Gå til innhold

Ting som irriterer så grenseløst! *LES første post*

Neppe

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse
Han som fant ut at det var en god ide og plassere notifications der må ha vært lobotomert.

Ser ikke noe galt med den plasseringa.

Den ligger i et område der det allerede er farger, slik at du MÅ se mot den for å se om du har fått noe. Før var den plassert i et område der det ble skapt en kontrast med resten av bakgrunnen slik at du lett kunne se om du hadde fått en notification.

Ok, kan være enig der, men det gjør ikke meg noe. Man må bare bli vant til det. Bruk øya, ikke forvente at alt skal komme ramlende i fanget på deg :p

Lenke til kommentar
Han som fant ut at det var en god ide og plassere notifications der må ha vært lobotomert.

Ser ikke noe galt med den plasseringa.

Den ligger i et område der det allerede er farger, slik at du MÅ se mot den for å se om du har fått noe. Før var den plassert i et område der det ble skapt en kontrast med resten av bakgrunnen slik at du lett kunne se om du hadde fått en notification.

Ok, kan være enig der, men det gjør ikke meg noe. Man må bare bli vant til det. Bruk øya, ikke forvente at alt skal komme ramlende i fanget på deg :p

Skal ikke slå meg vrang og ikke prøve en gang, blir nok vant til det, men tar bare litt tid :p

Lenke til kommentar

Satt oppe til 1 i natt og gjorde ferdig matematikknotater som jeg FAEN ikke fikk skrevet ut fordi den pokkers pcn som er koblet til printeren ikke taklet noen av formatene. Så nå må jeg stresse for å få printet ut på skolen.

Jeg føler meg også helt crappy fordi jeg har vondt i halsen, og jeg kan IKKE bli syk!! Har masse arbeids om skal være ferdig til fredag, prøvekjøring av to biler på lørdag rett før jeg skal kjøre til fjellet. Maaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaas

Lenke til kommentar
Gjest
Dette emnet er stengt for flere svar.
  • Opprett ny...