Gå til innhold

Ting som irriterer så grenseløst! *LES første post*

Neppe

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse
nei, men navnet forklarer ingenting!

8350169[/snapback]

Da har du ikke vært lenge nok på internett. Det er noe de fleste må gjennom.

8350311[/snapback]

Joda, du kan vel si det sånn... men handler vel også litt om hva man oppsøker på Internett?

Lenke til kommentar
Nei, Stian. ALLE har sett den siden. ALLE har på et eller annet vis klikket på en link fra MSN. Tror ikke alle har sett tubgirl, dog.

8350613[/snapback]

Absolutt ikke...

Aldri hørt som den siden før nå jeg... med det sagt, så har jeg desverre vært borti tubgirl ved flere anledninger tidligere.

Lenke til kommentar

Gamle sulliken ved siden av som aldri skulle ha pensjonert seg. Han driver på i hagen med plenklipping, greintrimming, gjerdebygging og hva nå ellers det skal være fra kl. 7 om morran, litt irriterende å våkne til slikt bråk, spesielt når jeg ikke skal opp på en stund.

Lenke til kommentar
Gamle sulliken ved siden av som aldri skulle ha pensjonert seg.  Han driver på i hagen med plenklipping, greintrimming, gjerdebygging og hva nå ellers det skal være fra kl. 7 om morran, litt irriterende å våkne til slikt bråk, spesielt når jeg ikke skal opp på en stund.

8351544[/snapback]

Vet hvordan det føles, jævlig irriterende.

Men det er vel egentlig vanlig arbeids tid.

Lenke til kommentar
Folk som ringer 6 ganger i løpet av natta og vekker meg! Faen jeg har jo faen ikke fått sovi en dritt i natt jo! ! ! :mad:

8356902[/snapback]

*ring ring*

Faen, telefonen ringer. Jaja, får vel la den stå på.

*ring ring for andre gang*

Fyttikatten altså, dette begynner å bli irriterende. Det er like før jeg skru den av. Men jeg gjør det ikke.

*ring ring for tredje gang*

Dette er absurd! Hvis ikke personen gir seg snart, så kommer jeg ikke til å få noen søvn i natt! Jeg kan jo slå den av, men jeg legger meg heller til å sove.

*ring ring for fjerde gang*

JESUS I HIMMELEN, DETTE TAR AV! DETTE ER TYDELIGVIS ET ULØSELIG PROBLEM! HVORDAN KAN JEG HINDRE DISSE MENNESKENE I Å VEKKE MEG?

*ring ring for femte gang*

HADDE DET BARE FANTES EN BRYTER ELLER KNAPP PÅ MOBILEN SÅ HADDE JEG FÅTT SOVE VIDERE!

*ring ring for sjette gang*

*selvmord*

Endret av SteffyPants
Lenke til kommentar
Gjest
Dette emnet er stengt for flere svar.
  • Opprett ny...