Gå til innhold

Ting som irriterer så grenseløst! *LES første post*

Neppe

Anbefalte innlegg

Hater at jeg ikke klarer å diskutere politikk med en FRP velger. Er litt mer sånn AP selv... :wallbash:
For å kunne diskutere, burde man forstå hva man snakker om, samt ha respekt for motparten. Ellers blir det bare skittslenging og "faren min er sterkere enn din".
Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse
Hater at jeg ikke klarer å diskutere politikk med en FRP velger. Er litt mer sånn AP selv... :wallbash:
For å kunne diskutere, burde man forstå hva man snakker om, samt ha respekt for motparten. Ellers blir det bare skittslenging og "faren min er sterkere enn din".

Ja, det er jeg klar over. Men casen er at det virker ut som FRP velgere er så veldig mye mer sta enn f. eks AP velgere. Samtidig virker det ut som mange på min alder (starten av myndigheten) velger frp. Pga "billig sprit etc.

Lenke til kommentar

Ja, det er jeg klar over. Men casen er at det virker ut som FRP velgere er så veldig mye mer sta enn f. eks AP velgere. Samtidig virker det ut som mange på min alder (starten av myndigheten) velger frp. Pga "billig sprit etc.

Og en FRP'er syns det samme om en AP'er

Lenke til kommentar

Lettere å se flisa i andre sitt øye enn bjelken i sitt eget :) .

Lenke til kommentar

At Hitman blood money, ble satt på nedlastning forrige uke, skulle ta to timer ifølge µtorrent. Jeg ventet to timer, plutselig stoppet den, jeg ga faen, stengte µtorrent. Startet den igjen nå idag, med 40 % lastet ned. to timer skulle det ta kl 11 idag. kl er nå 18, og jeg får beskjed om at det er 10 min igjen. As i believe that.

Lenke til kommentar
Argh forbanna kommunist.

hva er så gale med kommunismen ? :O

Måten de uttaler seg på, nekter å innse at det aldri hadde funka i praksis og at (de jeg kjenner) klarer å dra inn at kommunisme er bra i hver jævla diskusjon.

Nei, kommunisme skulle vært utryddet.

Meg: "Kommunismen funker ikke i praksis."

De "Joda joda, bare se på f.eks Kina og Sovjet".

Meg "Ja for det funket bra..."

De "Bla bla bla bla kommunismen er bra hipp hurra"

Meg "Sigh, trekker seg tilbake"

Lenke til kommentar
Gjest Bruker-127711

Det er ei som går i klassen min som skal klage på gymkarakteren hun fikk nå til jul. Det var en treer, og hun hadde en 5er på ungdomskolen, og klager på at gymlæreren er så urettferdig. Hva faen er vitsen i å klage på den når den ikke har en eneste DRITT Å SI? Og er det ikke mye bedre å heller JOBBE BEDRE dette halvåret? Faen jeg blir så forbanna på de som skylder på andre og lager unnskyldninger for alt!

Lenke til kommentar

Du er klar over at µtorrent er eit fildelingsprogram? Uansett kva du lastar ned, kjem det an på andre folk som har den same fila. Alle sender kvar sin lille del av fila til deg, og du mottar den. Om då folk med heile fila og god nettlinje stoppar torrenten, går nedlastingsfarta di ned.

Og det er ikkje lurt å snakke så høgt om piratkopiering og ulovlig fildeling på eit forum...

Lenke til kommentar
Argh forbanna kommunist.

hva er så gale med kommunismen ? :O

Måten de uttaler seg på, nekter å innse at det aldri hadde funka i praksis og at (de jeg kjenner) klarer å dra inn at kommunisme er bra i hver jævla diskusjon.

Nei, kommunisme skulle vært utryddet.

Meg: "Kommunismen funker ikke i praksis."

De "Joda joda, bare se på f.eks Kina og Sovjet".

Meg "Ja for det funket bra..."

De "Bla bla bla bla kommunismen er bra hipp hurra"

Meg "Sigh, trekker seg tilbake"

Og det verste er at det funker jo ikke i Kina. Eller i Sovjet. Det går jo rett til helvette.

Lenke til kommentar
Er du ny på torrent?

Nei, for all del

Du er klar over at µtorrent er eit fildelingsprogram? Uansett kva du lastar ned, kjem det an på andre folk som har den same fila. Alle sender kvar sin lille del av fila til deg, og du mottar den. Om då folk med heile fila og god nettlinje stoppar torrenten, går nedlastingsfarta di ned.

Det var 300 seeds, og ca 50 av dem på meg. den ble faktisk 500kb/s, og ble ferdig :)

Og det er ikkje lurt å snakke så høgt om piratkopiering og ulovlig fildeling på eit forum...

Sa aldri at jeg drev med ulovelig fildeling. :whistle:

Lenke til kommentar
Gjest
Dette emnet er stengt for flere svar.
  • Opprett ny...