Gå til innhold

Ting som irriterer så grenseløst! *LES første post*

Neppe

Anbefalte innlegg

Det spørs... Vi skal jo ikke la de handikappede bli behandlet bedre enn andre.

Greit nok, du skal ikke mobbe dem for at de er slik som de er (regner med det var det du mente). Men gjør de en feil slik som oss så skal det være annerledes.

Irriterer meg at jeg ikke klarer å formulere meg skikkelig for tiden og alt blir et forbanna rot. :hrm:

Btw: Jeg er litt kjip Coffey, men den lille logoen i hjørnet på signaturen din regnes som et bilde.

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

Den ene kameraten til brodern... igår når jeg hadde besøk så ringte han i 2 minutt før det stoppet, så 10 sekund etterpå ringer han opp igjen, like lenge og deretter en gang til... men i helvette, hvor desperat er han?? Det går jo ann at vi er på hytten? Klokken 11 idag ringte han igjen, like lenge. Da tok jeg telefonen og sa at det holdt med 5 ring og en gang, "åja" fikk jeg til svar. Faens dritthelvettes jævla unge!

Lenke til kommentar
Kan du ikke bare ta telefonen? Hustelefoner generelt er irriterende. Glad vi er ferdig med det tullet.

Jeg slenger på unger som ringer på ørten ganger når de skal ha tak i noen.

Fordi det ringer 24/7 på den faens hustelefonen og jeg er drittlei. Mange som kutter ut hustelefonen nå og bruker mobilene som er noe vi også burde gjøre, så kommer man til rett person også.

Lenke til kommentar

Laget skulle ha dugnad... Jeg spurte på forrige trening om vi snart fikk beskjed og det skulle vi! Jeg droppa nesten en hockeykamp for dugnaden, men 00.30 i dag hadde jeg fortsatt ikke fått svar, så jeg la meg for jeg skulle spille kamp istedet... Så når jeg sitter i garderoben og skal skifte får jeg melding av treneren for det andre laget; ".blabla.... Meet up now or asap!!"

Er det mulig å si ifra litt før eller? Så man ikke dropper helgeplaner for ingen nytte?? Kan heller ikke forvente at man står opp i hui og hast fordi de ikke klarte å sende beskjed før! Folk har planer!!

Lenke til kommentar
Gjest
Dette emnet er stengt for flere svar.
  • Opprett ny...