Gå til innhold

Ting som irriterer så grenseløst! *LES første post*


Neppe

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse
Ting som irriterer meg?

 

Lillebroren min, når han begynner å skrike "AU!" (uten at jeg er noe nærme han) slik at jeg får kjeft, fordi foreldrene mine tror jeg skadet han.

8329228[/snapback]

Haha, den bruker jeg når lillebrødrene mine er sinte på meg og vil skade meg, later som om jeg får skikkelig vondt, de gir seg fortere på den måten. Får jeg virkelig vondt skriker jeg ikke au, men tar igjen mange ganger så hardt.

8338446[/snapback]

 

Akkurat det lillebroren min gjør, hyler som en ****** gris når jeg er nærme han, HERREGUD. Får nesten lyst til å slå til han der og da :mad:

Lenke til kommentar
På de aller fleste mobiltelefoner funker alarmfunksjonen selv om telefonen er avskrudd.

8359702[/snapback]

Ikke min fucka samsung! :mad:

Den SKAL egentlig gjøre det, men neei... Enda en ting som irriterer. Den mobilen var ganske digg når jeg fikk den men nå begynner den å bli ganske så løen. Ikke funker kortleseren (Vel den funker NOEN ganger :roll: ), ikke funker "våkne-for-alarm"-funksjonen, ikke funker headsett-utgangen... Har mest lyst til å kaste den i veggen noen ganger! :mad:

Lenke til kommentar

Hater når jeg sender en mail til en person med for eksempel tre sprøsmål, og så kommer det et svar tilbake på bare det ene spørsmålet. Så det det ender med da, er at jeg må sende tre individuelle mailer med ett spørsmål i hver slik at jeg får besvart alle spørsmålene. Skjønner ikke hva som er så vanskelig å besvare alle spørsmålene i en mail. :ermm:

Lenke til kommentar
Hater når jeg sender en mail til en person med for eksempel tre sprøsmål, og så kommer det et svar tilbake på bare det ene spørsmålet. Så det det ender med da, er at jeg må sende tre individuelle mailer med ett spørsmål i hver slik at jeg får besvart alle spørsmålene. Skjønner ikke hva som er så vanskelig å besvare alle spørsmålene i en mail. :ermm:

8368247[/snapback]

Aah, I see you :p

Har selv som oftest flere spm. når jeg f.eks lurer på noe, moped-deler f.eks. Får ofte bare svar på ett spm. og det er _veldig_ irriterendes!

Lenke til kommentar

Jeg hater norsk butikkutvalg:

 

Pølse med 2% kjøtt og resten vann og flesk

Brunost

Grandiosa (forstår ikke hva som er godt med denne patetiske pizzaen)

 

Veldig ofte har jeg funnet noe godt i butikken, men et par måneder senere bytter de ut denne varen med noe annet eller kutter den ut:

 

Kokosnøtt yoghurt

Kanelgifler

En type hamburger

Bjørnebær blanding

 

Kommer ikke på mer i farta, men det er utallige andre eksempler som de ikke selger lenger

:wallbash::nei:

Endret av Ashol
Lenke til kommentar
Veldig ofte har jeg funnet noe godt i butikken, men et par måneder senere bytter de ut denne varen med noe annet eller kutter den ut:

8368385[/snapback]

Denne tendensen har jeg også merket. Kanelgifler har de uansett de aller fleste steder jeg pleier å handle. Kanskje de ikke lager dem i din landsdel.

Lenke til kommentar
Jeg hater norsk butikkutvalg:

 

Pølse med 2% kjøtt og resten vann og flesk

Brunost

Grandiosa (forstår ikke hva som er godt med denne patetiske pizzaen)

 

Veldig ofte har jeg funnet noe godt i butikken, men et par måneder senere bytter de ut denne varen med noe annet eller kutter den ut:

 

Kokosnøtt yoghurt

Kanelgifler

En type hamburger

Bjørnebær blanding

 

Kommer ikke på mer i farta, men det er utallige andre eksempler som de ikke selger lenger

:wallbash:  :nei:

8368385[/snapback]

 

For en del år siden hadde de ikke en gul hapå? Den var digg husker jeg, men forsvant. AARGHHHH!!

 

også hadde de en driiitdigg frokostblanding for 3-4 år siden, med sånne kuler man finner i Go' morgen med mango/banan. Borte :thumbdown:

Lenke til kommentar

Ting som irriterer? Når naboene står og snekrer på hver bidige hellidag; søndager, hele påska, pinse, alt i alt - de dagene det skal være ro og fred (lovbefestet), skal hobbysnekkerne stå og hamre opp levegger, garasjer og små hus (!) på utsida, så småungene kan være inni der.

Husker en gang for noen år siden, på en skjærtorsdag, da en hadde leid inn en gravemaskin, da han skulle steinlegge oppkjørselen eller noe. Da hadde noen ringt purken. :D <--- Meg

Lenke til kommentar
Ting som irriterer? Når naboene står og snekrer på hver bidige hellidag; søndager, hele påska, pinse, alt i alt - de dagene det skal være ro og fred (lovbefestet), skal hobbysnekkerne stå og hamre opp levegger, garasjer og små hus (!) på utsida, så småungene kan være inni der.

Husker en gang for noen år siden, på en skjærtorsdag, da en hadde leid inn en gravemaskin, da han skulle steinlegge oppkjørselen eller noe. Da hadde noen ringt purken. :D <--- Meg

8368607[/snapback]

 

Helligdager er stille dager i henold til loven, så alt som støyer er ulovlig disse dagene. Dette gjelder også søndager.

Lenke til kommentar
Norske butikker har en tendens til å irritere med utvalget i forhold til hvordan det var i statene, men nylig har jeg oppdaget at visse butikker har en avdeling med særamerikanske produkter. Her finner vi Jell-O, Oreos, amerikansk snop og beef jerkey. Herlig herlig.

8368612[/snapback]

haha, 25 spenn for en 0,33 l varm boks ekte cherry coke. Hurra for utvalget i "eksotiske" butikker....

Lenke til kommentar
Ting som irriterer? Når naboene står og snekrer på hver bidige hellidag; søndager, hele påska, pinse, alt i alt - de dagene det skal være ro og fred (lovbefestet), skal hobbysnekkerne stå og hamre opp levegger, garasjer og små hus (!) på utsida, så småungene kan være inni der.

Husker en gang for noen år siden, på en skjærtorsdag, da en hadde leid inn en gravemaskin, da han skulle steinlegge oppkjørselen eller noe. Da hadde noen ringt purken. :D <--- Meg

8368607[/snapback]

 

Helligdager er stille dager i henold til loven, så alt som støyer er ulovlig disse dagene. Dette gjelder også søndager.

8369451[/snapback]

Jeg vet det. Men folk er jo så beskjedne, og tenker "Nei, nei. Han blir vel feri' snæt. Ikkje vits i å ringe te politie'." Men nei. De blir ikke ferdige, de har holdt på slik så lenge jeg har bodd her (8-9 år). Jeg mener: Man får et snekkerfirma til å bygge et hus for deg. Har snekkerne gjort en så dårlig jobb på alle husene at man må bygge det ferdig selv? Jeg begynner å lure her.

Lenke til kommentar

Telefonselgere som ringer meg hele tida. Jeg har reservert meg for slikt drit, men de ringer hele tiden og spør om jeg er interessert i en dum kalender. Jeg sier nei, nei og atter nei. Jeg prøver å ikke være ufordragelig mot telefonselgere, men det er veldig lett å miste forstanden når man hører det samme gnålet og de samme gamle og dårlige "overbevisningsmetodene" de spyr opp!

Lenke til kommentar
Telefonselgere som ringer meg hele tida. Jeg har reservert meg for slikt drit, men de ringer hele tiden og spør om jeg er interessert i en dum kalender. Jeg sier nei, nei og atter nei. Jeg prøver å ikke være ufordragelig mot telefonselgere, men det er veldig lett å miste forstanden når man hører det samme gnålet og de samme gamle og dårlige "overbevisningsmetodene" de spyr opp!

8369676[/snapback]

 

Altså..hva familien min gjør med telefonselgere er ganske greit.

 

Det er tre muligheter å snakke med telefonselgere.

 

1. "Hallo, dette er Hotell Boble! Hva kan jeg hjelpe deg med? Vil du snakke med prestefruen på rom 666?"

 

2. Lek utenlandsk og si du skal hente faren din. (Lat som du roper på noen i den andre siden av huset på et annet språk "du må ikke kunne det")

 

3. Si du skal hente noen som er myndige og legg røret ved siden av telefonen og stikk å se på tvn.

Lenke til kommentar
Gjest
Dette emnet er stengt for flere svar.
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...