Gavekort Skrevet 5. februar 2010 Del Skrevet 5. februar 2010 Det spørs... Vi skal jo ikke la de handikappede bli behandlet bedre enn andre. Greit nok, du skal ikke mobbe dem for at de er slik som de er (regner med det var det du mente). Men gjør de en feil slik som oss så skal det være annerledes. Irriterer meg at jeg ikke klarer å formulere meg skikkelig for tiden og alt blir et forbanna rot. Btw: Jeg er litt kjip Coffey, men den lille logoen i hjørnet på signaturen din regnes som et bilde. Lenke til kommentar
djgudleif Skrevet 6. februar 2010 Del Skrevet 6. februar 2010 Dama mi er helt umulig når hun halvsover, hun prøver å mumle noe og blir irritert når jeg ikke forstår det. Lenke til kommentar
Sondre Skrevet 6. februar 2010 Del Skrevet 6. februar 2010 Da har du ikke hørt meg. Lenke til kommentar
TheMartine Skrevet 6. februar 2010 Del Skrevet 6. februar 2010 Jenter på LAN. Hvorfor ikke drive litt med LAN-greier, og ikke stå i gjeng foran speilene på do hele dagen? Lenke til kommentar
Takkformeg Skrevet 6. februar 2010 Del Skrevet 6. februar 2010 At det er ca 1 meter snø på gokartbanen og girkarten står å garasjen uten at jeg får kjørt den... Lenke til kommentar
co2 Skrevet 6. februar 2010 Del Skrevet 6. februar 2010 At dagen på jobb i dag har bare vært noe drit. Hater alt og alle. Lenke til kommentar
Coffey Skrevet 6. februar 2010 Del Skrevet 6. februar 2010 Btw: Jeg er litt kjip Coffey, men den lille logoen i hjørnet på signaturen din regnes som et bilde. Så rapporter meg da. Lenke til kommentar
Dragen Skrevet 6. februar 2010 Del Skrevet 6. februar 2010 Btw: Jeg er litt kjip Coffey, men den lille logoen i hjørnet på signaturen din regnes som et bilde. Så rapporter meg da. done. Lenke til kommentar
MartinF Skrevet 6. februar 2010 Del Skrevet 6. februar 2010 Å jobbe på lørdagsmorgen. Lenke til kommentar
medlem-173043 Skrevet 6. februar 2010 Del Skrevet 6. februar 2010 Jeg irriterer meg over at folk klikker på grunn av det lille "bildet" som Coffey har som signatur, jeez. Lenke til kommentar
Amberlamps Skrevet 6. februar 2010 Del Skrevet 6. februar 2010 Den ene kameraten til brodern... igår når jeg hadde besøk så ringte han i 2 minutt før det stoppet, så 10 sekund etterpå ringer han opp igjen, like lenge og deretter en gang til... men i helvette, hvor desperat er han?? Det går jo ann at vi er på hytten? Klokken 11 idag ringte han igjen, like lenge. Da tok jeg telefonen og sa at det holdt med 5 ring og en gang, "åja" fikk jeg til svar. Faens dritthelvettes jævla unge! Lenke til kommentar
MartinF Skrevet 6. februar 2010 Del Skrevet 6. februar 2010 Kan du ikke bare ta telefonen? Hustelefoner generelt er irriterende. Glad vi er ferdig med det tullet. Jeg slenger på unger som ringer på ørten ganger når de skal ha tak i noen. Lenke til kommentar
Amberlamps Skrevet 6. februar 2010 Del Skrevet 6. februar 2010 Kan du ikke bare ta telefonen? Hustelefoner generelt er irriterende. Glad vi er ferdig med det tullet. Jeg slenger på unger som ringer på ørten ganger når de skal ha tak i noen. Fordi det ringer 24/7 på den faens hustelefonen og jeg er drittlei. Mange som kutter ut hustelefonen nå og bruker mobilene som er noe vi også burde gjøre, så kommer man til rett person også. Lenke til kommentar
co2 Skrevet 6. februar 2010 Del Skrevet 6. februar 2010 At jeg er hoven i ansiktet etter igår. Lenke til kommentar
CFM Skrevet 6. februar 2010 Del Skrevet 6. februar 2010 Planan i dag var å dra til skibakken, men det ble det ikke noe av. Lenke til kommentar
MartinF Skrevet 6. februar 2010 Del Skrevet 6. februar 2010 At jeg har en time igjen på jobb, og nettet er full av reklame for Peppes og Dolly. Jeg er sulten. Lenke til kommentar
stasomfaen Skrevet 6. februar 2010 Del Skrevet 6. februar 2010 Laget skulle ha dugnad... Jeg spurte på forrige trening om vi snart fikk beskjed og det skulle vi! Jeg droppa nesten en hockeykamp for dugnaden, men 00.30 i dag hadde jeg fortsatt ikke fått svar, så jeg la meg for jeg skulle spille kamp istedet... Så når jeg sitter i garderoben og skal skifte får jeg melding av treneren for det andre laget; ".blabla.... Meet up now or asap!!" Er det mulig å si ifra litt før eller? Så man ikke dropper helgeplaner for ingen nytte?? Kan heller ikke forvente at man står opp i hui og hast fordi de ikke klarte å sende beskjed før! Folk har planer!! Lenke til kommentar
MartinF Skrevet 6. februar 2010 Del Skrevet 6. februar 2010 Da gir du bæng i dugnaden. Kan ikke forvente oppmøte på så kort frist vel? Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg