Batnobbit Skrevet 6. februar 2010 Del Skrevet 6. februar 2010 Folk som blir mobbet dysleksi, hun ene (som er 12, god vennine av søsteren min) tørr ikke å skrive i gjesteboken så hun svarer med brev. Det er bare trist og gjør meg utrolig irritert. Lenke til kommentar
stasomfaen Skrevet 6. februar 2010 Del Skrevet 6. februar 2010 Da gir du bæng i dugnaden. Kan ikke forvente oppmøte på så kort frist vel? Jeg ga F! Gadd ikke å svare på meldinga eller telefonen... Så jeg bare spilte kamp! Og nei, det er helt idiotisk å sende ut en så kort varsel... Folk får jo planer da det ser ut til at det ikke blir noe, så ikke f om jeg slipper fra meg alt jeg har i hendene for noe bullshit! Verste er at trenerne sikkert kommer til å kjefte litt... Men men, da er det bare de som driter seg ut føler jeg. Lenke til kommentar
Dragen Skrevet 6. februar 2010 Del Skrevet 6. februar 2010 Folk som blir mobbet dysleksi, hun ene (som er 12, god vennine av søsteren min) tørr ikke å skrive i gjesteboken så hun svarer med brev. Det er bare trist og gjør meg utrolig irritert. Da må du rett og slett dytte henne litt. Motivasjon er det eneste som kan hjelpe henne. Jeg snakker av erfaring. Lenke til kommentar
Batnobbit Skrevet 6. februar 2010 Del Skrevet 6. februar 2010 Folk som blir mobbet dysleksi, hun ene (som er 12, god vennine av søsteren min) tørr ikke å skrive i gjesteboken så hun svarer med brev. Det er bare trist og gjør meg utrolig irritert. Da må du rett og slett dytte henne litt. Motivasjon er det eneste som kan hjelpe henne. Jeg snakker av erfaring. Skader ikke og prøve. Lenke til kommentar
Toast Is Pimp! Skrevet 6. februar 2010 Del Skrevet 6. februar 2010 Okei! I natt og i går natt drømte jeg om chatroulette.com!!! Mareritt!!! Fyfaen! + at jeg har bihulebetennelse og har hatt smerter i 2 dager nå. Deilig! Chatroulette drømmene husker jeg ikke mye av. Men var liksom i hele natt i REM søvn og var hakket over REM dermed mer våken. Og heller ikke få sove grunnet smertene! Kill me. Lenke til kommentar
Inaktivbruker_101125 Skrevet 6. februar 2010 Del Skrevet 6. februar 2010 Ett av mine favorittforum er nedlagt. Lenke til kommentar
Gjest Slettet+13412342564 Skrevet 6. februar 2010 Del Skrevet 6. februar 2010 Gran Turismo 5... Lenke til kommentar
Hyperio Skrevet 6. februar 2010 Del Skrevet 6. februar 2010 Flere som venter på det ja. Lenke til kommentar
T4rdy Skrevet 6. februar 2010 Del Skrevet 6. februar 2010 Tregt internett. Hev nesten laptopen i veggen før jeg tenkte på at den er vært 8500. Lenke til kommentar
Dragen Skrevet 6. februar 2010 Del Skrevet 6. februar 2010 Ringelyden som blir brukt i så og si samtlige norske TV-produksjoner i dag. Jeg har brukt den som vekkelyd i rundt 10 år, og får fysisk vondt av å høre den. Lenke til kommentar
€uropa Skrevet 7. februar 2010 Del Skrevet 7. februar 2010 Jeg og et par andre typer er så umotiverte. Vi hadde satt av kvelden til å gå gjennom stoffet til matteprøva på tirsdag. Vi så den første oppgaven og ble enige om at det første skrittet på vei til å gjøre noe, er å innse at man bør gjøre noe, så satte vi på en film. Lenke til kommentar
anonymmmmmm Skrevet 7. februar 2010 Del Skrevet 7. februar 2010 Høyrest altfor kjent ut ... Lenke til kommentar
Grand Skrevet 7. februar 2010 Del Skrevet 7. februar 2010 At den "nye" facebooken ikke funker hos meg, har den "gamle" som har vært i flere mnd og den er utrolig uoversiktlig i forhold til den nye. Lenke til kommentar
Chad Thundercock Skrevet 7. februar 2010 Del Skrevet 7. februar 2010 Whats up fåczzz!!? livete er herlig,, men liker ikkje folk som ikkek forstor orde nei. tulinger Lenke til kommentar
chokke Skrevet 7. februar 2010 Del Skrevet 7. februar 2010 At klokka er 6 og jeg burde lagt meg.. Faen. Lenke til kommentar
Smågal Skrevet 7. februar 2010 Del Skrevet 7. februar 2010 At klokka er 6 og jeg burde lagt meg.. Faen. Join the club! Lenke til kommentar
GSP<3 Skrevet 7. februar 2010 Del Skrevet 7. februar 2010 At jeg forsov meg. Skulle våkne rundt midnatt (etter 1.5 timer søvn), but I failed Lenke til kommentar
VarCon Skrevet 7. februar 2010 Del Skrevet 7. februar 2010 At jeg forsov meg. Skulle våkne rundt midnatt (etter 1.5 timer søvn), but I failed Hvorfor bare 1,5 timer? Lenke til kommentar
WarpX Skrevet 7. februar 2010 Del Skrevet 7. februar 2010 Shakira sin wolf-sang...den bare klistrer seg så sinnsykt på hjerna, og trenger ikke høre mye av refrenget før det skjer. Hjeeeelp.... Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg