iSimen Skrevet 8. februar 2010 Del Skrevet 8. februar 2010 Jo, det gjorde du i høyeste grad. Lenke til kommentar
Sk!ppy Skrevet 8. februar 2010 Del Skrevet 8. februar 2010 Nevnte aldri ordet ulovelig Lenke til kommentar
svelemoe Skrevet 8. februar 2010 Del Skrevet 8. februar 2010 Å laste ned ein hitman-torrent er ulovlig, end of discussion. On another note; Bloons tower defense 4, siste map'en eg ikkje har klart på hard + hovudverk er ikkje ein god kombo. Lenke til kommentar
Gavekort Skrevet 8. februar 2010 Del Skrevet 8. februar 2010 Radikale liberalister som ikke har noen argumenter, bare sutrer. Kan noen bekrefte at det kun er de som sutrer på regjeringen? Lenke til kommentar
Herr Brun Skrevet 8. februar 2010 Del Skrevet 8. februar 2010 Gavekort: Huh? Bekrefte at det kun er radikale liberalister som klager på regjeringa? For nei, det kan jeg avkrefte med én gang. For øvrig har jo de radikale liberalistene ("marxisten" her på forumet, og den gjengen der) en masse argumenter. Argumentene baserer seg bare på et helt forvridd virkelighetssyn, og diskusjonsmetodene har en tendens til å være noe uhøflige. Lenke til kommentar
iSimen Skrevet 8. februar 2010 Del Skrevet 8. februar 2010 Nevnte aldri ordet ulovelig Hvis jeg sier at jeg for eksempel laster ned siste plata til MUSE, men ikke bruker ordet ulovlig, da driver jeg ikke med ulovlig nedlastning. Where your logic at, boy? Lenke til kommentar
Pentumsmart Skrevet 8. februar 2010 Del Skrevet 8. februar 2010 This.. http://www.tmz.com/2010/02/08/dr-conrad-mu...rt-arraignment/ Lenke til kommentar
Sk!ppy Skrevet 8. februar 2010 Del Skrevet 8. februar 2010 Nevnte aldri ordet ulovelig Hvis jeg sier at jeg for eksempel laster ned siste plata til MUSE, men ikke bruker ordet ulovlig, da driver jeg ikke med ulovlig nedlastning. Where your logic at, boy? Akkuratt nå irriterrer du meg litt, men det er forsåvidt greit. Logikken er at jeg ville være jævla vanskelig Lenke til kommentar
WarpX Skrevet 8. februar 2010 Del Skrevet 8. februar 2010 Disney channel. Enig der, utrolig irriterende... utagerende fjortiser i elendige serier som er tragisk dubba. Og så sender de jo på natta også, ser ikke poenget. Lenke til kommentar
svelemoe Skrevet 8. februar 2010 Del Skrevet 8. februar 2010 Disney channel. Enig der, utrolig irriterende... utagerende fjortiser i elendige serier som er tragisk dubba. Og så sender de jo på natta også, ser ikke poenget. Og så er det berre det same, om og om igjen. Same reklamene og gnålet mellom kvart program, der jonas brothers lirer av seg nokre falske toner. Lenke til kommentar
Spetz Skrevet 8. februar 2010 Del Skrevet 8. februar 2010 Faen meg enig folkens. Nei, få tilbake Fox Kids! Lenke til kommentar
Skjelvgråt Skrevet 8. februar 2010 Del Skrevet 8. februar 2010 (endret) Walt Disney hadde elsket Disney idag. Er en enorm pengegruve, han ville elsket det. Så folk som sier at han ikke ville likt Disney idag irriterer meg. Endret 8. februar 2010 av Quakecry Lenke til kommentar
iSimen Skrevet 9. februar 2010 Del Skrevet 9. februar 2010 Kan vi ikke bare samle alle på ett sted og sprenge dem til blokksberg? Lenke til kommentar
Applebee Skrevet 9. februar 2010 Del Skrevet 9. februar 2010 Noe som irriterer er den nye facebook looken. Skjønner ikke at noen faktisk synes den var bra. Lenke til kommentar
Laffe Skrevet 9. februar 2010 Del Skrevet 9. februar 2010 syns det er morsomt at alle vil ha den gamle facebook tilbake.. når det kommer en ny facebook så er jo den "nye" blitt gammel og plutselig mye bedre. hahaha Lenke til kommentar
frds Skrevet 9. februar 2010 Del Skrevet 9. februar 2010 Latterlig at snøen aldri forsvinner... Lenke til kommentar
Applebee Skrevet 9. februar 2010 Del Skrevet 9. februar 2010 Latterlig at vi nettop har fått snø. BRA VINTER NEI! HEHE Lenke til kommentar
Puke Nukem Skrevet 9. februar 2010 Del Skrevet 9. februar 2010 Latterlig at snøen aldri forsvinner... Latterlig at snøen aldri KOMMER.... Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg