Skosåle Skrevet 9. februar 2010 Del Skrevet 9. februar 2010 (endret) crybaby får du være sjøl Dette er en tråd om ting som irriterer Edit: japp, pluss at det den "lyste rødt" Endret 9. februar 2010 av Kjetil_90 Lenke til kommentar
dysfunctional Skrevet 9. februar 2010 Del Skrevet 9. februar 2010 Herregud, til klaging. Sitter dere og tenker over bittesmå ting som irritererer dere? Ta dere et par dager og bli vant med den nye, verre er det ikke. Makan. Lenke til kommentar
Gavekort Skrevet 9. februar 2010 Del Skrevet 9. februar 2010 Hører ingen sutring på den forrige versjonen. Når den var ny så var det akkurat samme greia. Lenke til kommentar
Sondre Skrevet 9. februar 2010 Del Skrevet 9. februar 2010 Når jeg heller brus i glass putrer det små brus-bobler ut av glasset og ned på bordet som gjør at det blir sykt klissete. Sliiiitsomt! Lenke til kommentar
dysfunctional Skrevet 9. februar 2010 Del Skrevet 9. februar 2010 Det morsomme er at, nå vil de ha den gamle tilbake igjen, som de klagde på da den var ny. Lenke til kommentar
WarpX Skrevet 9. februar 2010 Del Skrevet 9. februar 2010 Han som fant ut at det var en god ide og plassere notifications der må ha vært lobotomert. Ser ikke noe galt med den plasseringa. Den ligger i et område der det allerede er farger, slik at du MÅ se mot den for å se om du har fått noe. Før var den plassert i et område der det ble skapt en kontrast med resten av bakgrunnen slik at du lett kunne se om du hadde fått en notification. Ok, kan være enig der, men det gjør ikke meg noe. Man må bare bli vant til det. Bruk øya, ikke forvente at alt skal komme ramlende i fanget på deg Lenke til kommentar
Amberlamps Skrevet 9. februar 2010 Del Skrevet 9. februar 2010 Øver enda til matteprøve... jeg vil legge meg. Lenke til kommentar
iSimen Skrevet 9. februar 2010 Del Skrevet 9. februar 2010 Han som fant ut at det var en god ide og plassere notifications der må ha vært lobotomert. Ser ikke noe galt med den plasseringa. Den ligger i et område der det allerede er farger, slik at du MÅ se mot den for å se om du har fått noe. Før var den plassert i et område der det ble skapt en kontrast med resten av bakgrunnen slik at du lett kunne se om du hadde fått en notification. Ok, kan være enig der, men det gjør ikke meg noe. Man må bare bli vant til det. Bruk øya, ikke forvente at alt skal komme ramlende i fanget på deg Skal ikke slå meg vrang og ikke prøve en gang, blir nok vant til det, men tar bare litt tid Lenke til kommentar
Laffe Skrevet 10. februar 2010 Del Skrevet 10. februar 2010 studentlivet og soving = Går ikke. Døgnrytmen har rett og slett dødd. Lenke til kommentar
Coffey Skrevet 10. februar 2010 Del Skrevet 10. februar 2010 studentlivet og soving = Går ikke.Døgnrytmen har rett og slett dødd. Og er ikke det herlig? Lenke til kommentar
Laffe Skrevet 10. februar 2010 Del Skrevet 10. februar 2010 Hehe... Både ja og nei Når det er prosjekter på gang, da er det jo forsåvidt greit. men når det er vanlige skoledager, da blir det noe annet Lenke til kommentar
Saft Suse Skrevet 10. februar 2010 Del Skrevet 10. februar 2010 Heroes season finale irriterer. Nå er det altfor lenge til neste episode. Lenke til kommentar
Dragen Skrevet 10. februar 2010 Del Skrevet 10. februar 2010 Hvis det kommer ny sesong. Lenke til kommentar
Amberlamps Skrevet 10. februar 2010 Del Skrevet 10. februar 2010 Satt oppe til 1 i natt og gjorde ferdig matematikknotater som jeg FAEN ikke fikk skrevet ut fordi den pokkers pcn som er koblet til printeren ikke taklet noen av formatene. Så nå må jeg stresse for å få printet ut på skolen. Jeg føler meg også helt crappy fordi jeg har vondt i halsen, og jeg kan IKKE bli syk!! Har masse arbeids om skal være ferdig til fredag, prøvekjøring av to biler på lørdag rett før jeg skal kjøre til fjellet. Maaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaas Lenke til kommentar
Myst Skrevet 10. februar 2010 Del Skrevet 10. februar 2010 At jeg ikke får sett nyeste episode av LOST på noen som helst måte! Blir gaaaaal! Lenke til kommentar
Neppe Skrevet 10. februar 2010 Forfatter Del Skrevet 10. februar 2010 Heroes season finale irriterer. Nå er det altfor lenge til neste episode. HEle siste sesong har jo vært en stor katastrofe. Avsluttningen var en stor katastrofe. Imo. Lenke til kommentar
djgudleif Skrevet 10. februar 2010 Del Skrevet 10. februar 2010 Forbanna reklamer for Spar, hvem gidder å høre sånn skryt hele tida? Lenke til kommentar
MartinF Skrevet 10. februar 2010 Del Skrevet 10. februar 2010 Snø. Har ingenting i mot snø på fjellet, men FAEN jeg trenger ikke en meter snø i sentrumsgatene... Lenke til kommentar
Svampebob Skrevet 10. februar 2010 Del Skrevet 10. februar 2010 Mopeden er stjålet! Forbanna folk som ikke kan la andres ting stå i fred! Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg