Dragen Skrevet 9. februar 2010 Del Skrevet 9. februar 2010 Tenkte jeg skulle bruke uka til å rydde og vaske leiligheta. Hvem kommer og bråker utenfor i dag? Jo, søppelbilen. Måned til neste gang jeg kan gå ut med et berg med søppel. Lenke til kommentar
Datasmurf Skrevet 9. februar 2010 Del Skrevet 9. februar 2010 At jeg ikke får til det jeg skal i Photoshop. Sitter bare og dunker huet i pulten / halvsover og klarer ikke konse om noe >< Lenke til kommentar
WarpX Skrevet 9. februar 2010 Del Skrevet 9. februar 2010 (endret) Noe som irriterer er den nye facebook looken.Skjønner ikke at noen faktisk synes den var bra. Den er herlig, bedre enn den gamle. Du er en av de som ikke klarer å omstille deg. Too bad. Ultrateite greier... Endret 9. februar 2010 av WarpX Lenke til kommentar
co2 Skrevet 9. februar 2010 Del Skrevet 9. februar 2010 Sparebanken. Nettbanken fungerer faen ALDRI! Lenke til kommentar
djgudleif Skrevet 9. februar 2010 Del Skrevet 9. februar 2010 (endret) Kylling er det værste man kan spise omtrent, untatt stekte kyllingvinger og fileter. Men ellers er det rimelig heslig, plutselig tygger man noe som absolutt ikke er godt å tygge, bein / brusk. Helt jævlig. Og når man endelig tygger en bit med bare kjøtt kommer man på at det smaker tørt som et helvete. Endret 9. februar 2010 av bollerbrus Lenke til kommentar
Slimda Skrevet 9. februar 2010 Del Skrevet 9. februar 2010 Stakkars "bollerbrus". Det er ikke mye som slår en skikkelig saftig kylling med deilig kryddertilbehør. Når jeg bodde hjemme i min gamle bygd, som liten pjokk, var super-belønningen å få kylling fra snarkjøp til middag, for den var så himmelsk god. Den dag i dag, kjøper jeg meg kylling når jeg er innom og besøker. Lenke til kommentar
Applebee Skrevet 9. februar 2010 Del Skrevet 9. februar 2010 Noe som irriterer er den nye facebook looken.Skjønner ikke at noen faktisk synes den var bra. Den er herlig, bedre enn den gamle. Du er en av de som ikke klarer å omstille deg. Too bad. Ultrateite greier... Jeg klarer fint å omstille meg jeg, var bare en del jeg syntes var unødvendig med den. Som f.eks at man har to forskjellige knapper for meldinger, og trykker man på "Vis alle" (elns) under alle vennene på sida, kommer bare chatten opp, noe man allerede har en annen knapp for = Useless. Lenke til kommentar
Nostalgisk Skrevet 9. februar 2010 Del Skrevet 9. februar 2010 (endret) Toyota Celica med Ferrari felger (med Ferrari emblem i sentrum). Hva får folk til å gjøre slikt? En ting er å style sin 520D til å se ut som M5, eller kalle sin Porsche for Turbo når det i virkeligheten er en Diesel-versjon, men Ferrari på en Toyota? Endret 9. februar 2010 av SLIguy Lenke til kommentar
Hyperio Skrevet 9. februar 2010 Del Skrevet 9. februar 2010 Folk som ikke holder avtaler. Lenke til kommentar
Skosåle Skrevet 9. februar 2010 Del Skrevet 9. februar 2010 Toyota Celica med Ferrari felger (med Ferrari emblem i sentrum). Hva får folk til å gjøre slikt? En ting er å style sin 520D til å se ut som M5, eller kalle sin Porsche for Turbo når det i virkeligheten er en Diesel-versjon, men Ferrari på en Toyota? haha. Lurer på hva han og få til med Ferrari felger på en Celica. Den går vell ikke noe fortere av den grunn? Lenke til kommentar
dysfunctional Skrevet 9. februar 2010 Del Skrevet 9. februar 2010 Jeg digger den nye Facebook. Mye enklere og mer oversiktig enn den gamle. Synes alle synes den er ræva, jeg? Lenke til kommentar
Gavekort Skrevet 9. februar 2010 Del Skrevet 9. februar 2010 Det tar en uke så er du vandt med den. Jeg fikk den en uke før alle andre av en eller merkelig grunn. Lenke til kommentar
dysfunctional Skrevet 9. februar 2010 Del Skrevet 9. februar 2010 Fikk den i dag, jeg. Liker den veldig sålangt. Lenke til kommentar
iSimen Skrevet 9. februar 2010 Del Skrevet 9. februar 2010 Han som fant ut at det var en god ide og plassere notifications der må ha vært lobotomert. Lenke til kommentar
WarpX Skrevet 9. februar 2010 Del Skrevet 9. februar 2010 (endret) Han som fant ut at det var en god ide og plassere notifications der må ha vært lobotomert. Ser ikke noe galt med den plasseringa. Endret 9. februar 2010 av WarpX Lenke til kommentar
Skosåle Skrevet 9. februar 2010 Del Skrevet 9. februar 2010 Han som fant ut at det var en god ide og plassere notifications der må ha vært lobotomert. Ja, den var mye bedre plasert før! Lenke til kommentar
dysfunctional Skrevet 9. februar 2010 Del Skrevet 9. februar 2010 Synes den er bedre plassert nå. Mye bedre enn å ha alt slengt rundt omkring på skjermen. Lenke til kommentar
Gavekort Skrevet 9. februar 2010 Del Skrevet 9. februar 2010 "Exen" min begynner å dra på samvittigheten, nå prøver jeg å kommer over henne så slenger hun ut noe så klisjefult som: "Jaja, du hadde ihvertfall en mening for meg før". Ignorer henne så godt som jeg klarer, med suksess. Hvorfor blokkerer jeg henne ikke? Fordi jeg egentlig ikke er sur på henne, jeg benytter bare sjansen til å få henne ut av livet mitt. Lenke til kommentar
co2 Skrevet 9. februar 2010 Del Skrevet 9. februar 2010 Han som fant ut at det var en god ide og plassere notifications der må ha vært lobotomert. Ja, den var mye bedre plasert før! Lenke til kommentar
iSimen Skrevet 9. februar 2010 Del Skrevet 9. februar 2010 Han som fant ut at det var en god ide og plassere notifications der må ha vært lobotomert. Ser ikke noe galt med den plasseringa. Den ligger i et område der det allerede er farger, slik at du MÅ se mot den for å se om du har fått noe. Før var den plassert i et område der det ble skapt en kontrast med resten av bakgrunnen slik at du lett kunne se om du hadde fått en notification. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg