Nostalgisk Skrevet 11. februar 2010 Del Skrevet 11. februar 2010 *Snip* Er det en eldre herre det er snakk om? Irriterer meg over at det faen ikke kan stanse å snø, og at folk trodde min vektvest var en skuddsikker vest. Lenke til kommentar
Sondre Skrevet 11. februar 2010 Del Skrevet 11. februar 2010 *Snip* Er det en eldre herre det er snakk om? Jepp. Lenke til kommentar
Smirnoff Skrevet 11. februar 2010 Del Skrevet 11. februar 2010 At Kiwi/Rimi etc. rundt her ikke i alle fall kan ha -ett- eneste ferskfiskprodukt i hyllene sine, bare frossen dritt. Må helt til Meny for å få tak i noe. Frossen laks er sørgelige greier, harsk og smaker møkk. Lenke til kommentar
stasomfaen Skrevet 11. februar 2010 Del Skrevet 11. februar 2010 At Kiwi/Rimi etc. rundt her ikke i alle fall kan ha -ett- eneste ferskfiskprodukt i hyllene sine, bare frossen dritt. Må helt til Meny for å få tak i noe. Frossen laks er sørgelige greier, harsk og smaker møkk. Du påstår altså at du har smakt møkk? Lenke til kommentar
djgudleif Skrevet 11. februar 2010 Del Skrevet 11. februar 2010 (endret) Hater ustabile folk. Hvorfor kan de ikke bare være en person, og ikke 10? Irriterende å måtte forholde seg helt annerledes til personer bare fordi humøret deres er litt annerledes i dag. Man trenger ikke å styres av humøret. Er man sint trenger man ikke å la det gå utover andre. Endret 11. februar 2010 av bollerbrus Lenke til kommentar
Skjelvgråt Skrevet 11. februar 2010 Del Skrevet 11. februar 2010 Er nå sosialistisk undervisning for handkipedde to-åringer skolesystemet i norge uansett som en i klassen sier. Lenke til kommentar
Takkformeg Skrevet 11. februar 2010 Del Skrevet 11. februar 2010 Naboen min, som stirrer, irriterer meg. Blikket hans er festet i meg hver gang jeg beveger meg i innkjørselen. Stuevinduet hans er rettet mot den, btw. I går hadde bilen snødd fast, så jeg og broren min måtte ut å måke snø. I det vi holder på legger jeg plutselig merke til at han har gått inn på soverommet sitt, skrudd av lyset og stått en stund bak gardinene og fulgt med på oss. Hvem faen gjør sånt? Jeg stoppet umiddelbart opp med det jeg gjorde og begynte å stirre intenst tilbake. Han forsvant rimelig raskt. Har en sånnen her og.. Treffer jeg han i garasjen (boligblokk) og sier hei, kommer det bare et grynt tilbake, så jeg har sluttet å si hei til han, ser bare stygt på han i noen sekunder, så ser jeg gjennom han... Han er sånn mot alle.. Jævla sure pensjonist, er ikke min feil at han er for råtten i kroppen til å jobbe.. Alle i blokka hater han...En som hadde bedt han om å dra til helvete xD Lenke til kommentar
djgudleif Skrevet 11. februar 2010 Del Skrevet 11. februar 2010 At sjefen min forteller verdens dårligste vitser! :!: Lenke til kommentar
Chad Thundercock Skrevet 11. februar 2010 Del Skrevet 11. februar 2010 Alle i blokka hater han...En som hadde bedt han om å dra til helvete xD Du skjønner vel at denne type adferd ofte skyldes fysiske forandringer i kroppen? Fyren kan ikke klandres... Lenke til kommentar
Velociraptor Skrevet 11. februar 2010 Del Skrevet 11. februar 2010 Jeg sølte nettopp ca 1,5 dl med sjokomelk på musematten min som er av tøy! Digg! Lenke til kommentar
GSP<3 Skrevet 11. februar 2010 Del Skrevet 11. februar 2010 Jobbe i kulden. Fy faen det er noe dritt! Lenke til kommentar
Nostalgisk Skrevet 11. februar 2010 Del Skrevet 11. februar 2010 Folk som går med tighte jeans med strikk rundt beina, som logoflasher og har bakoversleik/stram sleik eller evt. bånd i håret... Jeg har en kamerat som kler seg slik. Det eneste han ikke oppfyller er strikket rundt anklene, men resten er der. Irriterer meg over at jeg har ventet snart to uker på et par gensere jeg kjøpte. Har sendt mail til bedriften for å høre hva som har skjedd med min ordre, men har ikke hørt fra dem enda. FAEN!!! Lenke til kommentar
Takkformeg Skrevet 11. februar 2010 Del Skrevet 11. februar 2010 (endret) Alle i blokka hater han...En som hadde bedt han om å dra til helvete xD Du skjønner vel at denne type adferd ofte skyldes fysiske forandringer i kroppen? Fyren kan ikke klandres... Visste ikke at denne tråden var til for å komme med unnskyldninger til irritasjonsmomentene..... Endret 11. februar 2010 av TMK9C Lenke til kommentar
djgudleif Skrevet 11. februar 2010 Del Skrevet 11. februar 2010 (endret) Fantasiløse mennesker! Ja, la oss mekke en video og legge på youtube, der vi bruker soundtracket til Requiem for a dream, ingen som har brukt det før nei! Og når noen i tillegg bruker MOVIE MAKER, uten å endre på den standard hvite fonten + blå bakgrunnsfarge, da har det gått for langt. Endret 11. februar 2010 av bollerbrus Lenke til kommentar
chokke Skrevet 11. februar 2010 Del Skrevet 11. februar 2010 Prøv og miste et helt dokument som skal leveres om 11 timer :ddd Lenke til kommentar
stasomfaen Skrevet 11. februar 2010 Del Skrevet 11. februar 2010 Folk som går med tighte jeans med strikk rundt beina, som logoflasher og har bakoversleik/stram sleik eller evt. bånd i håret... Jeg har en kamerat som kler seg slik. Det eneste han ikke oppfyller er strikket rundt anklene, men resten er der. Irriterer meg over at jeg har ventet snart to uker på et par gensere jeg kjøpte. Har sendt mail til bedriften for å høre hva som har skjedd med min ordre, men har ikke hørt fra dem enda. FAEN!!! Ene kameraten min har akk. slengt seg på trenden med strikk rundt beina... Jeg blir bare irritert og har ikke lyst til å gå i nærheten egentlig! Lenke til kommentar
Hyperio Skrevet 11. februar 2010 Del Skrevet 11. februar 2010 at folk trodde min vektvest var en skuddsikker vest. :!: Hva forventer du? Du har den vel ikke på "offentlig"? Eventuelt bare ha den under ei jakke. Lenke til kommentar
Nostalgisk Skrevet 11. februar 2010 Del Skrevet 11. februar 2010 (endret) Jeg brukte den på tennisbanen, det var der jeg fikk spørsmål om hva den vesten var for noe. Har også brukt den et par ganger når jeg spaserer, men da er den naturligvis gjemt under frakken. EDIT: For dem som ikke helt riktig vet hva det er, så kan jeg si at en vektvest er en vest med vekter i små lommer. Man kan få den i mange vektklasser, men den vanligste er 10kg. Hensikten ved å bruke en slik vest er for å få mer motstand, enten det gjelder løping, gåing, armhevinger, knebøy eller pull-ups. For dem som ikke er kjent med dette treningsverktøyet, så kan det faktisk minne litt om en skuddsikker vest. Endret 11. februar 2010 av SLIguy Lenke til kommentar
CFM Skrevet 11. februar 2010 Del Skrevet 11. februar 2010 Jeg hadde nyvasket bil og veiene var tørre og fine, men hva møtte jeg når jeg stod opp til morran i dag? Jo et jævla snølag! Nå er bilen møkkete igjen på grunn av trailere og busser som man skulle tro hadde kanaler som spruter gjørme på møtende biler. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg