Getingar Skrevet 11. februar 2010 Del Skrevet 11. februar 2010 Jeg brukte den på tennisbanen, det var der jeg fikk spørsmål om hva den vesten var for noe. Har også brukt den et par ganger når jeg spaserer, men da er den naturligvis gjemt under frakken. EDIT: For dem som ikke helt riktig vet hva det er, så kan jeg si at en vektvest er en vest med vekter i små lommer. Man kan få den i mange vektklasser, men den vanligste er 10kg. Hensikten ved å bruke en slik vest er for å få mer motstand, enten det gjelder løping, gåing, armhevinger, knebøy eller pull-ups. For dem som ikke er kjent med dette treningsverktøyet, så kan det faktisk minne litt om en skuddsikker vest. Det låter underligt. Lenke til kommentar
Nostalgisk Skrevet 11. februar 2010 Del Skrevet 11. februar 2010 (endret) Det låter underligt. Det er en slik en, men min er 10kg; http://www.sportsshoes.com/product/REE1830...le-weight-vest/ Ikke noe farlig. :!: Endret 11. februar 2010 av SLIguy Lenke til kommentar
Herr Brun Skrevet 11. februar 2010 Del Skrevet 11. februar 2010 At jeg ikke kan spille kamper for basketballaget mitt denne sesongen fordi jeg spilte for et annet for to år siden, og ikke begynte på dette før etter jul. 8 kamper igjen, og jeg vil gjerne spille, men har ikke meldt overgang før 15. desember så får ikke lov. Idiotisk opplegg. Lenke til kommentar
iSimen Skrevet 11. februar 2010 Del Skrevet 11. februar 2010 Hva er det til? Hvis du leser lenger opp så ser du hva det er til. Det er for motstand under trening, jogging og lignende. Lenke til kommentar
Grand Skrevet 11. februar 2010 Del Skrevet 11. februar 2010 (endret) du jogger med den, går fjelltur, pushups, løper osv. Får å få større motstand så treninga blir bedre. Jeg irriterer meg over at lærerne ikke klarer å prate sammen om når de skal gi oss prøver osv, så de gir oss prosjekter, prøver, stiler og innleveringer i samme uke i alle faga. Endret 11. februar 2010 av Sno Lenke til kommentar
Nostalgisk Skrevet 11. februar 2010 Del Skrevet 11. februar 2010 Hva er det til? Til løping, gåing, knebøy, armhevinger og pull-up. Kort fortalt gir det mer motstand når du trener. Lenke til kommentar
Grand Skrevet 11. februar 2010 Del Skrevet 11. februar 2010 jeg håper du har skjønt det nå w202 Lenke til kommentar
CFM Skrevet 11. februar 2010 Del Skrevet 11. februar 2010 Tror jeg har fått det med meg ja... Lenke til kommentar
Estella! Skrevet 11. februar 2010 Del Skrevet 11. februar 2010 jævla møkka folk på vikingskipet motell som lar de samma folka forhåndsbestille mange år i forveien..... Lenke til kommentar
KapteinKnut Skrevet 11. februar 2010 Del Skrevet 11. februar 2010 at det er så jævlig vanskelig å komme seg ut i boligmarkedet og i tilleg kunne leve Lenke til kommentar
svelemoe Skrevet 11. februar 2010 Del Skrevet 11. februar 2010 Mass Effect 2 har sluttet å fungere. Eg var på eit collectorskip, og hadde ikkje lagra på lenge -_- Lenke til kommentar
Kavinsky Skrevet 11. februar 2010 Del Skrevet 11. februar 2010 Folk som okkuperer hus og lager bål og bråk når de som eier det vil ha det tilbake. Fordømte idioter ass... Lenke til kommentar
MartinF Skrevet 11. februar 2010 Del Skrevet 11. februar 2010 Folk som skal kjøre MIDT i veien, så vi andre må omtrent i grøfta for å passere dem uten kollisjon. Og ja, de kjører som regel MYE mindre bil enn meg. FML. Lenke til kommentar
fkm Skrevet 11. februar 2010 Del Skrevet 11. februar 2010 Dette. Forbanna tullinger. Lenke til kommentar
Sondre Skrevet 11. februar 2010 Del Skrevet 11. februar 2010 Jeg blir så jævlig provosert av slikt. Lenke til kommentar
Hyperio Skrevet 11. februar 2010 Del Skrevet 11. februar 2010 Nok et argument mot å flytte til Oslo. Lenke til kommentar
bruno99 Skrevet 11. februar 2010 Del Skrevet 11. februar 2010 (endret) Nok et argument mot å flytte til Oslo. Fordi det er noen folk som har okkupert et hus? Noen liker seg i småbyer der ingenting skjer, mens noen liker steder der noe skjer. Sikkert morsomt å se på Endret 11. februar 2010 av bruno99 Lenke til kommentar
Hyperio Skrevet 11. februar 2010 Del Skrevet 11. februar 2010 Morsomt å se det på TV ja, men jeg trenger ikke slikt i "mine" gater. Ellers har jeg alt annet her jeg bor. Lenke til kommentar
Coffey Skrevet 11. februar 2010 Del Skrevet 11. februar 2010 Fantasiløse mennesker!Ja, la oss mekke en video og legge på youtube, der vi bruker soundtracket til Requiem for a dream, ingen som har brukt det før nei! Og når noen i tillegg bruker MOVIE MAKER, uten å endre på den standard hvite fonten + blå bakgrunnsfarge, da har det gått for langt. Så utrolig enig. Det verste er når de da (som en venn) spør meg om min mening om det. Det blir litt ... pinlig. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg