Kavinsky Skrevet 11. februar 2010 Del Skrevet 11. februar 2010 Nok et argument mot å flytte til Oslo. Så så, dette et argument mot å flytte til den delen av byen. På Vestkanten er det godt å bo. Lenke til kommentar
Hyperio Skrevet 12. februar 2010 Del Skrevet 12. februar 2010 Jeg overdrev jo selvsagt litt da. Generelt er det vel bra å bo i Oslo, men som du sier, noen områder er for jævlig. Og det verste er at det virker som om det bare tillates at "ghettoer" med faenskap får danne seg der. Lenke til kommentar
Old Game Skrevet 12. februar 2010 Del Skrevet 12. februar 2010 Meg selv. Jeg er så jævla treig og henger alltid etter "massene" når det gjelder å komme fremover i livet. Livsnyter av rang, som dessverre var fornøyd med 3 og 4'ere på skolen. Blir helt motløs av å kikke på videre utdannelser også. Finner NADA som interesserer meg det minste. Er nå 21, så det er på fuckings tide å finne på noe også. Er ikke tilfreds med hvor jeg er i livet, så må ta grep og vet det. Likevel utsetter og utsetter jeg det. Skal begynne å tippe lotto og viking. Min eneste vei til rikdom, kronisk fattig som jeg er. Life is a bitch and then you die. Lenke til kommentar
Postkassestativ Skrevet 12. februar 2010 Del Skrevet 12. februar 2010 Manipulerende folk, har blitt "hjernevaska" så mange ganger av disse. Har først nå lært meg å "forsvare" meg mot "angrepene" de kommer med. Og det verste er at de tror at de blir manipulert hvis noen konfronterer de med det. Jeg blir så forbanna at jeg nesten ikke finner ord for det. Ødelegg dere selv i stedet for andre uskyldige personer. Lenke til kommentar
Toast Is Pimp! Skrevet 12. februar 2010 Del Skrevet 12. februar 2010 Jeg blir snart en seriemorder. Verden går til helvette. Hva annet kan man gjøre? Lenke til kommentar
Hyperio Skrevet 12. februar 2010 Del Skrevet 12. februar 2010 Dette irriterer meg. Et stort problem er at mange bryr seg alt for mye om hverandre. Ja, faktisk. Når det gjelder hva man har på seg, hvilken farge man har på håret osv. Hva faen har det å si? Så lenge man ikke rent fysisk fornærmer andre så er det totalt abstrakt og usaklig hvordan man er. Nå ser jeg bort i fra åpenbare muntlige fornærmelser. Hva i helvete har det å si for deg at ei norsk jente (som viste seg å ikke være norsk) er sammen med en tyrker? GI FAEN i å bry deg så mye om andre. Men dette henger jo sammen med dette CP-landet og religionen vår, janteloven. Jantelov + bygdeidioter (de som står i vinduet og sladrer om naboen) + det faktum at Se og Hør er landets mest leste magasin + politikere som lever etter den samme tankegangen = noe av det som irriterer meg mest med Norge. Lenke til kommentar
Getingar Skrevet 12. februar 2010 Del Skrevet 12. februar 2010 Ja, men tenk om hun hade vart Norsk, da? Lenke til kommentar
Hyperio Skrevet 12. februar 2010 Del Skrevet 12. februar 2010 Jeg velger å tolke det som en spøk. Lenke til kommentar
Dr. Chaos Skrevet 12. februar 2010 Del Skrevet 12. februar 2010 Jeg blir så irritert av folk som bråker hensynsløst når jeg prøver å konsentrere meg. Dette skjer gjerne hjemme rett utenfor rommet mitt, eller på skolebibloteket. Lenke til kommentar
Skjelvgråt Skrevet 12. februar 2010 Del Skrevet 12. februar 2010 Naturfaglæreren min som alltid er forbanna på meg. Sånn som nå nettopp, jeg sa bare på tull at vi kanskje burde avskaffe ugleboksystemet vi har, siden han klagde litt på det. (Uglebok systemet er der vi skriver at vi er ferdig og hva vi synes om perioden, så må dem godkjenne) og han klikker helt, ber me holde kjeft. At jeg skal være helt stille. Sånn er det alltid med den læreren, hakker alltid ned på meg. Og er generelt en drittsekk mot meg. Lenke til kommentar
Takkformeg Skrevet 12. februar 2010 Del Skrevet 12. februar 2010 En ting som irriterte meg når jeg gikk på skolen var folk som hosta under eksamen Lenke til kommentar
aGal Skrevet 12. februar 2010 Del Skrevet 12. februar 2010 NAV irriterer noe inni svarte... de kan brenne i H Lenke til kommentar
Laffe Skrevet 12. februar 2010 Del Skrevet 12. februar 2010 Så du mener at man ikke skal få lov til å hoste under eksamen? Da kan man like så godt forby dotur. for det skaper jo "lyd" det og Lenke til kommentar
Herr Brun Skrevet 12. februar 2010 Del Skrevet 12. februar 2010 Så du mener at man ikke skal få lov til å hoste under eksamen? Da kan man like så godt forby dotur. for det skaper jo "lyd" det og Det må selvfølgelig være lov, men det er fortsatt irriterende, og man skulle helst sett at de ikke gjorde det. At man ikke liker noe betyr ikke at man vil forby det. Lenke til kommentar
co2 Skrevet 12. februar 2010 Del Skrevet 12. februar 2010 At jeg er så jævla dement! Husker ingenting og roter sammen masse tull. Faen altså! Lenke til kommentar
iSimen Skrevet 12. februar 2010 Del Skrevet 12. februar 2010 At muse kommer til hove, og jeg jobber da Lenke til kommentar
Amberlamps Skrevet 12. februar 2010 Del Skrevet 12. februar 2010 (endret) At firehjulingen ikke starter...!! Her skulle jeg ha meg en herlig tur nå som sola skinner, men så tenner den pokker meg ikke! Har ikke opplevd at den har slitt med å tenne før nå Endret 12. februar 2010 av DSG Lenke til kommentar
Takkformeg Skrevet 12. februar 2010 Del Skrevet 12. februar 2010 Den har ikke stått ute med lite bensin på tanken da? Kan være kondens i bensinen.. Lenke til kommentar
Amberlamps Skrevet 12. februar 2010 Del Skrevet 12. februar 2010 Den har ikke stått ute med lite bensin på tanken da? Kan være kondens i bensinen.. Står inne i garasje med full tank Av og til fikk den et lite tenn, men så dør den igjen... Lenke til kommentar
Takkformeg Skrevet 12. februar 2010 Del Skrevet 12. februar 2010 Høres ut som min bil når den har lite strøm... Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg