Gå til innhold

Ting som irriterer så grenseløst! *LES første post*

Neppe

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Tanten min, på Facebook. Jeg er sikker på at jeg har blokkert minst 15 forskjellige apps hun spammer forsiden min med som bare er for sånne hugs, smiles og kosebjørner osv som folk sender til hverandre. Takke meg til at hun også er den eneste der som faktisk bruker sånn drit.

Lenke til kommentar

Naboen min, som stirrer, irriterer meg. Blikket hans er festet i meg hver gang jeg beveger meg i innkjørselen. Stuevinduet hans er rettet mot den, btw. I går hadde bilen snødd fast, så jeg og broren min måtte ut å måke snø. I det vi holder på legger jeg plutselig merke til at han har gått inn på soverommet sitt, skrudd av lyset og stått en stund bak gardinene og fulgt med på oss. Hvem faen gjør sånt? Jeg stoppet umiddelbart opp med det jeg gjorde og begynte å stirre intenst tilbake. Han forsvant rimelig raskt.

Endret av Sondre
Lenke til kommentar
Naboen min, som stirrer, irriterer meg. Blikket hans er festet i meg hver gang jeg beveger meg i innkjørselen. Stuevinduet hans er rettet mot den, btw. I går hadde bilen snødd fast, så jeg og broren min måtte ut å måke snø. I det vi holder på legger jeg plutselig merke til at han har gått inn på soverommet sitt, skrudd av lyset og stått en stund bak gardinene og fulgt med på oss. Hvem faen gjør sånt? Jeg stoppet umiddelbart opp med det jeg gjorde og begynte å stirre intenst tilbake. Han forsvant rimelig raskt.

Flekk ræv og studer reaksjonen hans. Så bør du flytte om han dreg ned buksa.

Eller du kan berre prate med han om det.. Your choice.

Endret av svelemoe
Lenke til kommentar
Gjest
Dette emnet er stengt for flere svar.
  • Opprett ny...