Datasmurf Skrevet 10. februar 2010 Del Skrevet 10. februar 2010 At jeg klarte å kjøpe ei bok jeg hadde fra før av. Dyr var den også -_- Lenke til kommentar
fox Skrevet 10. februar 2010 Del Skrevet 10. februar 2010 Gå tilbake til butikken og be om spenn? Hvis du har kvittering Lenke til kommentar
Hyperio Skrevet 10. februar 2010 Del Skrevet 10. februar 2010 Brenn den, det er kaldt. Lenke til kommentar
Gavekort Skrevet 10. februar 2010 Del Skrevet 10. februar 2010 Mopeden er stjålet! Forbanna folk som ikke kan la andres ting stå i fred! Det betyr vel at du ikke har låst den god nok også da. Lenke til kommentar
Svampebob Skrevet 10. februar 2010 Del Skrevet 10. februar 2010 Var nå en skive lås og en sykkelås på den. Lenke til kommentar
Gavekort Skrevet 10. februar 2010 Del Skrevet 10. februar 2010 Da er du unnskyldt. Lenke til kommentar
Svampebob Skrevet 10. februar 2010 Del Skrevet 10. februar 2010 Derfor det er så forbanna irriterende! men sønnen til en på jobben snakket om at det var en som trengte en derbi motor, og jeg hadde en derbi sykkel, så skal nok ta meg en prat med han! Lenke til kommentar
iSimen Skrevet 10. februar 2010 Del Skrevet 10. februar 2010 Kommentar til denne artikkelen: http://www.adressa.no/nyheter/sortrondelag...icle1442764.ece hadde folk vært litt mer forsiktig når de går ut av bilene så hadde ikke folk parkert slik. jeg parkerer selv over to plasser i på parkeringshus, og det for å unngå at folk bare slenger opp bildøra si inn i bilsia mi. Lenke til kommentar
Hyperio Skrevet 10. februar 2010 Del Skrevet 10. februar 2010 Jeg velger å irritere meg over idioten som ga bota. Lenke til kommentar
Gjest Bruker-127711 Skrevet 10. februar 2010 Del Skrevet 10. februar 2010 Når du skal si noe morsomt, men så blir det helt feil, så du ender opp med å drite deg ut skikkelig. Lenke til kommentar
eXtreme-501 Skrevet 10. februar 2010 Del Skrevet 10. februar 2010 Irriterer meg over kjerringer som ikke forstår setninga "Jeg vil ikke snakke om det". Likevel skal de prøve å stille spørsmålet på en annen måte eller begynne å spørre andre folk om det!!! Lenke til kommentar
Estella! Skrevet 11. februar 2010 Del Skrevet 11. februar 2010 kompiss som skylder oss penger for metallica biletten jeg kjøpte for han....arg. takk og lov har jeg biletten ihvertfall Lenke til kommentar
SML Skrevet 11. februar 2010 Del Skrevet 11. februar 2010 Irriterer meg over at jeg drittrøtt selv om jeg sov 10 timer i natt. Lenke til kommentar
Saft Suse Skrevet 11. februar 2010 Del Skrevet 11. februar 2010 Tanten min, på Facebook. Jeg er sikker på at jeg har blokkert minst 15 forskjellige apps hun spammer forsiden min med som bare er for sånne hugs, smiles og kosebjørner osv som folk sender til hverandre. Takke meg til at hun også er den eneste der som faktisk bruker sånn drit. Lenke til kommentar
Mchansern Skrevet 11. februar 2010 Del Skrevet 11. februar 2010 At jeg ikke befinner meg i Vancouver fra den 12feb til den 28feb. Hadde solgt store deler av sjelen min for det. Lenke til kommentar
stasomfaen Skrevet 11. februar 2010 Del Skrevet 11. februar 2010 Folk som går med tighte jeans med strikk rundt beina, som logoflasher og har bakoversleik/stram sleik eller evt. bånd i håret... Lenke til kommentar
Jason P. C. Skrevet 11. februar 2010 Del Skrevet 11. februar 2010 Folk som går med tighte jeans med strikk rundt beina, som logoflasher og har bakoversleik/stram sleik eller evt. bånd i håret... Wow, det har jeg ennå ikke sett Lenke til kommentar
Sondre Skrevet 11. februar 2010 Del Skrevet 11. februar 2010 (endret) Naboen min, som stirrer, irriterer meg. Blikket hans er festet i meg hver gang jeg beveger meg i innkjørselen. Stuevinduet hans er rettet mot den, btw. I går hadde bilen snødd fast, så jeg og broren min måtte ut å måke snø. I det vi holder på legger jeg plutselig merke til at han har gått inn på soverommet sitt, skrudd av lyset og stått en stund bak gardinene og fulgt med på oss. Hvem faen gjør sånt? Jeg stoppet umiddelbart opp med det jeg gjorde og begynte å stirre intenst tilbake. Han forsvant rimelig raskt. Endret 11. februar 2010 av Sondre Lenke til kommentar
svelemoe Skrevet 11. februar 2010 Del Skrevet 11. februar 2010 (endret) Naboen min, som stirrer, irriterer meg. Blikket hans er festet i meg hver gang jeg beveger meg i innkjørselen. Stuevinduet hans er rettet mot den, btw. I går hadde bilen snødd fast, så jeg og broren min måtte ut å måke snø. I det vi holder på legger jeg plutselig merke til at han har gått inn på soverommet sitt, skrudd av lyset og stått en stund bak gardinene og fulgt med på oss. Hvem faen gjør sånt? Jeg stoppet umiddelbart opp med det jeg gjorde og begynte å stirre intenst tilbake. Han forsvant rimelig raskt. Flekk ræv og studer reaksjonen hans. Så bør du flytte om han dreg ned buksa. Eller du kan berre prate med han om det.. Your choice. Endret 11. februar 2010 av svelemoe Lenke til kommentar
Sondre Skrevet 11. februar 2010 Del Skrevet 11. februar 2010 Vurderer nesten det første! Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg