Gå til innhold
🎄🎅❄️God Jul og Godt Nyttår fra alle oss i Diskusjon.no ×

Ting som irriterer så grenseløst! *LES første post*

Neppe

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse
Gode eksempler av det kvinneligekjønn som er mellow er Anette > Linn Christin > Hanne > Rico Vero > Mirann > Rome, og alle dere andre som jeg ikke husker. Respekt :thumbup:

6244714[/snapback]

Hvordan kan du uttale deg slik om personer du ikke kjenner i det hele tatt?

Btw, du tar feil. :)

Edit: Sånt som det irriterer meg. ^

Endret av Zerblat
Lenke til kommentar
Det irriterer grenseløst å gå bak noen som går utrolig sakt når du har dårlig tid, og ikke kan komme forbi heller.  :thumbdown:

6333547[/snapback]

He he.. kjenner godt igjen den ja..sånne som går og daffer langsomt foran deg, og nærmest gjør det til et poeng at "sånn skal det være" liksom..

Akkurat som de skulle ha noe grunnlag til å bedømme at andre som kommer bak dem ikke behøver ha dårlig tid. På det verste skubber jeg dem til sides bare av irritasjon

Lenke til kommentar
Gode eksempler av det kvinneligekjønn som er mellow er Anette > Linn Christin > Hanne > Rico Vero > Mirann > Rome, og alle dere andre som jeg ikke husker. Respekt :thumbup:

6244714[/snapback]

6324744[/snapback]

Er Rome minst avslappet av alle her på forumet? Stakkers.

Lenke til kommentar
Folk som tror "boten anna" er "båten anna"

6314634[/snapback]

Sangen irriterer meg mer.

6314902[/snapback]

Folk som synger på den hele tida (14izzz) Irriterer også.

Jeg viste ikke at det var snakk om en IRC bot, før jeg hørte på teksten. Gidd å lag sang om en irc bot.

Jeg kjenner et script, det heter noname, noname heter det. LATTIS

6317744[/snapback]

Er det ikke en cs bot a? :yes:

Lenke til kommentar

6244714[/snapback]

6324744[/snapback]

Er Rome minst avslappet av alle her på forumet? Stakkers.

6333927[/snapback]

Zerblat: Tror muligens du misforstod hva jeg skulle frem til. Å btw, hva tar jeg feil av?

Lenke til kommentar

Irriterer meg at man får warn bare for å skrive IBTL.

Får sikkert warn for at jeg klager over det her og.

En annen ting som er jævlig plagsomt er folk som ber deg om å ikke syte. Jeg syter når faen jeg vil, kall meg barnslig. Nestemann som ber meg om å ikke syte får seg en på trynet... :hrm:

EDIT: Er så irritert at jeg ikke skriver rett en gang. ^^

Endret av Fisk1
Lenke til kommentar
Jeg hadde en kompiss som skulle bli IKT-Dritsoperatør, han dropppa skola etter ungdomskola, nå jobber han for netcom med en årslønn på 1.2millioner.

Der er irriterende

6174166[/snapback]

Kjenner en som kanskje kommer til å gå den veien, skjønner inderlig godt at det er irriterendes!
Lenke til kommentar

haha, seriøst, her sitter jeg med latterkrampe å ler meg ihjel av alle innleggene på denne tråden :lol: Kan ha noe med at jeg er ekstremt fyllesyk nå :D

Men anyway, jeg hater folk som liker å gjøre "ting" med andre folk som å plage eller noe annet med folk, men hvis jeg for eksemepl gjør igjen på den personen så flyr han/hun i flint å skriker å gnåler hvorfor jeg gjorde det :shrug:

Endret av vivastar
Lenke til kommentar

Folk som applauderer etter at filmen er slutt på kino. Denne avskyelige aktiviteten inntreffer stort sett på premieredager, og utføres av fjortiser og andre misforståtte kukkhuer. De tror sikkert de er med på et eller annen jævla spesielt siden det er premiere og alt. Hva skal det være godt for? Newsflash: Menneskene du ser på lerretet er ikke til stede i virkeligheten. De hører ikke at du slår hendene sammen som en annen mongo som er stolt over å ha fått såpass koordinasjon at han klarer det, så hold hendene atskilt under hele forestillingen, takk. Hvis dere plent må holde hendene samlet, før dem mot hverandre forsiktig så de ikke avgir noen som helst form for lyd når de møter hverandre.

Her er en enkel regel: Hvis regissøren ikke er til stede for å presentere filmen og takker for seg etterpå, klapper du IKKE! IKKE! IKKE! :mad:

Det verste jeg har opplevd i denne sammenhengen er da jeg var på Men In Black på premieredagen. Da satt det en gjeng og KLAPPET I TAKT under rulleteksten. AAAAARGHHHH! :wallbash:

Lenke til kommentar

Syns faktisk dette ble en bra tråd, men mange veldig gode poenger med sånt jeg tror folk ofte sitter litt inne med :cool:

Den der med "ikke syt" eller "kan jo ikke klage.." er jeg også helt med på. Litt sånn typiske klisjéer som en del tullinger ofte ynder å markere seg med

Lenke til kommentar
Men anyway, jeg hater folk som liker å gjøre "ting" med andre folk som å plage eller noe annet med folk, men hvis jeg for eksemepl gjør igjen på den personen så flyr han/hun i flint å skriker å gnåler hvorfor jeg gjorde det :shrug:

6334715[/snapback]

Åja! Skjønner hva du mener. Blir gal i huet av slike.

@ Isbilen: Har aldri opplevd noe slikt, men det hørtes irriterende ut.

Lenke til kommentar
@ Isbilen: Har aldri opplevd noe slikt, men det hørtes irriterende ut.

6334848[/snapback]

Hvis du hører godt etter, så er det som regel noen som prøver seg, det er i hvert fall min erfaring (sist nå på Omen). De blir heldigvis som regel stoppet av mer intelligente ledsagere før de får kommet skikkelig i gang. Fra tid til annen består dog hele gjengen av folk på nøyaktig samme dumhetsnivå, og da tar det fort av.

Jeg har mine mistanker om at de på denne måten tror de markerer seg som ekstremt lidenskapelige eller noe slikt.

Endret av Isbilen
Lenke til kommentar
Zerblat: Tror muligens du misforstod hva jeg skulle frem til. Å btw, hva tar jeg feil av?

6334329[/snapback]

At alle de kan sies å være 'mellow'.

Meget mulig jeg tok feil, isåfall beklager jeg.

Jeg tolk det som om at du sa de personene var 'mellow', riktig eller galt?

Lenke til kommentar
Gjest
Dette emnet er stengt for flere svar.
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...