Gå til innhold

Ting som irriterer så grenseløst! *LES første post*

Neppe

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse
Da gir du bæng i dugnaden. Kan ikke forvente oppmøte på så kort frist vel?

Jeg ga F! Gadd ikke å svare på meldinga eller telefonen... Så jeg bare spilte kamp! Og nei, det er helt idiotisk å sende ut en så kort varsel... Folk får jo planer da det ser ut til at det ikke blir noe, så ikke f om jeg slipper fra meg alt jeg har i hendene for noe bullshit! Verste er at trenerne sikkert kommer til å kjefte litt... Men men, da er det bare de som driter seg ut føler jeg.

Lenke til kommentar
Folk som blir mobbet dysleksi, hun ene (som er 12, god vennine av søsteren min) tørr ikke å skrive i gjesteboken så hun svarer med brev. Det er bare trist og gjør meg utrolig irritert.

Da må du rett og slett dytte henne litt. Motivasjon er det eneste som kan hjelpe henne.

Jeg snakker av erfaring.

Lenke til kommentar
Folk som blir mobbet dysleksi, hun ene (som er 12, god vennine av søsteren min) tørr ikke å skrive i gjesteboken så hun svarer med brev. Det er bare trist og gjør meg utrolig irritert.

Da må du rett og slett dytte henne litt. Motivasjon er det eneste som kan hjelpe henne.

Jeg snakker av erfaring.

Skader ikke og prøve.

Lenke til kommentar

Okei! I natt og i går natt drømte jeg om chatroulette.com!!!

Mareritt!!! Fyfaen! + at jeg har bihulebetennelse og har hatt smerter i 2 dager nå. Deilig!

Chatroulette drømmene husker jeg ikke mye av. Men var liksom i hele natt i REM søvn og var hakket over REM dermed mer våken.

Og heller ikke få sove grunnet smertene!

Kill me.

Lenke til kommentar

Jeg og et par andre typer er så umotiverte. Vi hadde satt av kvelden til å gå gjennom stoffet til matteprøva på tirsdag. Vi så den første oppgaven og ble enige om at det første skrittet på vei til å gjøre noe, er å innse at man bør gjøre noe, så satte vi på en film.

Lenke til kommentar
Gjest
Dette emnet er stengt for flere svar.
  • Opprett ny...