Gå til innhold

Ting som irriterer så grenseløst! *LES første post*

Neppe

Anbefalte innlegg

Jeg brukte den på tennisbanen, det var der jeg fikk spørsmål om hva den vesten var for noe. Har også brukt den et par ganger når jeg spaserer, men da er den naturligvis gjemt under frakken.

EDIT: For dem som ikke helt riktig vet hva det er, så kan jeg si at en vektvest er en vest med vekter i små lommer. Man kan få den i mange vektklasser, men den vanligste er 10kg. Hensikten ved å bruke en slik vest er for å få mer motstand, enten det gjelder løping, gåing, armhevinger, knebøy eller pull-ups.

For dem som ikke er kjent med dette treningsverktøyet, så kan det faktisk minne litt om en skuddsikker vest.

Det låter underligt. :hmm:

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

du jogger med den, går fjelltur, pushups, løper osv. Får å få større motstand så treninga blir bedre.

Jeg irriterer meg over at lærerne ikke klarer å prate sammen om når de skal gi oss prøver osv, så de gir oss prosjekter, prøver, stiler og innleveringer i samme uke i alle faga.

Endret av Sno
Lenke til kommentar
Fantasiløse mennesker!

Ja, la oss mekke en video og legge på youtube, der vi bruker soundtracket til Requiem for a dream, ingen som har brukt det før nei! :roll:

Og når noen i tillegg bruker MOVIE MAKER, uten å endre på den standard hvite fonten + blå bakgrunnsfarge, da har det gått for langt.

Så utrolig enig. Det verste er når de da (som en venn) spør meg om min mening om det. Det blir litt ... pinlig.

Lenke til kommentar
Gjest
Dette emnet er stengt for flere svar.
  • Opprett ny...