OlafMil Skrevet 7. februar 2010 Del Skrevet 7. februar 2010 Det værste jeg vet er å ikke ha en tannpirker når jeg har kjøtt mellom tennene! Lenke til kommentar
Nymph Skrevet 7. februar 2010 Del Skrevet 7. februar 2010 At klokka er 6 og jeg burde lagt meg.. Faen. Haha! Fikk assosiasjoner med hu "Idas dagbok" eller noe der.. "Klokka e 10 og pc har klikka 2 ganga. No ska æ spill sims". Lenke til kommentar
Skjelvgråt Skrevet 7. februar 2010 Del Skrevet 7. februar 2010 Ja, hu der ja. Blir kvalm ;S Lenke til kommentar
Amberlamps Skrevet 7. februar 2010 Del Skrevet 7. februar 2010 (endret) Mammas holdning som verdens kjedeligste person... Vi er klar for å bytte bil, og som sist gang vi byttet er bilen nødt til å være sort slik at ingen skal kunne se at vi har kjøpt ny bil... (hvem faen bryr seg?) bilen skal også være sort og kjedelig inni, og ikke helt beige fordi det er fint. Det blir for fint for henne (Hun kjører ikke engang bilen vi skal bytte inn... ikke bryr hun seg heller, men hun vil ha noe å si) Hun vil også ha stasjonsvogn, men hun vil ikke ha stasjonsvogn. KAN DERE FATTE HVOR INNI HELVETTE IRRITERENDE DETTE ER? Hun hater X5´n og vil bytte den inn i en stasjonsvogn fordi den er for flashy, (ikke vet jeg hvordan Pappa fikk kjøpe den...) men hun vil ha XC60 fordi den er pen, men den er for pen, hun kan ikke ha den. Jeg hopper ut vinduet, snakkes. (PS. Ikke seriøst for dere med sarte sjeler) Endret 7. februar 2010 av DSG Lenke til kommentar
Pokey Skrevet 7. februar 2010 Del Skrevet 7. februar 2010 Folk som blir mobbet dysleksi, hun ene (som er 12, god vennine av søsteren min) tørr ikke å skrive i gjesteboken så hun svarer med brev. Det er bare trist og gjør meg utrolig irritert. ..gjestebok og brev.. hæ? Lenke til kommentar
iSimen Skrevet 7. februar 2010 Del Skrevet 7. februar 2010 (endret) http://www.adressa.no/nyheter/trondheim/article1428746.ece Fy faen bare fordi hun her ikke har selvkontroll og må gå omveier betyr ikke det at alle andre har det. Endret 7. februar 2010 av LanSi Lenke til kommentar
Applebee Skrevet 7. februar 2010 Del Skrevet 7. februar 2010 (endret) Folk som spør om jeg blir med å finne på noe, uten at jeg egentlig vil ha en dritt med de å gjøre.... Og at jeg prøvde ca 3 ganger før jeg fikk til å formulere setningen over slik at det ikke så dumt ut. Endret 7. februar 2010 av Applebee Lenke til kommentar
Akrobaten Skrevet 7. februar 2010 Del Skrevet 7. februar 2010 Whats up fåczzz!!? livete er herlig,, men liker ikkje folk som ikkek forstor orde nei. tulinger Drita? Lenke til kommentar
Mechablast Skrevet 7. februar 2010 Del Skrevet 7. februar 2010 (endret) JEG HATER AT FOLK FUCKER OPP TELLETRÅDEN FOR HELVETE!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!! FAEN I HELVETE Endret 7. februar 2010 av arjato Lenke til kommentar
GSP<3 Skrevet 7. februar 2010 Del Skrevet 7. februar 2010 (endret) Folk som blir mobbet dysleksi, hun ene (som er 12, god vennine av søsteren min) tørr ikke å skrive i gjesteboken så hun svarer med brev. Det er bare trist og gjør meg utrolig irritert. ..gjestebok og brev.. hæ? Gjestebok på nettsiden hennes? "Faker" gjestebokinnlegg ved å skrive det i et brev? Endret 7. februar 2010 av SoapyAsHell Lenke til kommentar
Sondre Skrevet 7. februar 2010 Del Skrevet 7. februar 2010 Tipper Nettby. Hun tør ikke skrive i gjesteboken som alle kan se, og sender derfor privat mail (brev, som det kalles) i stedet. Lenke til kommentar
Akrobaten Skrevet 7. februar 2010 Del Skrevet 7. februar 2010 At jeg har mista luktesansen pga forkjølelse. Lenke til kommentar
TurboTim Skrevet 7. februar 2010 Del Skrevet 7. februar 2010 Jeg hater å sitte å vente på noen i en og en halv time også viser det seg at de har bare glemt å si i fra at de ikke kommer!!! Det var ikke mitt på dagen heller, neida det var seint og jeg hadde mest lyst til å legge meg. Sånn i ettertid så irriterer det meg også noe helt innforjæv..g at jeg ikke bare gikk å la meg!!!! ARGHH!! Lenke til kommentar
Inaktivbruker_101125 Skrevet 7. februar 2010 Del Skrevet 7. februar 2010 (endret) At jeg har mista luktesansen pga forkjølelse. Den smalt jeg meg også på i høst. Var et par uker uten at jeg klarte å smake så å si noe. Det var fryktelig irriterende å spise sjokolade uten å faktisk smake den. Huff. Endret 7. februar 2010 av The Prophet Lenke til kommentar
Estella! Skrevet 7. februar 2010 Del Skrevet 7. februar 2010 At jeg har mista luktesansen pga forkjølelse. Den smalt jeg meg også på i høst. Var et par uker uten at jeg klarte å smake så å si noe. Det var fryktelig irriterende å spise sjokolade uten å faktisk smake den. Huff. det er da man skal spise masse sunt man ikke liker Lenke til kommentar
GSP<3 Skrevet 7. februar 2010 Del Skrevet 7. februar 2010 Tipper Nettby. Hun tør ikke skrive i gjesteboken som alle kan se, og sender derfor privat mail (brev, som det kalles) i stedet. Ehm, jeg hadde nesten rett da. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg