gjøre det lettere å avstå. Nå må han jo faktisk oppsøke stedene for å spille. Lenke til kommentar
Skjelvgråt Skrevet 13. februar 2010 Del Skrevet 13. februar 2010 At muslimene klikker vinkel pga et bilde? Si meg, lever dem flere hundre år i fortiden? Jeg begynner virkelig å lure på om muslimer er mindre intelligente. Lenke til kommentar
Gjest Slettet-D7I5Gr2 Skrevet 13. februar 2010 Del Skrevet 13. februar 2010 Ironisk nok begynner jeg å lure det samme angående deg. Lenke til kommentar
Skjelvgråt Skrevet 13. februar 2010 Del Skrevet 13. februar 2010 Åja ? Hva har jeg gjort. Har da oppført meg normalt, jeg klikker iallefall ikke vinkel pga et bilde, går ikke og demonstrerer i gatene osv. Greit nok at jeg har oppført meg veldig barnslig osv før. Men ikke nå. Lenke til kommentar
GSP<3 Skrevet 13. februar 2010 Del Skrevet 13. februar 2010 Folk som publiserer karikaturer og andre bilder de vet er støtende for noen og kaller det ytringsfrihet. Det har faen ingen hensikt annet enn oppmerksomhet og provokasjon. Det er ikke noe behov for å frigjøre slike bilder, når de så forbanna godt vet hva som skjer. På samme vis er de som reagerer med vold og trusler noen idioter. Har ingenting igjen for noen av partene. Tankegangen til co2 irriterer meg. Så du mener at vi skal bøye oss over og godta kravene fra de jævla apene? Lenke til kommentar
McBitch Skrevet 13. februar 2010 Del Skrevet 13. februar 2010 (endret) Er vel ikke det som er tanken. Er vel heller motivasjonen bak det å publisere bildene. Om det kun er for å provosere er det meningsløst, og ytringsfriheten blir da bare brukt som et skjold. Endret 13. februar 2010 av McBitch Lenke til kommentar
co2 Skrevet 13. februar 2010 Del Skrevet 13. februar 2010 Er vel ikke det som er tanken. Er vel heller motivasjonen bak det å publisere bildene. Om det kun er for å provosere er det meningsløst, og ytringsfriheten blir da bare brukt som et skjold. Takk, akkurat hva jeg mente. Det hele blir bare bensin på bålet for rasistiske klovner som SoapyAsHell. Lenke til kommentar
medlem-173043 Skrevet 13. februar 2010 Del Skrevet 13. februar 2010 Jeg syns det er bra vi i Norge også kan "vise" at vi har ytringsfrihet. NÅr det norske flagget blir brent i hele midtøsten fordi en avis langt oppi gokk viste bildene av muhammed så syns jeg vi kan ta vise at hvis de kødder med oss, kødder vi med de. Lenke til kommentar
Hyperio Skrevet 13. februar 2010 Del Skrevet 13. februar 2010 Eldräven över en Operahomo varje dag. Enig, enig, enig. Lenke til kommentar
WarpX Skrevet 13. februar 2010 Del Skrevet 13. februar 2010 Dobbelmoralistiske muslimer irriterer meg. Kraftig. Også irriterende at de skal lage et så stort nummer av seg selv og den religionen sin. Selvhøytidelige fjotter. Anpassa er eller gå! Hva i svarteste mener du med dette? Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg