Gå til innhold

Ting som irriterer så grenseløst! *LES første post*

Neppe

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Meg selv. Jeg er så jævla treig og henger alltid etter "massene" når det gjelder å komme fremover i livet. Livsnyter av rang, som dessverre var fornøyd med 3 og 4'ere på skolen.

Blir helt motløs av å kikke på videre utdannelser også. Finner NADA som interesserer meg det minste. Er nå 21, så det er på fuckings tide å finne på noe også. Er ikke tilfreds med hvor jeg er i livet, så må ta grep og vet det. Likevel utsetter og utsetter jeg det.

Skal begynne å tippe lotto og viking. Min eneste vei til rikdom, kronisk fattig som jeg er.

Life is a bitch and then you die.

Lenke til kommentar

Manipulerende folk, har blitt "hjernevaska" så mange ganger av disse.

Har først nå lært meg å "forsvare" meg mot "angrepene" de kommer med.

Og det verste er at de tror at de blir manipulert hvis noen konfronterer de med det.

Jeg blir så forbanna at jeg nesten ikke finner ord for det.

Ødelegg dere selv i stedet for andre uskyldige personer.

Lenke til kommentar

Dette irriterer meg.

Et stort problem er at mange bryr seg alt for mye om hverandre. Ja, faktisk. Når det gjelder hva man har på seg, hvilken farge man har på håret osv. Hva faen har det å si? Så lenge man ikke rent fysisk fornærmer andre så er det totalt abstrakt og usaklig hvordan man er. Nå ser jeg bort i fra åpenbare muntlige fornærmelser.

Hva i helvete har det å si for deg at ei norsk jente (som viste seg å ikke være norsk) er sammen med en tyrker? GI FAEN i å bry deg så mye om andre. Men dette henger jo sammen med dette CP-landet og religionen vår, janteloven. Jantelov + bygdeidioter (de som står i vinduet og sladrer om naboen) + det faktum at Se og Hør er landets mest leste magasin + politikere som lever etter den samme tankegangen = noe av det som irriterer meg mest med Norge.

Lenke til kommentar

Naturfaglæreren min som alltid er forbanna på meg. Sånn som nå nettopp, jeg sa bare på tull at vi kanskje burde avskaffe ugleboksystemet vi har, siden han klagde litt på det. (Uglebok systemet er der vi skriver at vi er ferdig og hva vi synes om perioden, så må dem godkjenne) og han klikker helt, ber me holde kjeft. At jeg skal være helt stille. Sånn er det alltid med den læreren, hakker alltid ned på meg. Og er generelt en drittsekk mot meg.

Lenke til kommentar
Så du mener at man ikke skal få lov til å hoste under eksamen? Da kan man like så godt forby dotur. for det skaper jo "lyd" det og :)

Det må selvfølgelig være lov, men det er fortsatt irriterende, og man skulle helst sett at de ikke gjorde det. At man ikke liker noe betyr ikke at man vil forby det.

Lenke til kommentar
Gjest
Dette emnet er stengt for flere svar.
  • Opprett ny...