co2 Skrevet 7. februar 2010 Del Skrevet 7. februar 2010 http://www.vg.no/nyheter/innenriks/norsk-p...hp?artid=589080 Jævla skaprasister. Og likevel stemmer folk på de... Så det finnes mange skaprasister blant nordmannen i gata også Helt korrekt. Hva var det Hitler vant valget med? Rasisme. Hva vinner FRP med? Rasisme. Idioter. Lenke til kommentar
Hyperio Skrevet 8. februar 2010 Del Skrevet 8. februar 2010 FRP er det partiet i landet med flest medlemmer. Det fører til at det kommer mange forslag. Noen er meget gode og noen er totalt retarderte. Det forslaget som ble linket til over er retardert. Lenke til kommentar
bruno99 Skrevet 8. februar 2010 Del Skrevet 8. februar 2010 FRP har ikke flest medlemmer og det har ikke noe med at partiet kommer med flere jævla dumme forslag. Må le av forslaget til Sandberg, 1 års utdannelse for politifolk :!: OnT: hmmm... At jeg vil sove, men ikke er sliten. Lenke til kommentar
Hyperio Skrevet 8. februar 2010 Del Skrevet 8. februar 2010 Er ganske sikker på at FRP hadde flest medlemmer i hvert fall i 2007. Og jo, mange medlemmer = større sannsynlighet for flere dumme forslag. 1 års utdannelse for politifolk høres dumt ut, men det kunne vært en lur ide. Det er mange oppgaver som sikkert ikke trenger lenger utdannelse. Og når vi mangler politi så hvorfor ikke? Må forøvrig le av forslaget fra Audun Lysbakken (SV) om å legge ned Børsen. Eller hva med å forby bensinbiler? Lenke til kommentar
WarpX Skrevet 8. februar 2010 Del Skrevet 8. februar 2010 Legge ned børsen?! Seriøst? Link? Lenke til kommentar
Hyperio Skrevet 8. februar 2010 Del Skrevet 8. februar 2010 (endret) LINK Og han er nå barne-, likestillings- og inkluderingsministeren vår... Endret 8. februar 2010 av Hyperio Lenke til kommentar
iSimen Skrevet 8. februar 2010 Del Skrevet 8. februar 2010 Argh forbanna kommunist. Lenke til kommentar
Puke Nukem Skrevet 8. februar 2010 Del Skrevet 8. februar 2010 At det er 486 fuckings dager til jeg kan ta lappen Jeg vil kjøre biiiiiiiiil! Bare for å gjør det litt værre, jeg har bare 30 dager igjen (10. mars) Lenke til kommentar
Puke Nukem Skrevet 8. februar 2010 Del Skrevet 8. februar 2010 jojo, men du er jo gammel jo Lenke til kommentar
stasomfaen Skrevet 8. februar 2010 Del Skrevet 8. februar 2010 Gammel? Selvfølgelig ikke! Det er jo når man runder 50 moroa starter! Det vet du vel alt om? Lenke til kommentar
livingman Skrevet 8. februar 2010 Del Skrevet 8. februar 2010 Argh forbanna kommunist. hva er så gale med kommunismen ? :O Lenke til kommentar
iSimen Skrevet 8. februar 2010 Del Skrevet 8. februar 2010 Argh forbanna kommunist. hva er så gale med kommunismen ? :O Måten de uttaler seg på, nekter å innse at det aldri hadde funka i praksis og at (de jeg kjenner) klarer å dra inn at kommunisme er bra i hver jævla diskusjon. Nei, kommunisme skulle vært utryddet. Lenke til kommentar
Deadringer Skrevet 8. februar 2010 Del Skrevet 8. februar 2010 Nei, kommunisme skulle vært utryddet. Enig. Det er urettferdig og ufunksjonabelt. Lenke til kommentar
dj_vega Skrevet 8. februar 2010 Del Skrevet 8. februar 2010 Hater at jeg ikke klarer å diskutere politikk med en FRP velger. Er litt mer sånn AP selv... Lenke til kommentar
Estella! Skrevet 8. februar 2010 Del Skrevet 8. februar 2010 jævla mongo dritt %U¤)(/&%¤#"¤%&/()=?)(/%(/ vil ikke på jobb. hvorfor klarer jeg aldri å si nei Lenke til kommentar
dj_vega Skrevet 8. februar 2010 Del Skrevet 8. februar 2010 jævla mongo dritt %U¤)(/&%¤#"¤%&/()=?)(/%(/ vil ikke på jobb. hvorfor klarer jeg aldri å si nei Kjenner til den ja... Mye lettere å si ja vettu Lenke til kommentar
MartinF Skrevet 8. februar 2010 Del Skrevet 8. februar 2010 http://www.facebook.com/home.php#!/gro...0230&ref=nf Dette irriterer.. Hva i helvette prøver dem å oppnå? Gamle Facebook kommer ikke tilbake uansett hvor mye folk syter. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg